X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Saját maguknak álmodták meg az új irodát a DVM group tervezői

2020. Február 14.
Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak.  

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Kiss Idát, a DVM group tervezési részleg vezetőjét kérdeztük.

Mi volt az új tér kialakítás fő célja?

Fő célunk az volt, hogy az épület karakteréhez és adottságaihoz alkalmazkodva (magas belmagasság, látszó vasbeton szerkezet, acél elemek, nagy üveg felületek) egy barátságos, inspiráló és természet közeli irodát hozzunk létre, amely egy dinamikusan növekvő, nemzetközi színvonalú kortárs építésziroda igényeit szolgálja ki.

Működésünket a térszervezés is segíti, így a tervezőink egy 5 méter belmagasságú, tágas, világos nyitott irodában tudnak hatékonyan együttműködni. A munkaállomások elhelyezésénél fontos szempont volt, hogy maximális térkihasználás mellett, minél több munkahelyet teremtsünk, ugyanakkor mindenki természetes fény mellett tudjon dolgozni.

Az irodatér mellett speciális szerepet tölt be a könyv-és anyagraktárunk, mely egyben kollaborációs és bemutató térként is funkcionál. A DVM group kultúrájában a közösségi élet kiemelten fontos, így a kantin vált az irodánk társasági központjává. A közös ebédek mellett itt zajlanak az informális egyeztetések, a hivatalos megbeszélések, de ezt használjuk filmvetítésre vagy rendezvények, panelbeszélgetések lebonyolítására is. A tér flexibilisen alkalmazható számos igény kiszolgálására. Hosszú távú célunk az is, hogy az építész közösség egyik tudásközpontját itt hozzuk létre.

Meghagytuk az épület adottságait, mint a nagy belmagasság és a látszó vasbeton felületek, és ezeket természetes anyagokkal ellenpontoztuk. A meleg, barátságos, természet közeli érzet érdekében fát, tőzegből készült akusztikus elemeket, színes mobiliákat és pasztellszíneket alkalmaztunk. Fontos szempont volt az is, hogy egy bemutatótérként is működjön az iroda, ahol a velünk szorosan együttműködő cégek számára prezentálhatjuk az alapvető felszereléseket, színeket és formákat. Emellett célunk volt, hogy a hagyományos ültetés mellett, olyan közös tereket is kialakítsunk, amelyek inspirálják a közös munkát. Az is fontos volt, hogy minden munkahely természetes fényt kapjon, kihasználva a nagy üvegfelületeket.

Mire vagytok a legbüszkébbek az új térben?

Az iroda egész hangulatára, mert valóban olyan belső jött létre, ami tükrözi szakmai hitvallásunkat is. Jó ide hozni az ügyfeleket. Emellett a közösségi térként és tudásmegosztó helyszínként már jól vizsgázott tágas, kertkapcsolatos kantinra és az anyagminta-/könyvtárunkra is büszkék vagyunk.

Hogyan tudtátok bevonni a munkavállalókat a folyamatba?

Mivel a csapat építészekből áll, egy workshoppal kezdtünk, ahol öt team öt különböző koncepciója szemléltette az elképzeléseket. Így mindenki hozzá tudott tenni egy kicsit. A végső elgondolást végül egy dedikált csoport készítette el, amit több ponton prezentáltunk a munkatársaknak, így volt lehetőségük kérdezni és elmondani a véleményüket a tervezési folyamat alatt is. A kivitelezést is cégen belül valósítottuk meg. 

Van valami, ami utólag máshogy terveznétek/máshogy valósítanátok meg?

Még több növénnyel népesítenénk be a teret, és még több kollaborációs térre lesz szükségünk, hiszen a munkáink is egyre inkább az együttműködésen alapulnak.

Tervezitek, hogy employer branding eszközként toborzásra és munkaerő megtartásra is használjátok majd az irodát?

Ez napjainkban már nem is kérdés. Az iroda a vállalati branding szerves része, a megtartás és a toborzás fontos eleme. Új irodánkban rendezett belsős és nyitott rendezvényeink is ezt a célt szolgálják.

A tervezés során szempont volt, hogy indulni szeretnétek Az Év Irodája versenyen?

Nagyon örülünk a megmérettetésnek, de a tervezésnél nem ez volt a vezérlő elv. A térkialakítást a funkcionalitás, hatékonyság és természet közeliség inspirálta.

Szeretnétek más minősítésekre is pályázni? 

A tervezés során igyekeztünk szem előtt tartani a WELL és LEED előírásait, melyben fenntarthatósági részlegünk adott iránymutatást. Az épület maga rendelkezik LEED es BREEAM minősítéssel, ami egy nagyon jó alap, az irodára külön nem céloztuk ezt meg.

ITT megnézheted az irodáról készült képeket is!

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Saját maguknak álmodták meg az új irodát a DVM group tervezői

2020. Február 14.
Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak.  

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Kiss Idát, a DVM group tervezési részleg vezetőjét kérdeztük.

Mi volt az új tér kialakítás fő célja?

Fő célunk az volt, hogy az épület karakteréhez és adottságaihoz alkalmazkodva (magas belmagasság, látszó vasbeton szerkezet, acél elemek, nagy üveg felületek) egy barátságos, inspiráló és természet közeli irodát hozzunk létre, amely egy dinamikusan növekvő, nemzetközi színvonalú kortárs építésziroda igényeit szolgálja ki.

Működésünket a térszervezés is segíti, így a tervezőink egy 5 méter belmagasságú, tágas, világos nyitott irodában tudnak hatékonyan együttműködni. A munkaállomások elhelyezésénél fontos szempont volt, hogy maximális térkihasználás mellett, minél több munkahelyet teremtsünk, ugyanakkor mindenki természetes fény mellett tudjon dolgozni.

Az irodatér mellett speciális szerepet tölt be a könyv-és anyagraktárunk, mely egyben kollaborációs és bemutató térként is funkcionál. A DVM group kultúrájában a közösségi élet kiemelten fontos, így a kantin vált az irodánk társasági központjává. A közös ebédek mellett itt zajlanak az informális egyeztetések, a hivatalos megbeszélések, de ezt használjuk filmvetítésre vagy rendezvények, panelbeszélgetések lebonyolítására is. A tér flexibilisen alkalmazható számos igény kiszolgálására. Hosszú távú célunk az is, hogy az építész közösség egyik tudásközpontját itt hozzuk létre.

Meghagytuk az épület adottságait, mint a nagy belmagasság és a látszó vasbeton felületek, és ezeket természetes anyagokkal ellenpontoztuk. A meleg, barátságos, természet közeli érzet érdekében fát, tőzegből készült akusztikus elemeket, színes mobiliákat és pasztellszíneket alkalmaztunk. Fontos szempont volt az is, hogy egy bemutatótérként is működjön az iroda, ahol a velünk szorosan együttműködő cégek számára prezentálhatjuk az alapvető felszereléseket, színeket és formákat. Emellett célunk volt, hogy a hagyományos ültetés mellett, olyan közös tereket is kialakítsunk, amelyek inspirálják a közös munkát. Az is fontos volt, hogy minden munkahely természetes fényt kapjon, kihasználva a nagy üvegfelületeket.

Mire vagytok a legbüszkébbek az új térben?

Az iroda egész hangulatára, mert valóban olyan belső jött létre, ami tükrözi szakmai hitvallásunkat is. Jó ide hozni az ügyfeleket. Emellett a közösségi térként és tudásmegosztó helyszínként már jól vizsgázott tágas, kertkapcsolatos kantinra és az anyagminta-/könyvtárunkra is büszkék vagyunk.

Hogyan tudtátok bevonni a munkavállalókat a folyamatba?

Mivel a csapat építészekből áll, egy workshoppal kezdtünk, ahol öt team öt különböző koncepciója szemléltette az elképzeléseket. Így mindenki hozzá tudott tenni egy kicsit. A végső elgondolást végül egy dedikált csoport készítette el, amit több ponton prezentáltunk a munkatársaknak, így volt lehetőségük kérdezni és elmondani a véleményüket a tervezési folyamat alatt is. A kivitelezést is cégen belül valósítottuk meg. 

Van valami, ami utólag máshogy terveznétek/máshogy valósítanátok meg?

Még több növénnyel népesítenénk be a teret, és még több kollaborációs térre lesz szükségünk, hiszen a munkáink is egyre inkább az együttműködésen alapulnak.

Tervezitek, hogy employer branding eszközként toborzásra és munkaerő megtartásra is használjátok majd az irodát?

Ez napjainkban már nem is kérdés. Az iroda a vállalati branding szerves része, a megtartás és a toborzás fontos eleme. Új irodánkban rendezett belsős és nyitott rendezvényeink is ezt a célt szolgálják.

A tervezés során szempont volt, hogy indulni szeretnétek Az Év Irodája versenyen?

Nagyon örülünk a megmérettetésnek, de a tervezésnél nem ez volt a vezérlő elv. A térkialakítást a funkcionalitás, hatékonyság és természet közeliség inspirálta.

Szeretnétek más minősítésekre is pályázni? 

A tervezés során igyekeztünk szem előtt tartani a WELL és LEED előírásait, melyben fenntarthatósági részlegünk adott iránymutatást. Az épület maga rendelkezik LEED es BREEAM minősítéssel, ami egy nagyon jó alap, az irodára külön nem céloztuk ezt meg.

ITT megnézheted az irodáról készült képeket is!

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC