X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Több napos környezetvédelmi programot indít a Duna Pláza

2018. Október 25. Retail
A környezetvédelem mindannyiunk számára elengedhetetlenül fontos, hiszen bolygónk biztos jövője a jelenlegi állapotok szerint nem lesz fényes vagy különösebben hosszú. A Duna Plazát is üzemeltető Klépierre célja, hogy eljuttassa az üzenetet mindenki számára: egyszerű, mindennapi odafigyeléssel könnyen csökkenthető ökológiai lábnyomunk.

A tizenhat országban több mint száz bevásárlóközpontot üzemeltető, Európában piacvezető Klépierre CSR politikájának részeként valósítja meg hulladékgazdálkodási célkitűzéseit. Hosszú távú elkötelezettségének része a hét ország hét plázájában most megvalósuló esemény, az #ActForGood.

Magyarországon a Duna Plaza ad otthont az október 22-én kezdődő rendezvénysorozatnak, melynek középpontjában az újrahasznosítás és az újra felhasználás lesz. A vásárlókat színes programok várják, melyek központi eleme a környezettudatos életmód népszerűsítése.

 

Az Act For Good – Tegyél te is a Földért kampány elemeként a bevásárlóközpont a Cewe támogatásával átalakul egy fotókiállítássá és megtekinthető lesz számos sokkoló kép. Ezeknek témái mind a környezetszennyezés fogalmát, folyamatait és hatásait mutatják be, céljuk pedig közös: figyelemfelkeltés és elgondolkodtatás.

Az újrahasznosítás menő és ez már a divatvilágba is belopta magát. A bevásárlóközpont még korábban hirdetett versenyt hulladékból készült ruhák tervezésére, az első három helyen Sovány Daniella, Sinka Márta és Farkas Adrienn végeztek. Most a három tervező díjnyertes darabjait nézhetik meg az érdeklődők október 24 és 28 között. A ruhák kizárólag olyan anyagokból készültek, amiket nap mint nap kidobunk a kukába, megtalálható lesz bennük a bicikligumi, a magnószalag, a labda, a papír, de a szemeteszsák, a kupakok és az alumínium dobozok is.

 

Szintén szerdától hétfőig rendezik a „Te melyiket választod?” aktivitást.  Ehhez egy hatalmas – 3,5 méter magas fát építenek fel hulladékból, hogy felhívják a figyelmet: ha elpusztítjuk a fákat, amelyek az oxigént termelik számunkra, mi is elpusztulunk.

Október 26-án pénteken pedig méginkább érdemes lesz a bevásárlóközpontba látogatni, mert példaértékű eseménynek lehetünk részesei: a Duna Pláza résztvevő üzletei száműzik a műanyag szatyrokat és helyettük vászontáskákba csomagolják a megvásárolt termékeket. A zsákokat egy workshop keretein belül pedig teljesen egyedivé tehetjük, hogy kedvencünkként mindig magunkkal vigyük, nemet mondva hosszútávon a felesleges műanyagokra.

 

Az ACT FOR GOOD®, a Klépierre Group CSR stratégiája három pilléren nyugszik, tizenhárom konkrét vállalást tartalmaz 2022-ig, és további javaslatokat 2030-ig. A három pillér a következő:

Act for the planet

Az első pillér a 2008 óta végrehajtott intézkedések folytatása annak érdekében, hogy a Klépierre az innováció motorjaként járulhasson hozzá a mai környezetvédelmi kihívások kezeléséhez. A csoport ennek megfelelően elkötelezett az alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövő és a körkörös gazdaság fejlesztése mellett.

Act for territories

Ez a pillér szemlélteti a Klépierre elkötelezettségét azon területek iránt, ahol működik. A társaság például helybéli szolgáltatók bevonásával támogatja azokat a helyi kezdeményezéseket, amelyek a jövő kereskedelmét és foglalkoztatását segítik elő. A polgári szerepvállalás különösen fontos a Klépierre Group számára, ezért külön teret biztosít a kulturális, jótékonysági és helyi vállalkozói kezdeményezéseknek a csoport valamennyi bevásárlóközpontjában.

Act for people

Ez a pillér a Klépierre Group és a bevásárlóközpontjaiban megtalálható márkák vásárlóinak és munkatársainak jólétére összpontosít. A társaság összes érintett csoportjára kiterjed és célja az értékteremtés a közösség minden tagja számára. Például a Klépierre elkötelezett a látogatók elégedettségének növelése mellett, és aziránt, hogy pozitív élményt nyújtson minden munkatársa számára.

 

Kép: wikipedia

 

 

 

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Több napos környezetvédelmi programot indít a Duna Pláza

A környezetvédelem mindannyiunk számára elengedhetetlenül fontos, hiszen bolygónk biztos jövője a jelenlegi állapotok szerint nem lesz fényes vagy különösebben hosszú. A Duna Plazát is üzemeltető Klépierre célja, hogy eljuttassa az üzenetet mindenki számára: egyszerű, mindennapi odafigyeléssel könnyen csökkenthető ökológiai lábnyomunk.

A tizenhat országban több mint száz bevásárlóközpontot üzemeltető, Európában piacvezető Klépierre CSR politikájának részeként valósítja meg hulladékgazdálkodási célkitűzéseit. Hosszú távú elkötelezettségének része a hét ország hét plázájában most megvalósuló esemény, az #ActForGood.

Magyarországon a Duna Plaza ad otthont az október 22-én kezdődő rendezvénysorozatnak, melynek középpontjában az újrahasznosítás és az újra felhasználás lesz. A vásárlókat színes programok várják, melyek központi eleme a környezettudatos életmód népszerűsítése.

 

Az Act For Good – Tegyél te is a Földért kampány elemeként a bevásárlóközpont a Cewe támogatásával átalakul egy fotókiállítássá és megtekinthető lesz számos sokkoló kép. Ezeknek témái mind a környezetszennyezés fogalmát, folyamatait és hatásait mutatják be, céljuk pedig közös: figyelemfelkeltés és elgondolkodtatás.

Az újrahasznosítás menő és ez már a divatvilágba is belopta magát. A bevásárlóközpont még korábban hirdetett versenyt hulladékból készült ruhák tervezésére, az első három helyen Sovány Daniella, Sinka Márta és Farkas Adrienn végeztek. Most a három tervező díjnyertes darabjait nézhetik meg az érdeklődők október 24 és 28 között. A ruhák kizárólag olyan anyagokból készültek, amiket nap mint nap kidobunk a kukába, megtalálható lesz bennük a bicikligumi, a magnószalag, a labda, a papír, de a szemeteszsák, a kupakok és az alumínium dobozok is.

 

Szintén szerdától hétfőig rendezik a „Te melyiket választod?” aktivitást.  Ehhez egy hatalmas – 3,5 méter magas fát építenek fel hulladékból, hogy felhívják a figyelmet: ha elpusztítjuk a fákat, amelyek az oxigént termelik számunkra, mi is elpusztulunk.

Október 26-án pénteken pedig méginkább érdemes lesz a bevásárlóközpontba látogatni, mert példaértékű eseménynek lehetünk részesei: a Duna Pláza résztvevő üzletei száműzik a műanyag szatyrokat és helyettük vászontáskákba csomagolják a megvásárolt termékeket. A zsákokat egy workshop keretein belül pedig teljesen egyedivé tehetjük, hogy kedvencünkként mindig magunkkal vigyük, nemet mondva hosszútávon a felesleges műanyagokra.

 

Az ACT FOR GOOD®, a Klépierre Group CSR stratégiája három pilléren nyugszik, tizenhárom konkrét vállalást tartalmaz 2022-ig, és további javaslatokat 2030-ig. A három pillér a következő:

Act for the planet

Az első pillér a 2008 óta végrehajtott intézkedések folytatása annak érdekében, hogy a Klépierre az innováció motorjaként járulhasson hozzá a mai környezetvédelmi kihívások kezeléséhez. A csoport ennek megfelelően elkötelezett az alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövő és a körkörös gazdaság fejlesztése mellett.

Act for territories

Ez a pillér szemlélteti a Klépierre elkötelezettségét azon területek iránt, ahol működik. A társaság például helybéli szolgáltatók bevonásával támogatja azokat a helyi kezdeményezéseket, amelyek a jövő kereskedelmét és foglalkoztatását segítik elő. A polgári szerepvállalás különösen fontos a Klépierre Group számára, ezért külön teret biztosít a kulturális, jótékonysági és helyi vállalkozói kezdeményezéseknek a csoport valamennyi bevásárlóközpontjában.

Act for people

Ez a pillér a Klépierre Group és a bevásárlóközpontjaiban megtalálható márkák vásárlóinak és munkatársainak jólétére összpontosít. A társaság összes érintett csoportjára kiterjed és célja az értékteremtés a közösség minden tagja számára. Például a Klépierre elkötelezett a látogatók elégedettségének növelése mellett, és aziránt, hogy pozitív élményt nyújtson minden munkatársa számára.

 

Kép: wikipedia

 

 

 

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC