X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Túlélik-e a boltok az online vásárlás térnyerését?

2019. Június 14. Retail
Bár a digitalizáció mindent visz, mégis a személyesség jelenti majd a kulcsot a túléléshez - hangzott el a boltok jövőjéről szóló kétnapos szakmai workshopon, a Shop Experience Design Sprinten (http://shopsprint.edigital.hu/), mely az Extreme Digital támogatásával valósult meg. Ötven résztvevő dolgozott csapatokban a jövő vásárlása, a jövő boltja és az Extreme Digital szolgáltatási lehetőségei után kutatva.

Az együttgondolkodás a design sprint módszere alapján történt, mely a Google Ventures által kifejlesztett, eredetileg 5 napos folyamat - a design gondolkodásmód (design thinking) módszerének felgyorsított, pár napos eszköze. A workshop jellegű közös munka lehetőséget adott arra, hogy a résztvevők felhasználóközpontú megközelítéssel gondoljanak újra szolgáltatásokat, termékeket, és a felhasználói igényeket, az új technológiai lehetőségeket és az üzleti siker feltételeit egy megoldásban egyesítsék.

A design sprint során a résztvevők a jövő boltjával kapcsolatos problémákat térképeztek fel, illetve megoldási ötleteket találtak ki, melyekből prototípusok készültek. A prototípusokat rapid tesztelés segítségével validálták, és a sprint végére projektkoncepciók születtek. A koncepciók közül az Extreme Digital kiválasztja a felhasználható gondolatokat a Nyugati tér közelében nyíló boltja kialakításánál.

“A csapatok nagyon sok irányból gondolták újra a vásárlási élményt és a jövő boltjának szerepét az életünkben. Ezt segítette, hogy a résztvevők számtalan iparágból érkeztek, így a nagy retail hálózatok vezetői mellett reklámügynökségi vezetők, UX szakemberek, marketing igazgatók és KKV vezetők is képviselték magukat a csapatokban”- mondta Káli György (SD4Good), a design sprint főszervezője.

A végeredményben átadott koncepciók változatos módon fogták meg a feladatként kapott problémákat, de jellemzően a bizalomépítés, a vásárlók ismereteinek bővítése és a vásárlási folyamat gyorsítása volt a prezentált anyagok közös metszete. A gyors és személyre szabott kiszolgálást a már meglévő adatalapú, arcfelismerő rendszerek technológiai megoldásait integrálva képzelték el a csapatok, azaz a vásárló releváns tartalmakkal és ajánlatokkal találkozhat a boltban, ha beazonosítja a rendszer, illetve az alkalmazottak részéről is jobb szolgáltatást, apró figyelmességeket kaphat a fogyasztó, ha az eladó is megkapja ehhez a szükséges információt.

A sprint csapatok kiemelten foglalkoztak a vásárlás utáni kapcsolattartással, mely egyszerre javíthatja az ügyfél elkötelezettségét a kiváló ügyfélszolgálattal, lojalitás programmal kombinálva, másrészt olyan új kényelmi és upsales szolgáltatásokat is bevezethet, mint az automatikus porzsák kiszállítás a vásárolt porszívóhoz. Olyan ötletek is születtek, mint a sokak számára problémás garanciális papírok, számlák tárolását kiváltó digitális gyűjtőhely megoldás, vagy a termék kipróbálás lehetőségét újragondoló könnyített csere piac, aminek segítségével “kockázat nélkül vásárolhatunk”. Ezen kívül a csapatok foglalkoztak a stresszmentes áruátvétel lehetőségeivel és egyedi vásárlói tudásplatform létrehozásával, mely élmény alapon segíti a gyors és releváns vásárlási választást a boltokban.

Az együttgondolkodást vezető iparági szakemberek inspiráló előadásai serkentették, így az Extreme Digital alapító Várkonyi Balázs mellett a résztvevők piaci háttérinfomációt kaphattak Szarka Szilviától az Extreme Digital marketing igazgatójától és Mészáros Gábortól, az e-commerce cég ügyfélélmény vezetőjétől. A piackutatási adatokat Dörnyei Otília (consumer & retail director, INSPIRA Research) és Madar Norbert (vezető tanácsadó, GKI Digital) tolmácsolta az egybegyűlteknek. A sprinterek hallhatták Kertész Istvánt (alapító-tulajdonos, Mobilia-Artica Kft.), aki az elmúlt években a legnagyobb luxusmárkák boltjai kialakításában vett részt a világ minden táján. A rendezvényen előadott továbbá Holló Mátyás az Indelab építésziroda vezető tervezője, Román Gergely, a Decathlon digitális igazgatója, Dobó Mátyás és Arany János digitális transzformációs evangelisták és Weiler Ádám, a T-Systems Magyarország szenior technológiai szakértője is.

“A technológia segítségével nagyon sok adatot tudunk a vásárlókról és a boltokban is temérdek lehetőségünk van kapcsolatot építeni velük, segíteni a vásárlási folyamatot. Mégis a számok mögött kevéssé látjuk az embereket, hogy mi a szándékuk, mire van szükségük. Az elmúlt két napot azért tartom nagyon sikeresnek, mert olyan koncepciók születtek, ahol a középpontban a vásárlók álltak és a kitalált szolgáltatások, a technológiai apparátus a kimagasló vásárlói élmény szolgálatába lett állítva. Számtalan izgalmas gondolatot kaptunk, melyek közül számosat meg is szeretnénk valósítani a Nyugati téri új boltunkban” - mondta Várkonyi Balázs az Extreme Digital alapítója.

A résztvevők a két nap alatt a design thinking alapjaival is megismerkedhettek és kipróbálhatták a legújabb innovációs módszereket és gondolkodásmódot. A visszajelzéseikben kiemelték, hogy érdemes máskor is ilyen előremutató, innovatív rendezvényeket tartani, ahol a szakma érdeklődő, proaktív közössége együttműködik a vásárlói igények minél jobb kiszolgálása érdekében.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Túlélik-e a boltok az online vásárlás térnyerését?

Bár a digitalizáció mindent visz, mégis a személyesség jelenti majd a kulcsot a túléléshez - hangzott el a boltok jövőjéről szóló kétnapos szakmai workshopon, a Shop Experience Design Sprinten (http://shopsprint.edigital.hu/), mely az Extreme Digital támogatásával valósult meg. Ötven résztvevő dolgozott csapatokban a jövő vásárlása, a jövő boltja és az Extreme Digital szolgáltatási lehetőségei után kutatva.

Az együttgondolkodás a design sprint módszere alapján történt, mely a Google Ventures által kifejlesztett, eredetileg 5 napos folyamat - a design gondolkodásmód (design thinking) módszerének felgyorsított, pár napos eszköze. A workshop jellegű közös munka lehetőséget adott arra, hogy a résztvevők felhasználóközpontú megközelítéssel gondoljanak újra szolgáltatásokat, termékeket, és a felhasználói igényeket, az új technológiai lehetőségeket és az üzleti siker feltételeit egy megoldásban egyesítsék.

A design sprint során a résztvevők a jövő boltjával kapcsolatos problémákat térképeztek fel, illetve megoldási ötleteket találtak ki, melyekből prototípusok készültek. A prototípusokat rapid tesztelés segítségével validálták, és a sprint végére projektkoncepciók születtek. A koncepciók közül az Extreme Digital kiválasztja a felhasználható gondolatokat a Nyugati tér közelében nyíló boltja kialakításánál.

“A csapatok nagyon sok irányból gondolták újra a vásárlási élményt és a jövő boltjának szerepét az életünkben. Ezt segítette, hogy a résztvevők számtalan iparágból érkeztek, így a nagy retail hálózatok vezetői mellett reklámügynökségi vezetők, UX szakemberek, marketing igazgatók és KKV vezetők is képviselték magukat a csapatokban”- mondta Káli György (SD4Good), a design sprint főszervezője.

A végeredményben átadott koncepciók változatos módon fogták meg a feladatként kapott problémákat, de jellemzően a bizalomépítés, a vásárlók ismereteinek bővítése és a vásárlási folyamat gyorsítása volt a prezentált anyagok közös metszete. A gyors és személyre szabott kiszolgálást a már meglévő adatalapú, arcfelismerő rendszerek technológiai megoldásait integrálva képzelték el a csapatok, azaz a vásárló releváns tartalmakkal és ajánlatokkal találkozhat a boltban, ha beazonosítja a rendszer, illetve az alkalmazottak részéről is jobb szolgáltatást, apró figyelmességeket kaphat a fogyasztó, ha az eladó is megkapja ehhez a szükséges információt.

A sprint csapatok kiemelten foglalkoztak a vásárlás utáni kapcsolattartással, mely egyszerre javíthatja az ügyfél elkötelezettségét a kiváló ügyfélszolgálattal, lojalitás programmal kombinálva, másrészt olyan új kényelmi és upsales szolgáltatásokat is bevezethet, mint az automatikus porzsák kiszállítás a vásárolt porszívóhoz. Olyan ötletek is születtek, mint a sokak számára problémás garanciális papírok, számlák tárolását kiváltó digitális gyűjtőhely megoldás, vagy a termék kipróbálás lehetőségét újragondoló könnyített csere piac, aminek segítségével “kockázat nélkül vásárolhatunk”. Ezen kívül a csapatok foglalkoztak a stresszmentes áruátvétel lehetőségeivel és egyedi vásárlói tudásplatform létrehozásával, mely élmény alapon segíti a gyors és releváns vásárlási választást a boltokban.

Az együttgondolkodást vezető iparági szakemberek inspiráló előadásai serkentették, így az Extreme Digital alapító Várkonyi Balázs mellett a résztvevők piaci háttérinfomációt kaphattak Szarka Szilviától az Extreme Digital marketing igazgatójától és Mészáros Gábortól, az e-commerce cég ügyfélélmény vezetőjétől. A piackutatási adatokat Dörnyei Otília (consumer & retail director, INSPIRA Research) és Madar Norbert (vezető tanácsadó, GKI Digital) tolmácsolta az egybegyűlteknek. A sprinterek hallhatták Kertész Istvánt (alapító-tulajdonos, Mobilia-Artica Kft.), aki az elmúlt években a legnagyobb luxusmárkák boltjai kialakításában vett részt a világ minden táján. A rendezvényen előadott továbbá Holló Mátyás az Indelab építésziroda vezető tervezője, Román Gergely, a Decathlon digitális igazgatója, Dobó Mátyás és Arany János digitális transzformációs evangelisták és Weiler Ádám, a T-Systems Magyarország szenior technológiai szakértője is.

“A technológia segítségével nagyon sok adatot tudunk a vásárlókról és a boltokban is temérdek lehetőségünk van kapcsolatot építeni velük, segíteni a vásárlási folyamatot. Mégis a számok mögött kevéssé látjuk az embereket, hogy mi a szándékuk, mire van szükségük. Az elmúlt két napot azért tartom nagyon sikeresnek, mert olyan koncepciók születtek, ahol a középpontban a vásárlók álltak és a kitalált szolgáltatások, a technológiai apparátus a kimagasló vásárlói élmény szolgálatába lett állítva. Számtalan izgalmas gondolatot kaptunk, melyek közül számosat meg is szeretnénk valósítani a Nyugati téri új boltunkban” - mondta Várkonyi Balázs az Extreme Digital alapítója.

A résztvevők a két nap alatt a design thinking alapjaival is megismerkedhettek és kipróbálhatták a legújabb innovációs módszereket és gondolkodásmódot. A visszajelzéseikben kiemelték, hogy érdemes máskor is ilyen előremutató, innovatív rendezvényeket tartani, ahol a szakma érdeklődő, proaktív közössége együttműködik a vásárlói igények minél jobb kiszolgálása érdekében.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC