X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Sokat hezitált a zsűri Az Év Családbarát irodája kiválasztásakor

2020. Március 05.
Persze a győztes kilétére csak az OfficeUp konferencia utáni díjátadón derül fény.

A rendezvényt az idén 10 éves Az Év Irodája verseny keretében hívják életre a szervezők, hogy támogassák a HR és marketing szakemberek, valamint a cégvezetők munkáját.

Március 26-án napközben izgalmas előadásokon vehetnek részt az érdeklődők, ahol megismerhetik a munkakörnyezeti trendeket és elmélyülhetnek az Office Branding, azaz az irodai márkaépítés témakörében. Az eseményig szemezgetünk az impozáns előadói listáról.

Ezúttal Ujvári Enikőt kérdeztük, aki a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalomhoz tartozó, Balansz névre keresztelt munka-magánélet program vezetője.

„A Balansz Közösségbe tartozó több száz vállalattal együtt az a mottónk, hogy a siker akkor igazán nagy, ha közös. Ennek szellemében közösségünk motorját a jó gyakorlatok megosztása, egymás segítése és támogatása adja. Igazi közösség a miénk. „

 

Az Év Irodája díj történetében először mérettetik meg magukat a családbarát irodák.
Mit tapasztalsz, milyen volt a mezőny?

A családbarát, minden élethelyzetre reagálni képes vállalati kultúra már sok hazai cégnél egészen magas szinten áll, azonban ennek a fizikai környezetben is markánsan megjelenő kiterjedése még az első lépéseknél tart Magyarországon.

Ebben a tekintetben a gyerekkel dolgozós sarok, vagy egy szoptatásra is alkalmas helyiség kialakítása ma még nagy eredménynek számít az irodai fejlesztéseknél. Ezért is fontos, Az Év Családbarát Irodája díj, hiszen a jó példák bemutatásával fel tudjuk hívni a figyelmet a témára, a megoldási lehetőségekre és a jó gyakorlatokra is.

Mennyire tapasztalható, hogy az indulók tudatosan alakítanak ki családbarát irodákat?  

Az iroda kialakításánál a gyermekbarát szempontok még kevésbé érvényesülnek, de érdeklődőket már találtunk szép számmal. Az ő lelkesedésüket látva el is határoztuk Az Év Irodája díj alapítóival, hogy megtaláljuk a módját, hogyan segíthetjük ötletekkel az elindulást, ezen fogunk munkálkodni a jövőben. 

Volt kedvenced a pályázók között?

Természetesen igen! Gyakran vagyok zsűritag különböző díjak kapcsán, és mindig nagyon örülök, amikor egy-egy pályázat meg tud lepni. Mindig jó olyannal találkozni, ami újszerű, egyedi ötlet vagy kivitelezés. A személyes kedvencem éppen ilyen pályázat. Nagyon büszke vagyok rájuk, nagyszerűen gondolkodnak.   

Nehéz volt kiválasztani a győztest?

Sokat hezitáltunk. Nehezített a helyzeten, hogy egy új díjnál nincsenek még precedensek, amikre hivatkozni lehet, de szerencsére a verseny zsűrije rendkívül nyitott gondolkodású, jól felkészült tagokból áll, élvezetesek voltak a vitáink, egyeztetéseink és megnyugtatóak a meghozott döntések.

Szerinted miért érdemes eljönni az OfficeUp-ra?

Személy szerint alig várom, hogy halljam, mi a helyzet NewYorkban a corporate cooworking irodákkal vagy mit lehet tudni az irodai pletyka pszichológiájáról, hogy csak két érdekes témát említsek.

A családbarátság és a WELL természetes szövetségesek, ezért ez is érdekel. Szintén nagyon ajánlom mindenkinek a családbarát pódiumbeszélgetést, ahol a tavalyi év Az Év Családbarát Vállalata-verseny fődíjasai fognak beszélni arról, hogy hogyan értek fel a csúcsra és mi történt velük azóta.

A legjobbaktól lehet tanulni. Ezt kár lenne kihagyni, nem igaz?

 

   

A konferencia után díszvacsora és exkluzív díjátadó keretében a résztvevők megtudhatják azt is, hogy kik lesznek a 10. Az Év Irodája verseny győztesei.


Ünnepeljük együtt az elmúlt 10 évet és 2019 legjobbjait a Várkert Bazárban, március 26-án!

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Sokat hezitált a zsűri Az Év Családbarát irodája kiválasztásakor

Persze a győztes kilétére csak az OfficeUp konferencia utáni díjátadón derül fény.

A rendezvényt az idén 10 éves Az Év Irodája verseny keretében hívják életre a szervezők, hogy támogassák a HR és marketing szakemberek, valamint a cégvezetők munkáját.

Március 26-án napközben izgalmas előadásokon vehetnek részt az érdeklődők, ahol megismerhetik a munkakörnyezeti trendeket és elmélyülhetnek az Office Branding, azaz az irodai márkaépítés témakörében. Az eseményig szemezgetünk az impozáns előadói listáról.

Ezúttal Ujvári Enikőt kérdeztük, aki a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalomhoz tartozó, Balansz névre keresztelt munka-magánélet program vezetője.

„A Balansz Közösségbe tartozó több száz vállalattal együtt az a mottónk, hogy a siker akkor igazán nagy, ha közös. Ennek szellemében közösségünk motorját a jó gyakorlatok megosztása, egymás segítése és támogatása adja. Igazi közösség a miénk. „

 

Az Év Irodája díj történetében először mérettetik meg magukat a családbarát irodák.
Mit tapasztalsz, milyen volt a mezőny?

A családbarát, minden élethelyzetre reagálni képes vállalati kultúra már sok hazai cégnél egészen magas szinten áll, azonban ennek a fizikai környezetben is markánsan megjelenő kiterjedése még az első lépéseknél tart Magyarországon.

Ebben a tekintetben a gyerekkel dolgozós sarok, vagy egy szoptatásra is alkalmas helyiség kialakítása ma még nagy eredménynek számít az irodai fejlesztéseknél. Ezért is fontos, Az Év Családbarát Irodája díj, hiszen a jó példák bemutatásával fel tudjuk hívni a figyelmet a témára, a megoldási lehetőségekre és a jó gyakorlatokra is.

Mennyire tapasztalható, hogy az indulók tudatosan alakítanak ki családbarát irodákat?  

Az iroda kialakításánál a gyermekbarát szempontok még kevésbé érvényesülnek, de érdeklődőket már találtunk szép számmal. Az ő lelkesedésüket látva el is határoztuk Az Év Irodája díj alapítóival, hogy megtaláljuk a módját, hogyan segíthetjük ötletekkel az elindulást, ezen fogunk munkálkodni a jövőben. 

Volt kedvenced a pályázók között?

Természetesen igen! Gyakran vagyok zsűritag különböző díjak kapcsán, és mindig nagyon örülök, amikor egy-egy pályázat meg tud lepni. Mindig jó olyannal találkozni, ami újszerű, egyedi ötlet vagy kivitelezés. A személyes kedvencem éppen ilyen pályázat. Nagyon büszke vagyok rájuk, nagyszerűen gondolkodnak.   

Nehéz volt kiválasztani a győztest?

Sokat hezitáltunk. Nehezített a helyzeten, hogy egy új díjnál nincsenek még precedensek, amikre hivatkozni lehet, de szerencsére a verseny zsűrije rendkívül nyitott gondolkodású, jól felkészült tagokból áll, élvezetesek voltak a vitáink, egyeztetéseink és megnyugtatóak a meghozott döntések.

Szerinted miért érdemes eljönni az OfficeUp-ra?

Személy szerint alig várom, hogy halljam, mi a helyzet NewYorkban a corporate cooworking irodákkal vagy mit lehet tudni az irodai pletyka pszichológiájáról, hogy csak két érdekes témát említsek.

A családbarátság és a WELL természetes szövetségesek, ezért ez is érdekel. Szintén nagyon ajánlom mindenkinek a családbarát pódiumbeszélgetést, ahol a tavalyi év Az Év Családbarát Vállalata-verseny fődíjasai fognak beszélni arról, hogy hogyan értek fel a csúcsra és mi történt velük azóta.

A legjobbaktól lehet tanulni. Ezt kár lenne kihagyni, nem igaz?

 

   

A konferencia után díszvacsora és exkluzív díjátadó keretében a résztvevők megtudhatják azt is, hogy kik lesznek a 10. Az Év Irodája verseny győztesei.


Ünnepeljük együtt az elmúlt 10 évet és 2019 legjobbjait a Várkert Bazárban, március 26-án!

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC