X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Letisztult, funkcionális, jól kihasznált terek az Ekata Global Hungary Kft. irodájában

2020. Január 22.
Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. 

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal az Ekata Global Hungary Kft. falai mögé nyertünk betekintést.

A vállalat új főhadiszállását a City Gate irodaházban rendezték be. A folyamat során letisztult, funkcionális, jól kihasználható, könnyed és átlátható tereket alakítottak ki, ahol mindenki kényelmesen elfér.

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS/ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA? 

Az előző irodánk a Madách Trade Center legfelső három emeletén volt, amelyet sajnos a hat év alatt kinőttünk. Nem csak a hely szűkössége volt a probléma, hanem a tárgyalók mennyisége is. Az új iroda kialakításánál a megfelelő számú munkaállomás mellett nagy hangsúlyt fektettünk a kellő mennyiségű hangszigetelt tárgyaló kialakítására is.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Nagyon szerettük az előző iroda egyedi kialakítását, ami miatt sok kompromisszumot kellett hoznunk. Viszont mivel funkcióiban már nem tudta kiszolgálni a megváltozott igényeket, eljött a költözés ideje. Az új irodában sikerült nagyon jól eltaláltuk az egyensúlyt, és egy olyan teret alakítottunk ki, ahol a közösségi terek mellett a klasszikus irodai funkciókból sem szenvedünk hiányt.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Készítettünk egy közös dokumentumot, ahova a kollegák beírhatták az ötleteiket és kívánalmaikat. Ezeket már a helyszín kiválasztása során is figyelembe vettük, így az új iroda sokkal környezettudatosabb lett, szelektív hulladékgyűjtőkkel, vízgéppel, és zuhanyzási lehetőséggel - a biciklivel érkezőknek.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK / MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

Nincs. Az új terület kialakítása elég sok időt vett igénybe, cserébe nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel. A tervezéskor sok apróságot is figyelembe vettünk.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Igen. Fontosnak tartjuk azt, hogy a kollégáink jól érezzék magukat az irodában, és hogy olyan munkakörnyezetet teremtsünk a számukra, ahol hatékonyan tudnak gondolkodni, együttműködni és értéket teremteni.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Elsődleges szempont nem volt, de folyamatosan ott lebegett a szemünk előtt, hogy az előző tér elért sikereihez hasonló minőségű kialakítást hozzunk össze.

Ha megnéznéd az iroda képeit és szavaznál rá, ITT megteheted!

 
Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Letisztult, funkcionális, jól kihasznált terek az Ekata Global Hungary Kft. irodájában

2020. Január 22.
Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. 

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal az Ekata Global Hungary Kft. falai mögé nyertünk betekintést.

A vállalat új főhadiszállását a City Gate irodaházban rendezték be. A folyamat során letisztult, funkcionális, jól kihasználható, könnyed és átlátható tereket alakítottak ki, ahol mindenki kényelmesen elfér.

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS/ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA? 

Az előző irodánk a Madách Trade Center legfelső három emeletén volt, amelyet sajnos a hat év alatt kinőttünk. Nem csak a hely szűkössége volt a probléma, hanem a tárgyalók mennyisége is. Az új iroda kialakításánál a megfelelő számú munkaállomás mellett nagy hangsúlyt fektettünk a kellő mennyiségű hangszigetelt tárgyaló kialakítására is.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Nagyon szerettük az előző iroda egyedi kialakítását, ami miatt sok kompromisszumot kellett hoznunk. Viszont mivel funkcióiban már nem tudta kiszolgálni a megváltozott igényeket, eljött a költözés ideje. Az új irodában sikerült nagyon jól eltaláltuk az egyensúlyt, és egy olyan teret alakítottunk ki, ahol a közösségi terek mellett a klasszikus irodai funkciókból sem szenvedünk hiányt.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Készítettünk egy közös dokumentumot, ahova a kollegák beírhatták az ötleteiket és kívánalmaikat. Ezeket már a helyszín kiválasztása során is figyelembe vettük, így az új iroda sokkal környezettudatosabb lett, szelektív hulladékgyűjtőkkel, vízgéppel, és zuhanyzási lehetőséggel - a biciklivel érkezőknek.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK / MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

Nincs. Az új terület kialakítása elég sok időt vett igénybe, cserébe nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel. A tervezéskor sok apróságot is figyelembe vettünk.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Igen. Fontosnak tartjuk azt, hogy a kollégáink jól érezzék magukat az irodában, és hogy olyan munkakörnyezetet teremtsünk a számukra, ahol hatékonyan tudnak gondolkodni, együttműködni és értéket teremteni.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Elsődleges szempont nem volt, de folyamatosan ott lebegett a szemünk előtt, hogy az előző tér elért sikereihez hasonló minőségű kialakítást hozzunk össze.

Ha megnéznéd az iroda képeit és szavaznál rá, ITT megteheted!

 
Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC