X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Irodaházak Éjszakára hetedszer - III. rész

2019. November 19.
A hetedik Irodaházak Éjszakájának utolsó állomásaként a 2001-ben felújított Ybl-Palotát tekinthettük meg, amelynek földszintjén idén került kialakításra a 20 éves All You Can Move SportPass irodája.

A helyszínre érkezve Schneider Balázs, az All You Can Move SportPass ötletadója, a cég alapító ügyvezető igazgatója üdvözölte az Irodaházak Éjszakájának látogatóit, majd Nyári Atilla építész-belsőépítész mesélt arról, hogy a hatalmas, 600 nm-es L alakú teret hogyan bontotta szét a különböző osztályokra úgy, hogy a tér megőrizze légiességét, de mégis elváljanak funkcionalitásukban.

Az AYCM alapítói - Schneider Balázs és felesége, dr. Mihalik Zsuzsa - már két évtizeddel ezelőtt felismerték, hogy az is a cégvezetők feladatai közé tartozik, hogy gondoskodjanak alkalmazottaik egészségéről. Az AYCM SportPass megalkotásával olyan eszközt adtak a döntéshozók kezébe, amellyel sportolásra ösztönözhetik cégük dolgozóit, ráadásul megadva a választás lehetőségét, hogy mindenki az alkatának megfelelő mozgást végezhessen.

Cégvezetőként azt az üzenetet kommunikálják, hogy törődnek a munkavállalóikkal, hiszen fontos, hogy nem pusztán elkötelezettségből töltik az időt a munkahelyen, hanem szeretnek is ott dolgozni, és jól is érzik magukat, így lehet a cégnek lelke, gerince és komfortzónája. Ennek a jó közérzetnek a megteremtésében fontos eszköz az irodai környezet, olyan miliő megteremtése, ahol jó hangulatban, örömmel dolgoznak a munkatársak.

Most a cég következetes építkezésének köszönhetően az Ybl-Palota gyönyörű, tágas tereiben lehetővé vált egy olyan irodai környezet megteremtése, amely jól tükrözi a vezetőség üzenetét ügyfeleik és dolgozóik felé, és méltón képviseli az eddig elért eredményeket.

A meglévő épület keretein és adottságain belül alakítottak ki élhető, különböző funkciójú munkahelyeket. Szükség volt ügyfélszolgálati térre recepcióval és ügyfélváróval, csöndes és elmélyült munkára alkalmas IT és pénzügyi osztályra, valamint inspiratív sales és marketing osztályra is. Mindezek mellett fontos szempont volt a közösségi tér, a konyhák és tárgyalók kialakítása is.

Az ügyféltereket dr. Mihalik Zsuzsa a saját elképzelései szerint alakította és választotta ki, a back office és a tárgyalók berendezési tárgyait, bútorait, szőnyegeket és lámpákat is. Elsőrendű szempont volt az otthonosság és az, hogy a berendezésben visszaköszönjön a küldetésük. Nem véletlenül esett a választás az Europa Design bútoraira, amelyek a letisztult megjelenés és a modern design mellett a magas fokú kényelmet nyújtják a munkatársaknak.

Különös figyelmet fordítva az ergonómiailag helyes ülés fontosságára, a világ vezető székgyártójának, az amerikai Herman Millernek Sayl görgős irodaszékeit választották dolgozóik számára, amelyben garantáltan nem fáradnak el a nyolc óra munkavégzés alatt, legyen az ügyfélszolgálati, pénzügyi vagy értékesítési feladat.

A vezetők szintén a Herman Miller Aeron felső kategóriás irodai székében dolgoznak. A 20. évforduló alkalmából dr. Mihalik Zsuzsa az arany színt választotta ki vezető motívumként az irodában, amely az ügyfélszolgálati tér mellett megjelenik a vezetői irodában is. A 600 négyzetméteres irodatér egészére jellemző a világos alap színhasználat, amelyekhez minden helyiségben társul egy élénkebb árnyalat. Az ügyfélszolgálati térben az olasz DVO fehér íróasztalai és szekrényei mellett türkiz színű bársonyszékek kaptak helyet, amelyek jól illeszkednek az arany hatású tapétához, az arany színű szekrényhez és kiegészítőkhöz. A back office-ban a narancssárga szín bukkan fel a tapétán, a székek kárpitján és a lámpákon, a nagy tárgyalóban a zöld dominál, míg a vezetői irodában az arany-bordó színhatás érvényesül.

Az egyes osztályokat a tevékenységükre jellemző motívumokkal díszítették, az értékesítésen papagájos tapéta került a falakra, a pénzügyi igazgató trófeákat kapott, az ügyfélszolgálaton pedig a cool angel fekete napszemüvegben azt jelzi, hogy mindent elintéznek kedvesen. A termékfejlesztésen a jógázó majmok és a bicikliző nyulak, míg a nagy tárgyalóban 20-as évekbeli akrobaták hívják fel magukra a figyelmet.

Az ügyfélszolgálati tér kényelmes és látványos várószigete mellett a munkatársak számára is kialakítottak két akusztikus szófából – Martex Inattesa - és kis fotelekből – Profim Sorriso - álló szigeteket, ahová elvonulhatnak beszélgetni és nem zavarják az asztaluknál dolgozó munkatársaikat. A mozgásra ösztönző SportPass-t feltaláló AYCM és az egészséges, komfortos irodai koncepciókkal foglalkozó Europa Design nemcsak az AYCM irodáinak a berendezésében működtek együtt.

Mivel mindkét cég tevékenységének a középpontjában az egészséges munkavállalók állnak, közös platformra találtak a beneFit Prize zsűrijében. A díjat a Humánpolitika.com Közhasznú Egyesület hozta létre azzal a céllal, hogy megismertessék és elismertessék a munkavállalói jóllét programokat, amelyekbe egyaránt beletartozik a sport, a mozgás, és az ergonómiailag megfelelő berendezés.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Irodaházak Éjszakára hetedszer - III. rész

A hetedik Irodaházak Éjszakájának utolsó állomásaként a 2001-ben felújított Ybl-Palotát tekinthettük meg, amelynek földszintjén idén került kialakításra a 20 éves All You Can Move SportPass irodája.

A helyszínre érkezve Schneider Balázs, az All You Can Move SportPass ötletadója, a cég alapító ügyvezető igazgatója üdvözölte az Irodaházak Éjszakájának látogatóit, majd Nyári Atilla építész-belsőépítész mesélt arról, hogy a hatalmas, 600 nm-es L alakú teret hogyan bontotta szét a különböző osztályokra úgy, hogy a tér megőrizze légiességét, de mégis elváljanak funkcionalitásukban.

Az AYCM alapítói - Schneider Balázs és felesége, dr. Mihalik Zsuzsa - már két évtizeddel ezelőtt felismerték, hogy az is a cégvezetők feladatai közé tartozik, hogy gondoskodjanak alkalmazottaik egészségéről. Az AYCM SportPass megalkotásával olyan eszközt adtak a döntéshozók kezébe, amellyel sportolásra ösztönözhetik cégük dolgozóit, ráadásul megadva a választás lehetőségét, hogy mindenki az alkatának megfelelő mozgást végezhessen.

Cégvezetőként azt az üzenetet kommunikálják, hogy törődnek a munkavállalóikkal, hiszen fontos, hogy nem pusztán elkötelezettségből töltik az időt a munkahelyen, hanem szeretnek is ott dolgozni, és jól is érzik magukat, így lehet a cégnek lelke, gerince és komfortzónája. Ennek a jó közérzetnek a megteremtésében fontos eszköz az irodai környezet, olyan miliő megteremtése, ahol jó hangulatban, örömmel dolgoznak a munkatársak.

Most a cég következetes építkezésének köszönhetően az Ybl-Palota gyönyörű, tágas tereiben lehetővé vált egy olyan irodai környezet megteremtése, amely jól tükrözi a vezetőség üzenetét ügyfeleik és dolgozóik felé, és méltón képviseli az eddig elért eredményeket.

A meglévő épület keretein és adottságain belül alakítottak ki élhető, különböző funkciójú munkahelyeket. Szükség volt ügyfélszolgálati térre recepcióval és ügyfélváróval, csöndes és elmélyült munkára alkalmas IT és pénzügyi osztályra, valamint inspiratív sales és marketing osztályra is. Mindezek mellett fontos szempont volt a közösségi tér, a konyhák és tárgyalók kialakítása is.

Az ügyféltereket dr. Mihalik Zsuzsa a saját elképzelései szerint alakította és választotta ki, a back office és a tárgyalók berendezési tárgyait, bútorait, szőnyegeket és lámpákat is. Elsőrendű szempont volt az otthonosság és az, hogy a berendezésben visszaköszönjön a küldetésük. Nem véletlenül esett a választás az Europa Design bútoraira, amelyek a letisztult megjelenés és a modern design mellett a magas fokú kényelmet nyújtják a munkatársaknak.

Különös figyelmet fordítva az ergonómiailag helyes ülés fontosságára, a világ vezető székgyártójának, az amerikai Herman Millernek Sayl görgős irodaszékeit választották dolgozóik számára, amelyben garantáltan nem fáradnak el a nyolc óra munkavégzés alatt, legyen az ügyfélszolgálati, pénzügyi vagy értékesítési feladat.

A vezetők szintén a Herman Miller Aeron felső kategóriás irodai székében dolgoznak. A 20. évforduló alkalmából dr. Mihalik Zsuzsa az arany színt választotta ki vezető motívumként az irodában, amely az ügyfélszolgálati tér mellett megjelenik a vezetői irodában is. A 600 négyzetméteres irodatér egészére jellemző a világos alap színhasználat, amelyekhez minden helyiségben társul egy élénkebb árnyalat. Az ügyfélszolgálati térben az olasz DVO fehér íróasztalai és szekrényei mellett türkiz színű bársonyszékek kaptak helyet, amelyek jól illeszkednek az arany hatású tapétához, az arany színű szekrényhez és kiegészítőkhöz. A back office-ban a narancssárga szín bukkan fel a tapétán, a székek kárpitján és a lámpákon, a nagy tárgyalóban a zöld dominál, míg a vezetői irodában az arany-bordó színhatás érvényesül.

Az egyes osztályokat a tevékenységükre jellemző motívumokkal díszítették, az értékesítésen papagájos tapéta került a falakra, a pénzügyi igazgató trófeákat kapott, az ügyfélszolgálaton pedig a cool angel fekete napszemüvegben azt jelzi, hogy mindent elintéznek kedvesen. A termékfejlesztésen a jógázó majmok és a bicikliző nyulak, míg a nagy tárgyalóban 20-as évekbeli akrobaták hívják fel magukra a figyelmet.

Az ügyfélszolgálati tér kényelmes és látványos várószigete mellett a munkatársak számára is kialakítottak két akusztikus szófából – Martex Inattesa - és kis fotelekből – Profim Sorriso - álló szigeteket, ahová elvonulhatnak beszélgetni és nem zavarják az asztaluknál dolgozó munkatársaikat. A mozgásra ösztönző SportPass-t feltaláló AYCM és az egészséges, komfortos irodai koncepciókkal foglalkozó Europa Design nemcsak az AYCM irodáinak a berendezésében működtek együtt.

Mivel mindkét cég tevékenységének a középpontjában az egészséges munkavállalók állnak, közös platformra találtak a beneFit Prize zsűrijében. A díjat a Humánpolitika.com Közhasznú Egyesület hozta létre azzal a céllal, hogy megismertessék és elismertessék a munkavállalói jóllét programokat, amelyekbe egyaránt beletartozik a sport, a mozgás, és az ergonómiailag megfelelő berendezés.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC