X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Irodapiaci marketing ügynökséget alapított Az Év Irodája csapata

2020. November 03. Urbanisztika
Útjára indult az OfficeUP - The Office Branding Agency, Az Év Irodája csoport reklámügynöksége, amely egyrészt az irodai márkaépítésben nyújt segítséget a vállalati bérlőknek, másrészt marketing és kommunikációs szolgáltatásokat kínál az irodapiaci szereplők számára. Világtrendként az irodai márkaépítés egyre fontosabb szerepet kap a munkaerőpiacon a toborzás, megtartás és elköteleződés során, ráadásul az idei év a COVID-19 miatt is különleges, amikor célzottan támogatják a vállalatok a munkahelyekre való visszatérés kommunikációs stratégiáját.

Az elmúlt évtizedben hatalmas fejlődésen ment keresztül a hazai irodapiac, számos cég igényes munkahelyeket és vállalati kultúrát valósított meg, azonban még hosszú út áll előttünk, hiszen az a cél, hogy a vállalatok minél nagyobb hányada rendelkezzen olyan minőségi és dolgozóbarát irodával, amelyek segíthetnek a legtehetségesebb szakembereket magukhoz csábítani, ráadásul a fiatalabb generációk számára az egyik fontos munkahely-választási szempont az iroda, mint a közösség, a fókuszált munkavégzés, az otthonosság és a jóllét helyszíne.

„Az elmúlt időszakban az irodai márkaépítés egyre hangsúlyosabb szerepet tölt be a nagyvállalatok HR és kommunikációs stratégiájában, ezért is alapítottuk meg a beszédes elnevezésű Office Branding Agency-t, hogy a cégek a mi 15 éves szakmai tapasztalataink segítségével vonzó munkahelyeket kínáljanak a legjobb szakembereknek. Az irodai márkaépítés során többek között “back to the office”, avagy hogyan térjünk vissza az irodába a járvány után kampányokkal segítjük a HR vezetőket” – mondta Fodor Dániel, az Office Branding Agency társalapítója.

Az Office Branding Agency az irodapiac full service ügynökségeként irodai márkaépítés területén társügynökségeivel együtt teljeskörű szolgáltatásokat kínál a vállalatoknak, másrészt az irodapiaci szereplőknek nyújt marketing- és kommunikációs támogatást,  arculat- és webfejlesztést, digitális és offline márkaépítést, tartalom- és PR-szolgáltatásokat és teljes irodaház (re)branding tanácsadást.

„Idén már 11. alkalommal hirdettük meg Az Év Irodája versenyt, amely évről évről bemutatja az új globális trendeket, vagyis túlzás nélkül állíthatjuk, hogy nagy szerepünk van a hazai irodakultúra fejlesztésében és innoválásában. Az Office Branding Agency valójában már egy hosszú évek óta együtt dolgozó csapat eddigi tevékenységét fogja intézményesített formában tovább vinni, hiszen az ingatlan.com csoport keretein belül már korábban is jelentős marketingügynökségi szerepet vállaltunk” – hangsúlyozta Kalmár Zoltán, Az Év Irodája verseny alapítója, az ügynökség társalapítója.

Az Év Irodája csapata évtizedes múlttal rendelkezik rendezvényszervezés és munkahelyi kampányok lebonyolítása terén, nevükhöz fűződik az Office Week irodatér fesztivál, az OfficeUP konferencia, a Real Estate Awards, illetve Az Év Irodája podcast, valamint az Ingatlan Regatta, vagy a theBar partisorozat is, amely az ingatlanpiac prominens szereplőinek networking találkozója. A fentieken túl az évek alatt számos szakmai eseményt szerveztek, elég, ha csak a fenntarthatóság vagy a proptech témakörére gondolunk, de évtizedes múltra tekint vissza az Ingatlan Évkönyv is, amely minden évben a kereskedelmi- és lakáspiac legfontosabb ingatlanszakmai trendjeit, eseményeit, fejlesztéseit foglalja össze.

Weboldal és elérhetőségek: Office Branding Agency

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Irodapiaci marketing ügynökséget alapított Az Év Irodája csapata

Útjára indult az OfficeUP - The Office Branding Agency, Az Év Irodája csoport reklámügynöksége, amely egyrészt az irodai márkaépítésben nyújt segítséget a vállalati bérlőknek, másrészt marketing és kommunikációs szolgáltatásokat kínál az irodapiaci szereplők számára. Világtrendként az irodai márkaépítés egyre fontosabb szerepet kap a munkaerőpiacon a toborzás, megtartás és elköteleződés során, ráadásul az idei év a COVID-19 miatt is különleges, amikor célzottan támogatják a vállalatok a munkahelyekre való visszatérés kommunikációs stratégiáját.

Az elmúlt évtizedben hatalmas fejlődésen ment keresztül a hazai irodapiac, számos cég igényes munkahelyeket és vállalati kultúrát valósított meg, azonban még hosszú út áll előttünk, hiszen az a cél, hogy a vállalatok minél nagyobb hányada rendelkezzen olyan minőségi és dolgozóbarát irodával, amelyek segíthetnek a legtehetségesebb szakembereket magukhoz csábítani, ráadásul a fiatalabb generációk számára az egyik fontos munkahely-választási szempont az iroda, mint a közösség, a fókuszált munkavégzés, az otthonosság és a jóllét helyszíne.

„Az elmúlt időszakban az irodai márkaépítés egyre hangsúlyosabb szerepet tölt be a nagyvállalatok HR és kommunikációs stratégiájában, ezért is alapítottuk meg a beszédes elnevezésű Office Branding Agency-t, hogy a cégek a mi 15 éves szakmai tapasztalataink segítségével vonzó munkahelyeket kínáljanak a legjobb szakembereknek. Az irodai márkaépítés során többek között “back to the office”, avagy hogyan térjünk vissza az irodába a járvány után kampányokkal segítjük a HR vezetőket” – mondta Fodor Dániel, az Office Branding Agency társalapítója.

Az Office Branding Agency az irodapiac full service ügynökségeként irodai márkaépítés területén társügynökségeivel együtt teljeskörű szolgáltatásokat kínál a vállalatoknak, másrészt az irodapiaci szereplőknek nyújt marketing- és kommunikációs támogatást,  arculat- és webfejlesztést, digitális és offline márkaépítést, tartalom- és PR-szolgáltatásokat és teljes irodaház (re)branding tanácsadást.

„Idén már 11. alkalommal hirdettük meg Az Év Irodája versenyt, amely évről évről bemutatja az új globális trendeket, vagyis túlzás nélkül állíthatjuk, hogy nagy szerepünk van a hazai irodakultúra fejlesztésében és innoválásában. Az Office Branding Agency valójában már egy hosszú évek óta együtt dolgozó csapat eddigi tevékenységét fogja intézményesített formában tovább vinni, hiszen az ingatlan.com csoport keretein belül már korábban is jelentős marketingügynökségi szerepet vállaltunk” – hangsúlyozta Kalmár Zoltán, Az Év Irodája verseny alapítója, az ügynökség társalapítója.

Az Év Irodája csapata évtizedes múlttal rendelkezik rendezvényszervezés és munkahelyi kampányok lebonyolítása terén, nevükhöz fűződik az Office Week irodatér fesztivál, az OfficeUP konferencia, a Real Estate Awards, illetve Az Év Irodája podcast, valamint az Ingatlan Regatta, vagy a theBar partisorozat is, amely az ingatlanpiac prominens szereplőinek networking találkozója. A fentieken túl az évek alatt számos szakmai eseményt szerveztek, elég, ha csak a fenntarthatóság vagy a proptech témakörére gondolunk, de évtizedes múltra tekint vissza az Ingatlan Évkönyv is, amely minden évben a kereskedelmi- és lakáspiac legfontosabb ingatlanszakmai trendjeit, eseményeit, fejlesztéseit foglalja össze.

Weboldal és elérhetőségek: Office Branding Agency

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC