X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Hogyan dolgoznak Az Év Irodája győztesei a járvány idején?

2020. Május 11. Proptech
Az Év Irodája verseny győztesei is nap mint nap megélik a járvány hatásait. Még a győzelmükről is online értesültek. Kíváncsiak voltunk, hogy a céges működésüket hogyan befolyásolja a koronavírus, illetve hogyan használják a technológiai eszközöket, mennyire működik náluk a távmunka.

Már az is különleges rendezvény volt, hogy a verseny díjátadójára a világhálón került sor, hiszen a versenyzők és a nagyközönség online stream-en követhették az eseményeket a Visual Europe Group jóvoltából. Az irodapiacon a legújabb trendek szerint előtérbe került a kommunikáció, az együttműködés, amely még intenzívebb személyes kapcsolatokat jelent. Ezért is volt rendhagyó az idei év, hiszen a több száz ember személyes részvétele helyett több ezren virtuálisan vettek részt az eseményen.

„Nagy örömöt okozott, hogy az elmúlt 17 év munkánk egyfajta megkoronázásaként 2 díjat is nyertünk idén (Az Év Iroda Kivitelező cége, Az Év Irodája Szakmai díj). Kiemelném, hogy az online díjátadó szervezése nagyon magas színvonalú volt, és ezért hatalmas dicséret illeti a szervezőket, de sajnos ez a minőség sem tudta helyettesíteni a személyes részvételt. Azt hiszem, érthető, hogy 500-600 ember előtt átvenni a díjakat, majd erről beszélgetni személyesen, lényegesen katartikusabb élmény. Bízunk benne, hogy a jövőben lehetőségünk nyílik arra is, hogy személyesen vegyünk át díjakat egy ilyen gálán” – mondta Pálffy András, a FITOUT Zrt. vezérigazgatója.

„Fantasztikus élmény volt a díjátadó, még sosem volt ilyenben részem, érdekes volt látni a háttérben, hogy mennyi munka és finomhangolás szükséges ahhoz, hogy egy ilyen kaliberű online díjátadó létrejöjjön. Nagyszerű érzés volt, hogy (virtuálisan is) megkaptuk ezt az elismerést az elmúlt év erőfeszítéseiért, amelyet az irodánknak kialakításába fektettünk” – tette hozzá Kenyeres Adrienn, a TransferWise office menedzsere, akik Az Év Irodája Nagyvállalati Díjat nyerték el.

Hogyan működik a cég az átmeneti időszakban?

Ha már a technológia előtérbe került a válság miatt a díjátadón, kíváncsiak voltunk, hogy a győztesek mindennapos munkáját hogyan befolyásolja a járvány, milyen technológiai eszközökkel képesek áthidalni a nehézségeket. Természetesen az adott vállalat tevékenységi köre mindig meghatározza a lehetőségeket, éppen ezért kérdeztük meg a FITOUT Zrt.-t és a TransferWise-ot, amelyek a céges működésük miatt eleve más helyzetből menedzselik a válság okozta nehézségeket.

A FITOUT Zrt. alapvetően építőipari cég, ezért jelen kell lenniük az építkezéseknél, kivitelezési munkáknál, nem lehet megspórolni a személyes kapcsolatokat. Ettől függetlenül az irodájuk szerepét is kiemelt fontosságúnak ítélik, nem véletlenül kaptak díjat a munkahelyük kialakítása miatt is. A TransferWise-nak ilyen értelemben könnyebb dolga van, hiszen fintech cégként eleve az online térben kínál pénzügyi szolgáltatásokat.

„Építőipari cég lévén, nálunk a távmunka csak bizonyos munkakörökben lehetséges (vállalkozási osztály, projektmérnök, pénzügyi osztály). A tárgyalásokat, belső egyeztetéseket videokonferenciákkal remekül tudjuk bonyolítani, bár egy 20 fős nagy kivitelezői kooperáció azért erős vezetést igényel, hogy így online is működjön. A helyszíneinken használunk hibalistázós programokat, applikációkat, amikkel lehetséges, hogy akár külön-külön vegyünk fel hibalistákat, és a nap végén otthon egységesítsük. Hosszútávon, a pandémia elmúlásával, a home office szélesebb körű bevezetését a cégünkben csak havi 3-4 napban látjuk reális célnak, és csak bizonyos munkakörökben” – magyarázta Pálffy András.

„Minden alkalmazottunk otthonról dolgozik a karantén kezdete óta, a home office mindig is a vállalati kultúránk része volt, ezért a tárgyalások lebonyolítása egyáltalán nem okoz gondot itthonról sem. Csapataink a Zoom-on és a Slack-en keresztül igazán nagyszerű virtuális tevékenységeket is szerveztek, hogy megmosolyogtassanak és segítsenek odafigyelni az egészségünkre, miközben produktívak is maradjunk. Itt említhetem meg a reggeli online jógaórát, a 20 perces meditációt, a Könyvklubot, vagy éppen a Virtuális sörözőt pénteken, ahol a kollégák megbeszélhetik az elmúlt napok történéseit” – sorolta a lehetőségeket Kenyeres Adrienn.

Majd hozzátette: „javasoltuk kollégáinknak a Modern Health szolgáltatásait is, ahol a mentális és érzelmi jólét megőrzése érdekében kérdéseket tehetnek fel a stressz, az elszigeteltség és a magány kezelésével, valamint az egészséges életmód fenntartásával kapcsolatban.  Emellett minden dolgozónk hozzáférhet a munkavállalói segítségnyújtási programunkhoz, amelynek keretében egy ingyenes és bizalmas helyen bármiről beszélgethet egy képzett tanácsadóval”.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Hogyan dolgoznak Az Év Irodája győztesei a járvány idején?

Az Év Irodája verseny győztesei is nap mint nap megélik a járvány hatásait. Még a győzelmükről is online értesültek. Kíváncsiak voltunk, hogy a céges működésüket hogyan befolyásolja a koronavírus, illetve hogyan használják a technológiai eszközöket, mennyire működik náluk a távmunka.

Már az is különleges rendezvény volt, hogy a verseny díjátadójára a világhálón került sor, hiszen a versenyzők és a nagyközönség online stream-en követhették az eseményeket a Visual Europe Group jóvoltából. Az irodapiacon a legújabb trendek szerint előtérbe került a kommunikáció, az együttműködés, amely még intenzívebb személyes kapcsolatokat jelent. Ezért is volt rendhagyó az idei év, hiszen a több száz ember személyes részvétele helyett több ezren virtuálisan vettek részt az eseményen.

„Nagy örömöt okozott, hogy az elmúlt 17 év munkánk egyfajta megkoronázásaként 2 díjat is nyertünk idén (Az Év Iroda Kivitelező cége, Az Év Irodája Szakmai díj). Kiemelném, hogy az online díjátadó szervezése nagyon magas színvonalú volt, és ezért hatalmas dicséret illeti a szervezőket, de sajnos ez a minőség sem tudta helyettesíteni a személyes részvételt. Azt hiszem, érthető, hogy 500-600 ember előtt átvenni a díjakat, majd erről beszélgetni személyesen, lényegesen katartikusabb élmény. Bízunk benne, hogy a jövőben lehetőségünk nyílik arra is, hogy személyesen vegyünk át díjakat egy ilyen gálán” – mondta Pálffy András, a FITOUT Zrt. vezérigazgatója.

„Fantasztikus élmény volt a díjátadó, még sosem volt ilyenben részem, érdekes volt látni a háttérben, hogy mennyi munka és finomhangolás szükséges ahhoz, hogy egy ilyen kaliberű online díjátadó létrejöjjön. Nagyszerű érzés volt, hogy (virtuálisan is) megkaptuk ezt az elismerést az elmúlt év erőfeszítéseiért, amelyet az irodánknak kialakításába fektettünk” – tette hozzá Kenyeres Adrienn, a TransferWise office menedzsere, akik Az Év Irodája Nagyvállalati Díjat nyerték el.

Hogyan működik a cég az átmeneti időszakban?

Ha már a technológia előtérbe került a válság miatt a díjátadón, kíváncsiak voltunk, hogy a győztesek mindennapos munkáját hogyan befolyásolja a járvány, milyen technológiai eszközökkel képesek áthidalni a nehézségeket. Természetesen az adott vállalat tevékenységi köre mindig meghatározza a lehetőségeket, éppen ezért kérdeztük meg a FITOUT Zrt.-t és a TransferWise-ot, amelyek a céges működésük miatt eleve más helyzetből menedzselik a válság okozta nehézségeket.

A FITOUT Zrt. alapvetően építőipari cég, ezért jelen kell lenniük az építkezéseknél, kivitelezési munkáknál, nem lehet megspórolni a személyes kapcsolatokat. Ettől függetlenül az irodájuk szerepét is kiemelt fontosságúnak ítélik, nem véletlenül kaptak díjat a munkahelyük kialakítása miatt is. A TransferWise-nak ilyen értelemben könnyebb dolga van, hiszen fintech cégként eleve az online térben kínál pénzügyi szolgáltatásokat.

„Építőipari cég lévén, nálunk a távmunka csak bizonyos munkakörökben lehetséges (vállalkozási osztály, projektmérnök, pénzügyi osztály). A tárgyalásokat, belső egyeztetéseket videokonferenciákkal remekül tudjuk bonyolítani, bár egy 20 fős nagy kivitelezői kooperáció azért erős vezetést igényel, hogy így online is működjön. A helyszíneinken használunk hibalistázós programokat, applikációkat, amikkel lehetséges, hogy akár külön-külön vegyünk fel hibalistákat, és a nap végén otthon egységesítsük. Hosszútávon, a pandémia elmúlásával, a home office szélesebb körű bevezetését a cégünkben csak havi 3-4 napban látjuk reális célnak, és csak bizonyos munkakörökben” – magyarázta Pálffy András.

„Minden alkalmazottunk otthonról dolgozik a karantén kezdete óta, a home office mindig is a vállalati kultúránk része volt, ezért a tárgyalások lebonyolítása egyáltalán nem okoz gondot itthonról sem. Csapataink a Zoom-on és a Slack-en keresztül igazán nagyszerű virtuális tevékenységeket is szerveztek, hogy megmosolyogtassanak és segítsenek odafigyelni az egészségünkre, miközben produktívak is maradjunk. Itt említhetem meg a reggeli online jógaórát, a 20 perces meditációt, a Könyvklubot, vagy éppen a Virtuális sörözőt pénteken, ahol a kollégák megbeszélhetik az elmúlt napok történéseit” – sorolta a lehetőségeket Kenyeres Adrienn.

Majd hozzátette: „javasoltuk kollégáinknak a Modern Health szolgáltatásait is, ahol a mentális és érzelmi jólét megőrzése érdekében kérdéseket tehetnek fel a stressz, az elszigeteltség és a magány kezelésével, valamint az egészséges életmód fenntartásával kapcsolatban.  Emellett minden dolgozónk hozzáférhet a munkavállalói segítségnyújtási programunkhoz, amelynek keretében egy ingyenes és bizalmas helyen bármiről beszélgethet egy képzett tanácsadóval”.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC