X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

OfficeXPO – irodatrendek a Blue Business Interior és a floor by Blue standján

2019. Október 19.
A háromnapos OfficeXPO irodatér kiállításon az irodapiaci szakvállalatok mutatják be a legújabb munkatereket és belsőépítészeti megoldásokat. Pásthy Zsoltot, a Blue Business Interior értékesítési vezetőjét kérdeztük, hogy ők mivel készültek a rendezvényre.

– Mi volt a Blue Business Interior & floor By Blue standjának koncepciója?

– Mi hiszünk abban, hogy az irodateret tudatosan kell tervezni, amelyben a legfontosabb tényező az ember. Ma a munkaerőpiaci kihívások miatt minden a dolgozóról szól, akár toborzásról, akár megtartásról beszélünk, hiszen az a vállalat célja, hogy a kollégáik a legtöbbet ki tudják hozni magukból, hozzájárulva a cég sikeréhez.

Ennek megfelelően minden kialakításnak, irodabútornak, padlóburkolatnak és kiegészítőnek ezt a célt kell szolgálnia legyen az akár egy kollaborációs tér vagy éppen egy közösségi zóna, ahol kötetlen, informális megbeszéléseket folytathatnak le a kollégák.

Mindemellett fontos volt számunkra, hogy az elméleti megközelítéseken túl gyakorlati tanácsokkal is segíthessük az érdeklődőket, így 4 különböző típusú interaktív workshoppal készültek szakértőink – problémafeltárás, stratégiai téralkotás, akusztikai megoldások és tervezés témakörében.

– Milyen irodatrendek dominálnak manapság, amelyek a kiállítási standon is megjelennek?

– Kutatások igazolják, hogy otthoni környezet pozitív hatással bír a teljesítményre, így egyre inkább elmosódtak a határok az otthon és az iroda között. Ennek megfelelően manapság a cégek nagyobb hangsúlyt fektetnek az otthoni hangulat megteremtésére, az együttműködő terek létrehozására, amelyek a mai munkahelyek meghatározó elemei. Kiállítói standunkon ezt szeretnénk bemutatni: hogyan tudják az ügyfelek becsempészni a munkahelyre az otthoni hangulatot, legyen az bútor, padlóburkolat, vagy éppen egy növény, képzőművészeti alkotás.

Másrészt manapság reflektorfénybe került a stratégiai téralkotás, ahol is az irodakialakítás első lépéseként magát a teret kell professzionálisan makro- és mikro szinten megalkotni, az egyes funkciókat elhelyezni, aztán következhet a belsőépítészet, amely mindezt felöltözteti és különböző kialakítási és termék megoldásokkal realizálja.

– Mi a véleményetek az OfficeXPO-ról, hiszen első alkalommal került megrendezésre?

– Jó kezdeményezésnek tartjuk, hiszen kiváló platform arra, hogy egy nap alatt szinte annyi ügyféllel vagy szakmabelivel találkozhassunk, mint átlagos esetben akár fél év alatt. Jó látni a többi kiállítót is, hiszen ez visszajelzés nekünk, hogy jó úton járunk. Mindenképpen hiánypótló rendezvény, hiszen eddig nem volt egy olyan meghatározó kiállítás Magyarországon, ahol az irodaterek kerültek fókuszba.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

OfficeXPO – irodatrendek a Blue Business Interior és a floor by Blue standján

A háromnapos OfficeXPO irodatér kiállításon az irodapiaci szakvállalatok mutatják be a legújabb munkatereket és belsőépítészeti megoldásokat. Pásthy Zsoltot, a Blue Business Interior értékesítési vezetőjét kérdeztük, hogy ők mivel készültek a rendezvényre.

– Mi volt a Blue Business Interior & floor By Blue standjának koncepciója?

– Mi hiszünk abban, hogy az irodateret tudatosan kell tervezni, amelyben a legfontosabb tényező az ember. Ma a munkaerőpiaci kihívások miatt minden a dolgozóról szól, akár toborzásról, akár megtartásról beszélünk, hiszen az a vállalat célja, hogy a kollégáik a legtöbbet ki tudják hozni magukból, hozzájárulva a cég sikeréhez.

Ennek megfelelően minden kialakításnak, irodabútornak, padlóburkolatnak és kiegészítőnek ezt a célt kell szolgálnia legyen az akár egy kollaborációs tér vagy éppen egy közösségi zóna, ahol kötetlen, informális megbeszéléseket folytathatnak le a kollégák.

Mindemellett fontos volt számunkra, hogy az elméleti megközelítéseken túl gyakorlati tanácsokkal is segíthessük az érdeklődőket, így 4 különböző típusú interaktív workshoppal készültek szakértőink – problémafeltárás, stratégiai téralkotás, akusztikai megoldások és tervezés témakörében.

– Milyen irodatrendek dominálnak manapság, amelyek a kiállítási standon is megjelennek?

– Kutatások igazolják, hogy otthoni környezet pozitív hatással bír a teljesítményre, így egyre inkább elmosódtak a határok az otthon és az iroda között. Ennek megfelelően manapság a cégek nagyobb hangsúlyt fektetnek az otthoni hangulat megteremtésére, az együttműködő terek létrehozására, amelyek a mai munkahelyek meghatározó elemei. Kiállítói standunkon ezt szeretnénk bemutatni: hogyan tudják az ügyfelek becsempészni a munkahelyre az otthoni hangulatot, legyen az bútor, padlóburkolat, vagy éppen egy növény, képzőművészeti alkotás.

Másrészt manapság reflektorfénybe került a stratégiai téralkotás, ahol is az irodakialakítás első lépéseként magát a teret kell professzionálisan makro- és mikro szinten megalkotni, az egyes funkciókat elhelyezni, aztán következhet a belsőépítészet, amely mindezt felöltözteti és különböző kialakítási és termék megoldásokkal realizálja.

– Mi a véleményetek az OfficeXPO-ról, hiszen első alkalommal került megrendezésre?

– Jó kezdeményezésnek tartjuk, hiszen kiváló platform arra, hogy egy nap alatt szinte annyi ügyféllel vagy szakmabelivel találkozhassunk, mint átlagos esetben akár fél év alatt. Jó látni a többi kiállítót is, hiszen ez visszajelzés nekünk, hogy jó úton járunk. Mindenképpen hiánypótló rendezvény, hiszen eddig nem volt egy olyan meghatározó kiállítás Magyarországon, ahol az irodaterek kerültek fókuszba.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC