X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Mi elkezdtük, ti folytassátok! 10 éves Az Év Irodája - válaszol: Sellyey Tamás

2019. Október 15.
Októberben jön az OfficeXPO és az Office Week, majd 10. alkalommal szervezzük meg Az Év Irodája versenyt. Addig is az irodapiac véleményformálóit kérdezzük meg, hogy egy kicsit személyesebb képet kaphassunk a piacról és a szereplőiről. Ezúttal Sellyey Tamás, a  DVM Group operatív igazgatója válaszolt.

1. 10 éves Az Év Irodája. Mi történt az elmúlt 10 évben a Te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon és a munkahelyek világában? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója?

Úgy gondolom, nem túlzás azt állítani, hogy teljes paradigmaváltás zajlott le ebben a 10 évben. A válság előtti eufória utolsó perceiben még hagyományos irodaházak épültek, hagyományos irodaterekkel, a ma már konzervatívnak tekinthető elrendezéssel, kiegészítőkkel. Majd következett pár szűk esztendő, amikor nem épült szinte semmi, de ezáltal új tér nyílhatott a piac, az irodák és a munkahelyek megújulására. Manapság a fejlesztőknek számolniuk kell a bérlők tervezett vagy spontán bővülési (visszaadási) igényeivel, a cégek kezdenek munkaállomás-kihasználtságot mérni, 60-80%-ra optimalizálni a férőhelyek számát, kezelni az Y/Z- generáció elsőre szokatlannak tűnő wellbeing igényeit, valamint kiemelt téma lett az employer branding. Mi ez, ha nem forradalom?

2. Októberben 9 napos fesztivál keretében zajlik az Office Week, és ellátogathatsz többek között az OfficeXPO interior dizájn kiállításra is. Mire lehet jó egy irodavásár? 

Lehet sokat beszélni vagy írni arról, milyen a jó irodakialakítás, design, bútor, szőnyeg, melyek a népszerű kiegészítők vagy a munkatársak számára kínált jóléti szolgáltatások. De még sokkal jobb, ha ezt a szolgáltatók élőben megmutatják és van lehetőség az azonnali konzultációra is.

3. Ha kiállítóként lennél jelen a vásáron, Te mit mutatnál meg, mit tartasz fontosnak, ami megváltoztatta az irodádat, jobbá tette a munkahelyi hangulatot és a közösséget, és hatékonyabbá vált a céges működés?

A kérdés valós, mert ott is leszünk kiállítóként a vásárban. Azt szeretnénk megmutatni kötetlen tanácsadás formájában (elsősorban tervezés, belsőépítészet, fitout, workplace témakörökben) az érdeklődőknek, hogy a cégünk szakmailag miben tudja támogatni az elképzeléseiket, fejlesztési terveiket annak érdekében, hogy a kollégáik úgy érezzék, a legjobb hangulatú és leghatékonyabb munkahelyi közösségben dolgoznak. Természetesen örömmel megosztjuk a személyes belső tapasztalatainkat is.

4. Mit szeretsz nagyon és mit kevésbé az irodádban? Mi a kedvenc tárgyad, bútorod, tered a munkahelyeden?

Nagyon szeretem annak a dinamikáját, hogy egy gyönyörű, általunk felújított műemléki épületben, de egy teljesen modern stílusú irodában dolgozunk. A kedvenc terem az íróasztalom, nem is lehetne másképp, hiszen jelentős időt töltök mellette. Kevésbé szeretem, hogy délutánonként két hegedűs játszik az ablakunk alatt, de csak 3-4 számot ismernek…

+1 Ha tehetnéd, hol dolgoznál 20 év múlva? Egy űrhajóban a Föld körül, a Mátrixban vagy egy önellátó felhőkarcolóban, egy trópusi szigeten az óceán közepén?

Bár mindegyik izgalmasan hangzik, még a trópusi sziget áll hozzám a legközelebb…De ezek jók lesznek vakációs célpontnak, most úgy gondolom, örömmel dolgozom 20 év múlva is a Belvárosban.

 

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Mi elkezdtük, ti folytassátok! 10 éves Az Év Irodája - válaszol: Sellyey Tamás

Októberben jön az OfficeXPO és az Office Week, majd 10. alkalommal szervezzük meg Az Év Irodája versenyt. Addig is az irodapiac véleményformálóit kérdezzük meg, hogy egy kicsit személyesebb képet kaphassunk a piacról és a szereplőiről. Ezúttal Sellyey Tamás, a  DVM Group operatív igazgatója válaszolt.

1. 10 éves Az Év Irodája. Mi történt az elmúlt 10 évben a Te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon és a munkahelyek világában? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója?

Úgy gondolom, nem túlzás azt állítani, hogy teljes paradigmaváltás zajlott le ebben a 10 évben. A válság előtti eufória utolsó perceiben még hagyományos irodaházak épültek, hagyományos irodaterekkel, a ma már konzervatívnak tekinthető elrendezéssel, kiegészítőkkel. Majd következett pár szűk esztendő, amikor nem épült szinte semmi, de ezáltal új tér nyílhatott a piac, az irodák és a munkahelyek megújulására. Manapság a fejlesztőknek számolniuk kell a bérlők tervezett vagy spontán bővülési (visszaadási) igényeivel, a cégek kezdenek munkaállomás-kihasználtságot mérni, 60-80%-ra optimalizálni a férőhelyek számát, kezelni az Y/Z- generáció elsőre szokatlannak tűnő wellbeing igényeit, valamint kiemelt téma lett az employer branding. Mi ez, ha nem forradalom?

2. Októberben 9 napos fesztivál keretében zajlik az Office Week, és ellátogathatsz többek között az OfficeXPO interior dizájn kiállításra is. Mire lehet jó egy irodavásár? 

Lehet sokat beszélni vagy írni arról, milyen a jó irodakialakítás, design, bútor, szőnyeg, melyek a népszerű kiegészítők vagy a munkatársak számára kínált jóléti szolgáltatások. De még sokkal jobb, ha ezt a szolgáltatók élőben megmutatják és van lehetőség az azonnali konzultációra is.

3. Ha kiállítóként lennél jelen a vásáron, Te mit mutatnál meg, mit tartasz fontosnak, ami megváltoztatta az irodádat, jobbá tette a munkahelyi hangulatot és a közösséget, és hatékonyabbá vált a céges működés?

A kérdés valós, mert ott is leszünk kiállítóként a vásárban. Azt szeretnénk megmutatni kötetlen tanácsadás formájában (elsősorban tervezés, belsőépítészet, fitout, workplace témakörökben) az érdeklődőknek, hogy a cégünk szakmailag miben tudja támogatni az elképzeléseiket, fejlesztési terveiket annak érdekében, hogy a kollégáik úgy érezzék, a legjobb hangulatú és leghatékonyabb munkahelyi közösségben dolgoznak. Természetesen örömmel megosztjuk a személyes belső tapasztalatainkat is.

4. Mit szeretsz nagyon és mit kevésbé az irodádban? Mi a kedvenc tárgyad, bútorod, tered a munkahelyeden?

Nagyon szeretem annak a dinamikáját, hogy egy gyönyörű, általunk felújított műemléki épületben, de egy teljesen modern stílusú irodában dolgozunk. A kedvenc terem az íróasztalom, nem is lehetne másképp, hiszen jelentős időt töltök mellette. Kevésbé szeretem, hogy délutánonként két hegedűs játszik az ablakunk alatt, de csak 3-4 számot ismernek…

+1 Ha tehetnéd, hol dolgoznál 20 év múlva? Egy űrhajóban a Föld körül, a Mátrixban vagy egy önellátó felhőkarcolóban, egy trópusi szigeten az óceán közepén?

Bár mindegyik izgalmasan hangzik, még a trópusi sziget áll hozzám a legközelebb…De ezek jók lesznek vakációs célpontnak, most úgy gondolom, örömmel dolgozom 20 év múlva is a Belvárosban.

 

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC