X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Napi 50 ezer vásárlóra számít Buda legnagyobb bevásárlóközpontja

2019. Szeptember 03. Retail
Az Etele Plaza kialakításánál minden technológiai újítást és bérlői tapasztalatot felhasználnak ahhoz, hogy a várhatóan napi 50 ezer vásárló teljesen eltérő útvonalakat bejárva is a megfelelő helyen és időben találkozzon a vágyott termékekkel és szolgáltatásokkal. A Futureal-csoport által a XI. kerületben fejlesztett komplexum kivitelezése mára előrehaladott állapotba került. Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjának falszerkezeti munkálatai is hamarosan befejeződnek.

Egyszerre több mint 400 szakember dolgozik Őrmezőn az Etele Plaza létrehozásán és ez a szám hamarosan több mint a duplájára nő. A közel 10 ezer tonna betonacél és 73 ezer m3 beton felhasználásának köszönhetően már 35 méterre magasodik ki az újgenerációs bevásárló- és szórakoztatóközpont. A terveknek megfelelő ütemben haladó 55 000 négyzetméter bérbeadható területű Etele Plaza már ősszel szerkezetkészé válhat.

A Corvin Sétány fejlesztését is jegyző Futureal-csoport a közismert sétány koncepciójától eltérően az Őrmező és Kelenföld határán megvalósuló új városközpont hajtóerejévé nem egy közterületet, hanem a tömegközlekedést tette, amihez a folyamatosan megújuló zöldterületek kapcsolódnak. Elsőként az Etele Park, majd a pláza körüli utak, végül az Etele tér nyeri el friss arculatát. A hetvenes években az őrmezői és a kelenföldi oldalon kialakított lakófunkciók nem társultak az itt élőket kiszolgáló szolgáltatási és kereskedelemi lehetőségekkel. Ennek a hiánynak a pótlására valósul meg az Etele Plaza az ország legnagyobb multimodális, azaz több közlekedési módot összekötő csomópontjában.

A plázák ötödik generációját képviselő Etele Plaza főbejárati homlokzatát Magyarország legnagyobb 1200 négyzetméteres üvegfal szerkezete, valamint a homlokzaton térben kiugró és visszahúzott dobozszerkezetek formája teszik egyedivé. A belső térben egy közel 200 négyzetméteres interaktív LED kijelzős média felület tájékoztatja a látogatókat. A bevásárlóközpontban összesen 180 üzlethelyiséget alakítanak ki. Az okosplázában a legfejlettebb helymeghatározó és navigációs rendszer könnyíti meg a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével, a plázában pedig a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül.

„Az Etele Plaza tervezése és megvalósítása során kiemelt szempont volt a kreativitás, a fenntarthatóság és az innováció. A bevásárlóközpont belső tereinek részletgazdag kialakítása, az itt található különleges szolgáltatások, technológiák és széles termékválaszték valódi minőségi időtöltést nyújt majd a vásárlók számára” – mondta Tatár Tibor a Futureal-csoport vezérigazgatója.

„Kelenföld és Őrmező fejlődésének hatalmas lendületet ad az Etele Plaza, amely egyben egy új városközpont 21. századi kiskereskedelmi és szolgáltatási ellátottságát is biztosítja majd. Minden beruházóval, így a Futureal-csoporttal is folyamatosan egyeztetünk azért, hogy a kerületben bármi is épül, az az újbudai lakosok kényelmét és javát szolgálja, illetve hasonlóan az Etele Plazához jövőbe mutató beruházás legyen” – hangsúlyozta Dr. Hoffmann Tamás, Újbuda polgármestere.

Az épületben olyan, a fenntarthatósági szempontból is legkorszerűbb, környezettudatos megoldásokat alkalmaznak, mint a hőszivattyús légkezelő technológia, az épület természetes átszellőztetésének lehetősége vagy az árnyékoló rendszerrel ellátott üvegtető. Az Etele Plaza tetejét zöldfelületek színesítik, ahol változatos növények ékesítik az étteremi szint teraszkapcsolatát, emellett a fitnesz részleg fákkal, cserjével és fűfélékkel beültetett kerttel is kiegészül majd.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Napi 50 ezer vásárlóra számít Buda legnagyobb bevásárlóközpontja

2019. Szeptember 03. Retail
Az Etele Plaza kialakításánál minden technológiai újítást és bérlői tapasztalatot felhasználnak ahhoz, hogy a várhatóan napi 50 ezer vásárló teljesen eltérő útvonalakat bejárva is a megfelelő helyen és időben találkozzon a vágyott termékekkel és szolgáltatásokkal. A Futureal-csoport által a XI. kerületben fejlesztett komplexum kivitelezése mára előrehaladott állapotba került. Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjának falszerkezeti munkálatai is hamarosan befejeződnek.

Egyszerre több mint 400 szakember dolgozik Őrmezőn az Etele Plaza létrehozásán és ez a szám hamarosan több mint a duplájára nő. A közel 10 ezer tonna betonacél és 73 ezer m3 beton felhasználásának köszönhetően már 35 méterre magasodik ki az újgenerációs bevásárló- és szórakoztatóközpont. A terveknek megfelelő ütemben haladó 55 000 négyzetméter bérbeadható területű Etele Plaza már ősszel szerkezetkészé válhat.

A Corvin Sétány fejlesztését is jegyző Futureal-csoport a közismert sétány koncepciójától eltérően az Őrmező és Kelenföld határán megvalósuló új városközpont hajtóerejévé nem egy közterületet, hanem a tömegközlekedést tette, amihez a folyamatosan megújuló zöldterületek kapcsolódnak. Elsőként az Etele Park, majd a pláza körüli utak, végül az Etele tér nyeri el friss arculatát. A hetvenes években az őrmezői és a kelenföldi oldalon kialakított lakófunkciók nem társultak az itt élőket kiszolgáló szolgáltatási és kereskedelemi lehetőségekkel. Ennek a hiánynak a pótlására valósul meg az Etele Plaza az ország legnagyobb multimodális, azaz több közlekedési módot összekötő csomópontjában.

A plázák ötödik generációját képviselő Etele Plaza főbejárati homlokzatát Magyarország legnagyobb 1200 négyzetméteres üvegfal szerkezete, valamint a homlokzaton térben kiugró és visszahúzott dobozszerkezetek formája teszik egyedivé. A belső térben egy közel 200 négyzetméteres interaktív LED kijelzős média felület tájékoztatja a látogatókat. A bevásárlóközpontban összesen 180 üzlethelyiséget alakítanak ki. Az okosplázában a legfejlettebb helymeghatározó és navigációs rendszer könnyíti meg a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével, a plázában pedig a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül.

„Az Etele Plaza tervezése és megvalósítása során kiemelt szempont volt a kreativitás, a fenntarthatóság és az innováció. A bevásárlóközpont belső tereinek részletgazdag kialakítása, az itt található különleges szolgáltatások, technológiák és széles termékválaszték valódi minőségi időtöltést nyújt majd a vásárlók számára” – mondta Tatár Tibor a Futureal-csoport vezérigazgatója.

„Kelenföld és Őrmező fejlődésének hatalmas lendületet ad az Etele Plaza, amely egyben egy új városközpont 21. századi kiskereskedelmi és szolgáltatási ellátottságát is biztosítja majd. Minden beruházóval, így a Futureal-csoporttal is folyamatosan egyeztetünk azért, hogy a kerületben bármi is épül, az az újbudai lakosok kényelmét és javát szolgálja, illetve hasonlóan az Etele Plazához jövőbe mutató beruházás legyen” – hangsúlyozta Dr. Hoffmann Tamás, Újbuda polgármestere.

Az épületben olyan, a fenntarthatósági szempontból is legkorszerűbb, környezettudatos megoldásokat alkalmaznak, mint a hőszivattyús légkezelő technológia, az épület természetes átszellőztetésének lehetősége vagy az árnyékoló rendszerrel ellátott üvegtető. Az Etele Plaza tetejét zöldfelületek színesítik, ahol változatos növények ékesítik az étteremi szint teraszkapcsolatát, emellett a fitnesz részleg fákkal, cserjével és fűfélékkel beültetett kerttel is kiegészül majd.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC