X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Magyarországra is korábban érkezhetnek az amerikai csomagok

2019. Január 18. Raktár
A UPS kibővített szolgáltatása lehetővé teszi, hogy ügyfeleik az Egyesült Államokból ugyanolyan gyorsan juttassák el csomagjaikat 57 kulcsfontosságú nemzetközi piacra - köztük Magyarországra is -, mint belföldi szállítmányaikat. Az USA-ból szállított küldeményeket szombati felvétellel már aznap feldolgozzák és elindítják, és a korábbinál egy nappal korábban, már hétfőn kiszállítják.

“Egy nap nagy különbséget jelenthet a nemzetközi ügyfeleknek, akik úgy döntenek, hogy külföldről rendelnek - mondta el Nando Cesarone, a UPS International elnöke. - Jelentős lehetőségeket látunk az Egyesült Államokban működő vállalkozások, különösen a kis- és közepes méretű online kereskedők számára, hogy minőségi termékeiket a nagy növekedésű nemzetközi piacokra exportálják, ezzel együtt pedig a nemzetközi ügyfeleik is jelentős többlethez jutnak. A UPS az intelligens globális logisztikai hálózatunkhoz való csatlakozásával segíti az ügyfelek elvárásainak kielégítését és a helyi ország online kereskedőivel való versenyzést.”

Az export a vállalatok számára nemcsak az új ügyfelek és partnerek ajtóinak megnyitásával járhat, hanem további bevétel növekedést is hozhat. Azok a cégek, amelyek több országba is exportálnak, közel 8,5 százalékkal jobb eséllyel maradnak a piacon, mint a nem exportáló vállalatok. Jelenleg 30 millió amerikai vállalatból kevesebb, mint 1% exportál; ráadásul ezek közül is egy 58%-os többség mindössze egyetlen országba szállít, miközben a fogyasztók 95%-a az Egyesült Államokon kívül található, így egy hatalmas lefedetlen piac lehet érett az újdonságokra.

A UPS kibővített szolgáltatása egyben azt is jelenti, hogy az online vásárlók kevésbé hagyják magukra az online bevásárló kosarakat, mert a gyorsabb kézbesítés erősíti az online versenyképességet és nemzetközileg építi az e-kereskedők márkáját. Az amerikai e-kereskedők szeretnének a határokon túlra terjeszkedni, és kevesebb megvalósultalan eladást produkálni azáltal, hogy közvetlenül a raktárból szállítás lehetőségét és más UPS teljesítési megoldást választanak.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Magyarországra is korábban érkezhetnek az amerikai csomagok

A UPS kibővített szolgáltatása lehetővé teszi, hogy ügyfeleik az Egyesült Államokból ugyanolyan gyorsan juttassák el csomagjaikat 57 kulcsfontosságú nemzetközi piacra - köztük Magyarországra is -, mint belföldi szállítmányaikat. Az USA-ból szállított küldeményeket szombati felvétellel már aznap feldolgozzák és elindítják, és a korábbinál egy nappal korábban, már hétfőn kiszállítják.

“Egy nap nagy különbséget jelenthet a nemzetközi ügyfeleknek, akik úgy döntenek, hogy külföldről rendelnek - mondta el Nando Cesarone, a UPS International elnöke. - Jelentős lehetőségeket látunk az Egyesült Államokban működő vállalkozások, különösen a kis- és közepes méretű online kereskedők számára, hogy minőségi termékeiket a nagy növekedésű nemzetközi piacokra exportálják, ezzel együtt pedig a nemzetközi ügyfeleik is jelentős többlethez jutnak. A UPS az intelligens globális logisztikai hálózatunkhoz való csatlakozásával segíti az ügyfelek elvárásainak kielégítését és a helyi ország online kereskedőivel való versenyzést.”

Az export a vállalatok számára nemcsak az új ügyfelek és partnerek ajtóinak megnyitásával járhat, hanem további bevétel növekedést is hozhat. Azok a cégek, amelyek több országba is exportálnak, közel 8,5 százalékkal jobb eséllyel maradnak a piacon, mint a nem exportáló vállalatok. Jelenleg 30 millió amerikai vállalatból kevesebb, mint 1% exportál; ráadásul ezek közül is egy 58%-os többség mindössze egyetlen országba szállít, miközben a fogyasztók 95%-a az Egyesült Államokon kívül található, így egy hatalmas lefedetlen piac lehet érett az újdonságokra.

A UPS kibővített szolgáltatása egyben azt is jelenti, hogy az online vásárlók kevésbé hagyják magukra az online bevásárló kosarakat, mert a gyorsabb kézbesítés erősíti az online versenyképességet és nemzetközileg építi az e-kereskedők márkáját. Az amerikai e-kereskedők szeretnének a határokon túlra terjeszkedni, és kevesebb megvalósultalan eladást produkálni azáltal, hogy közvetlenül a raktárból szállítás lehetőségét és más UPS teljesítési megoldást választanak.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC