X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Innovatív munkakörnyezet a Boehringer Ingelheim vadonatúj irodájában

2021. Január 19. Urbanisztika
A Boehringer Ingelheim gyógyszergyár a gyógyszeriparban betöltött vezető szerepe mellett azt is szeretné bizonyítani, hogy nem csak a kulcsfontosságú terápiás területeken – diabétesz, onkológia, tüdőgyógyászat, szív- és érrendszeri betegségek – ér el kimagasló eredményeket, hanem ugyanezt az innovatív szemléletet tartja fontosnak a munkakörnyezet kialakításánál is.

A Boehringer Ingelheim irodája egy pesti Duna-parti irodaházban működik 750 m²-en, és 50 fő munkakörnyezetének biztosítására alkalmas. Az új iroda alapterülete kisebb a korábbi irodáénál két szint helyett egy szinten helyezkedik el, de a korszerű tervezésnek köszönhetően praktikusabb, energiatakarékosabb, környezetbarátabb és jobban kihasználható a terület. A vállalat – bár világszerte számos országban van jelen – mind a mai napig családi vállalkozásként működik, így a céges imázs megjelenítése mellett fontos volt az irodatér otthonos kialakítása is. Ezzel együtt egy olyan iroda megvalósítása volt a cél, amely reflektál a 21. század digitális világára, amelyben minden információ minden pillanatban és mindenhol elérhető, ahol a design, a funkcionalitás és ergonómia harmóniája mindenhol jelen van.

Az időközben kialakult világjárványra és annak a jövőt meghatározó tanulságaira is reagálnia kellett a tervezőknek az iroda kialakításánál, mely a távolságtartásra is alkalmas terek és munkaállomások létrehozásával valósult meg. A cég egyik jelmondatához méltóan - One Team, One Dream - a tervezés minden fázisába bevonta a munkatársakat is, támogatta a közös gondolkodást, igyekezett a különféle igényeket figyelembe venni. Egy önkéntes „Ambassador” csapat – amelynek feladataiban 10 kolléga vett részt - véleményezte a tervrajzokat a munkatársakkal, összegyűjtötte ötleteiket, észrevételeiket és rendszeres tájékoztatást adott a kivitelezés aktuális helyzetéről is. Talán azt is egyedülálló megközelítésnek mondhatjuk, hogy meglátogatták egy hasonló profilú vállalat irodáját, – amely 2018-ban nyerte el az „Év Irodája” díjat – hogy praktikus ötleteket merítsenek.

„Azt gondoltuk, hogy a munkatársaink bevonása az ötletelésbe minden fél számára hasznos és építő jellegű lesz. Igazi csapatmunka alakult ki, és különleges örömet jelentett a kollégáinknak, amikor az ötleteiket megvalósulni látták. Az iroda színvilága, a bútorok színe, az otthonos, kényelmes fotelekkel berendezett sarkok kialakítása mind a közös gondolkodás és ötletelés eredménye. De említhetném a tárgyalótermek elnevezését is, amelyet szintén közösen találtunk ki” – tudtuk meg Dr. Kasznár Zsolttól a Boehringer Ingelheim Magyarország kommunikációs igazgatójától.

Nem csak zöldek, szociálisan érzékenyek is!

Egy modern irodánál már alapkövetelmény, hogy környezetbarát technológiával rendelkezzen és a fenntarthatóság fontos szerephez jusson. Ezt a szemléletet a Boehringer Ingelheim irodájában többek között az intelligens világítás, az újrahasznosított anyagokból készült padlószőnyeg és a korszerű hűtési és fűtési rendszer képviselik.

A korábbi iroda bútorai sem hulladékkonténerben végezték, hanem egyes berendezési tárgyakat szociális intézményeknek ajándékoztak, más részüket a munkatársak vásárolhattak meg kedvező áron. A befolyt összeget a vállalat szintén jótékony célra fordította. A járvány alatt továbbfejlesztett working from home rendszer miatt ez különösen jó döntésnek bizonyult, mert a kollégák otthon is kényelmes munkakörülményeket tudtak teremteni a megvásárolt bútorokkal. Jelenleg az irodában 39 munkaállomás áll az 53 kolléga rendelkezésére, azaz a „remote ratio” a korábbi 1-ről 0,7-re csökkent – ez a szám mutatja, hogy a vállalat hosszú távon is beépítette szervezeti működésébe a távmunkát.

„Az iroda technikai felszerelését igyekeztük úgy kialakítani, hogy az online megbeszélések közben a kollégáink minél inkább érezzék úgy, hogy az szolgálja a szoros együttműködést – érezzék, hogy szinte közös helyiségben, tárgylóban ülnek-, hiszen a csapatmunkára és az együttműködésre továbbra is szükség van, talán most még nagyobb hangsúllyal, mint valaha.  Az új iroda kialakításánál maximálisan figyelembe vettük azt is, hogy olyan közösségi terek – tárgyalók, étkező, terasz és egy télikert – legyenek kialakítva, amelyek egyrészt az otthonosság érzését biztosítják, másrészt lehetővé teszik a vállalat egyes osztályai közötti rugalmasabb és szorosabb munkakapcsolatot, együttműködést is” – tette hozzá Letykó Beáta, Office Manager.

A Boehringer Ingelheim az új irodájával Az Év irodája pályázat mellett az „Office Branding különdíj 2020” kategóriában is benyújtotta nevezését Az Év Irodája versenyen.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Innovatív munkakörnyezet a Boehringer Ingelheim vadonatúj irodájában

A Boehringer Ingelheim gyógyszergyár a gyógyszeriparban betöltött vezető szerepe mellett azt is szeretné bizonyítani, hogy nem csak a kulcsfontosságú terápiás területeken – diabétesz, onkológia, tüdőgyógyászat, szív- és érrendszeri betegségek – ér el kimagasló eredményeket, hanem ugyanezt az innovatív szemléletet tartja fontosnak a munkakörnyezet kialakításánál is.

A Boehringer Ingelheim irodája egy pesti Duna-parti irodaházban működik 750 m²-en, és 50 fő munkakörnyezetének biztosítására alkalmas. Az új iroda alapterülete kisebb a korábbi irodáénál két szint helyett egy szinten helyezkedik el, de a korszerű tervezésnek köszönhetően praktikusabb, energiatakarékosabb, környezetbarátabb és jobban kihasználható a terület. A vállalat – bár világszerte számos országban van jelen – mind a mai napig családi vállalkozásként működik, így a céges imázs megjelenítése mellett fontos volt az irodatér otthonos kialakítása is. Ezzel együtt egy olyan iroda megvalósítása volt a cél, amely reflektál a 21. század digitális világára, amelyben minden információ minden pillanatban és mindenhol elérhető, ahol a design, a funkcionalitás és ergonómia harmóniája mindenhol jelen van.

Az időközben kialakult világjárványra és annak a jövőt meghatározó tanulságaira is reagálnia kellett a tervezőknek az iroda kialakításánál, mely a távolságtartásra is alkalmas terek és munkaállomások létrehozásával valósult meg. A cég egyik jelmondatához méltóan - One Team, One Dream - a tervezés minden fázisába bevonta a munkatársakat is, támogatta a közös gondolkodást, igyekezett a különféle igényeket figyelembe venni. Egy önkéntes „Ambassador” csapat – amelynek feladataiban 10 kolléga vett részt - véleményezte a tervrajzokat a munkatársakkal, összegyűjtötte ötleteiket, észrevételeiket és rendszeres tájékoztatást adott a kivitelezés aktuális helyzetéről is. Talán azt is egyedülálló megközelítésnek mondhatjuk, hogy meglátogatták egy hasonló profilú vállalat irodáját, – amely 2018-ban nyerte el az „Év Irodája” díjat – hogy praktikus ötleteket merítsenek.

„Azt gondoltuk, hogy a munkatársaink bevonása az ötletelésbe minden fél számára hasznos és építő jellegű lesz. Igazi csapatmunka alakult ki, és különleges örömet jelentett a kollégáinknak, amikor az ötleteiket megvalósulni látták. Az iroda színvilága, a bútorok színe, az otthonos, kényelmes fotelekkel berendezett sarkok kialakítása mind a közös gondolkodás és ötletelés eredménye. De említhetném a tárgyalótermek elnevezését is, amelyet szintén közösen találtunk ki” – tudtuk meg Dr. Kasznár Zsolttól a Boehringer Ingelheim Magyarország kommunikációs igazgatójától.

Nem csak zöldek, szociálisan érzékenyek is!

Egy modern irodánál már alapkövetelmény, hogy környezetbarát technológiával rendelkezzen és a fenntarthatóság fontos szerephez jusson. Ezt a szemléletet a Boehringer Ingelheim irodájában többek között az intelligens világítás, az újrahasznosított anyagokból készült padlószőnyeg és a korszerű hűtési és fűtési rendszer képviselik.

A korábbi iroda bútorai sem hulladékkonténerben végezték, hanem egyes berendezési tárgyakat szociális intézményeknek ajándékoztak, más részüket a munkatársak vásárolhattak meg kedvező áron. A befolyt összeget a vállalat szintén jótékony célra fordította. A járvány alatt továbbfejlesztett working from home rendszer miatt ez különösen jó döntésnek bizonyult, mert a kollégák otthon is kényelmes munkakörülményeket tudtak teremteni a megvásárolt bútorokkal. Jelenleg az irodában 39 munkaállomás áll az 53 kolléga rendelkezésére, azaz a „remote ratio” a korábbi 1-ről 0,7-re csökkent – ez a szám mutatja, hogy a vállalat hosszú távon is beépítette szervezeti működésébe a távmunkát.

„Az iroda technikai felszerelését igyekeztük úgy kialakítani, hogy az online megbeszélések közben a kollégáink minél inkább érezzék úgy, hogy az szolgálja a szoros együttműködést – érezzék, hogy szinte közös helyiségben, tárgylóban ülnek-, hiszen a csapatmunkára és az együttműködésre továbbra is szükség van, talán most még nagyobb hangsúllyal, mint valaha.  Az új iroda kialakításánál maximálisan figyelembe vettük azt is, hogy olyan közösségi terek – tárgyalók, étkező, terasz és egy télikert – legyenek kialakítva, amelyek egyrészt az otthonosság érzését biztosítják, másrészt lehetővé teszik a vállalat egyes osztályai közötti rugalmasabb és szorosabb munkakapcsolatot, együttműködést is” – tette hozzá Letykó Beáta, Office Manager.

A Boehringer Ingelheim az új irodájával Az Év irodája pályázat mellett az „Office Branding különdíj 2020” kategóriában is benyújtotta nevezését Az Év Irodája versenyen.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC