X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Ismét jön az OfficeUP konferencia, ahol az irodai márkaépítésről mindent megtudhatunk!

2020. Január 16.
Az Év Irodája verseny csapata és a HRfest közösen szervezik meg az OfficeUP konferenciát 2020. március 26-án a Várkert Bazárban, amelynek fókuszában az Office Branding áll, hiszen az új generációknak az egyik legfontosabb szempont a munkahely választásnál az irodai környezet és jóllét. A szervezők szakmai kiállítások és előadások segítségével mutatnak jó példákat a HR-, marketing és irodapiaci szakemberek számára, majd az esti díjátadón megismerhetjük Az Év Irodája verseny idei győzteseit is.

Az Év Irodája verseny csapata március 26-án rendezi meg az OfficeUP konferenciát, amelynek középpontjában idén az irodai márkaépítés, azaz az office branding áll. Hogyan használjuk HR- és külső kommunikációra a munkahelyünket? Hogyan alakítsuk át, újítsuk meg az irodát, hogy magunkhoz csábítsuk a legjobbakat és meg is tartsuk őket? Hogyan érdemes kommunikálni, hirdetni a munkahelyünket? Hogyan jelenik meg a nagyvállalatoknál az office branding? 

Mindezekre a kérdésekre választ kapnak a résztvevők, hiszen a szervezők célja most is az irodapiac és a munkakultúra legújabb globális trendjeinek és értékeinek bemutatása a HR-, a marketing és az irodapiaci szakemberek, illetve a bérlők és a vállalatok számára. A globális világgazdaság sohasem lassít, fontos, hogy képbe kerüljünk, és ha már tudjuk, mit akarunk, akkor tartsuk a jó irányt! Az OfficeUP konferencia abban segít, hogy a munkaerőpiacon sikeresek legyünk, miközben az alkalmazottak otthon érzik magukat az irodában.

De miért is fókuszálnak a szervezők idén az irodai márkaépítésre? Néhány éve a fenntartható és emberközpontú irodaházak kerültek előtérbe, az egészséges munkakörnyezet mellett az irodai márkaépítés vált a meghatározóvá a HR-szakmában. Nemzetközi kutatások és a vállalati tapasztalatok ugyanis azt mutatják, hogy a fiatalabb generációk munkahely-választásánál a fizetés után a munkakörnyezet és ezzel összefüggésben a munkahelyi jóllét a második legfontosabb szempont. Mivel a kvalifikált szakemberekből jelentős hiány mutatkozik, ezért az office branding tudatos használata lehet a HR-esek következő szuperfegyvere az álláskeresési piacon.

Az OfficeUP konferencián a legjobb szakemberektől tanulhatunk, valódi tudást osztanak meg a résztvevőkkel, amelyet később a gyakorlatban is sikerrel alkalmazhatnak. Specialisták,  marketing és HR szakemberek, a legmenőbb cégek vezetői adják át a tapasztalataikat azoknak, akik szeretnének csatlakozni az irodaforradalomhoz, hogy igazán menő irodát kínáljanak a munkatársaiknak és a legjobbakat vonzzák magukhoz. 

Az OfficeUP honlapján már megismerkedhetünk jó néhány előadóval, akik biztosan szerepelni fognak az OfficeUP konferencián. A szervezők igyekeznek a munkaerőpiac kihívásait és az irodapiacot meghatározó témákat minél nagyobb teljességgel megjeleníteni a programkínálatban.

Néhány nagyon izgalmas és aktuális téma a teljes kínálatból:

Agilis iroda az agilis munkavégzésért. Hogyan fejlődjön a tér a kultúrával együtt?

A menedzsment döntsön az irodáról vagy kérdezzük meg a dolgozókat is?

Hogyan hirdesd az irodád? HR marketing tippek és kampány tervezés.

Mi a fontos ténylegesen a munkatársaknak az irodában? Gyümölcs, csúszda vagy masszázsszoba?

Hogyan legyen családbarát irodátok?

X és Z generációs igények egy irodában. Hogyan legyen jó mindenkinek?

Az Év Irodája 10 évének legjobb irodái és cégei visszatérnek a színpadra.

Még több témáért és a teljes programért kattints ide!

Az egész napos konferencia végén vacsora és igazi rock ’n’ roll díjátadó keretében a résztvevők megtudhatják azt is, hogy kik lesznek Az Év Irodája verseny győztesei.

A jegyvásárlás elindult, az első 100 darab jegy early bird áron kerül értékesítésre, nem árt sietni!

Találkozunk március 26-án a Várkert Bazárban az OfficeUP konferencián!

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Ismét jön az OfficeUP konferencia, ahol az irodai márkaépítésről mindent megtudhatunk!

Az Év Irodája verseny csapata és a HRfest közösen szervezik meg az OfficeUP konferenciát 2020. március 26-án a Várkert Bazárban, amelynek fókuszában az Office Branding áll, hiszen az új generációknak az egyik legfontosabb szempont a munkahely választásnál az irodai környezet és jóllét. A szervezők szakmai kiállítások és előadások segítségével mutatnak jó példákat a HR-, marketing és irodapiaci szakemberek számára, majd az esti díjátadón megismerhetjük Az Év Irodája verseny idei győzteseit is.

Az Év Irodája verseny csapata március 26-án rendezi meg az OfficeUP konferenciát, amelynek középpontjában idén az irodai márkaépítés, azaz az office branding áll. Hogyan használjuk HR- és külső kommunikációra a munkahelyünket? Hogyan alakítsuk át, újítsuk meg az irodát, hogy magunkhoz csábítsuk a legjobbakat és meg is tartsuk őket? Hogyan érdemes kommunikálni, hirdetni a munkahelyünket? Hogyan jelenik meg a nagyvállalatoknál az office branding? 

Mindezekre a kérdésekre választ kapnak a résztvevők, hiszen a szervezők célja most is az irodapiac és a munkakultúra legújabb globális trendjeinek és értékeinek bemutatása a HR-, a marketing és az irodapiaci szakemberek, illetve a bérlők és a vállalatok számára. A globális világgazdaság sohasem lassít, fontos, hogy képbe kerüljünk, és ha már tudjuk, mit akarunk, akkor tartsuk a jó irányt! Az OfficeUP konferencia abban segít, hogy a munkaerőpiacon sikeresek legyünk, miközben az alkalmazottak otthon érzik magukat az irodában.

De miért is fókuszálnak a szervezők idén az irodai márkaépítésre? Néhány éve a fenntartható és emberközpontú irodaházak kerültek előtérbe, az egészséges munkakörnyezet mellett az irodai márkaépítés vált a meghatározóvá a HR-szakmában. Nemzetközi kutatások és a vállalati tapasztalatok ugyanis azt mutatják, hogy a fiatalabb generációk munkahely-választásánál a fizetés után a munkakörnyezet és ezzel összefüggésben a munkahelyi jóllét a második legfontosabb szempont. Mivel a kvalifikált szakemberekből jelentős hiány mutatkozik, ezért az office branding tudatos használata lehet a HR-esek következő szuperfegyvere az álláskeresési piacon.

Az OfficeUP konferencián a legjobb szakemberektől tanulhatunk, valódi tudást osztanak meg a résztvevőkkel, amelyet később a gyakorlatban is sikerrel alkalmazhatnak. Specialisták,  marketing és HR szakemberek, a legmenőbb cégek vezetői adják át a tapasztalataikat azoknak, akik szeretnének csatlakozni az irodaforradalomhoz, hogy igazán menő irodát kínáljanak a munkatársaiknak és a legjobbakat vonzzák magukhoz. 

Az OfficeUP honlapján már megismerkedhetünk jó néhány előadóval, akik biztosan szerepelni fognak az OfficeUP konferencián. A szervezők igyekeznek a munkaerőpiac kihívásait és az irodapiacot meghatározó témákat minél nagyobb teljességgel megjeleníteni a programkínálatban.

Néhány nagyon izgalmas és aktuális téma a teljes kínálatból:

Agilis iroda az agilis munkavégzésért. Hogyan fejlődjön a tér a kultúrával együtt?

A menedzsment döntsön az irodáról vagy kérdezzük meg a dolgozókat is?

Hogyan hirdesd az irodád? HR marketing tippek és kampány tervezés.

Mi a fontos ténylegesen a munkatársaknak az irodában? Gyümölcs, csúszda vagy masszázsszoba?

Hogyan legyen családbarát irodátok?

X és Z generációs igények egy irodában. Hogyan legyen jó mindenkinek?

Az Év Irodája 10 évének legjobb irodái és cégei visszatérnek a színpadra.

Még több témáért és a teljes programért kattints ide!

Az egész napos konferencia végén vacsora és igazi rock ’n’ roll díjátadó keretében a résztvevők megtudhatják azt is, hogy kik lesznek Az Év Irodája verseny győztesei.

A jegyvásárlás elindult, az első 100 darab jegy early bird áron kerül értékesítésre, nem árt sietni!

Találkozunk március 26-án a Várkert Bazárban az OfficeUP konferencián!

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC