X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Így vehetjük fel a harcot a járvány ellen az irodában!

2020. Május 25. Proptech
Egyre több, a létestménygazdálkodási vagy az irodapiacon jelenlévő proptech cég fejleszt rohamtempóban olyan szoftvereket, appokat, amelyek a vírus okozta kihívások legyőzésében segítik a bérlőket. Az új IoT-megoldások segítségével a munkavállalók biztonságos körülmények között visszatérhetnek az irodáikba.

Számos országban enyhülnek a koronavírus miatti korlátozások, sokan visszatérnek az irodákba, azonban a járványveszély még nem múlt el, így a vállalati vezetők, a bérlők és a létesítményszolgáltatók új kihívásokkal szembesülnek. A távolságtartás és az egyéb higiéniai intézkedések nagy valószínűséggel addig lesznek érvényben, amíg meg nem érkezik a vírus ellenszereként szolgáló oltás. Addig a mindennapi munkavégzést és a munkahelyek működését meghatározzák az új óvintézkedések.

Számos proptech cég villámgyorsan reagált a változásokra, így többek között a Spacewell a munkahelyi vezetőket új vagy frissített digitális eszközökkel segíti, hogy az átmeneti időszakban is meg lehessen szervezni az irodai munkát, nyomon lehessen követni, hogy a kollégák megfelelő távolságban legyenek egymástól, ne alakulhassanak ki zsúfolt gócpontok. Másrészt ezek az eszközök hosszabb távon is elősegítik a vállalati teljesítmények javítását és a munkahelyi jóllét növelését.

Többek között a bérlőknek újra kell tervezniük a munkaállomások kiosztását, hogy megfeleljenek a megfelelő távolság követelményeinek, ami nagyjából 1,5-2 méter, majd ezeket az új szabályokat tudatosítani kell a dolgozókban is. A Spacewell szoftvere megjelöli a digitális alaprajzokon – érintőképernyőkön és okostelefonokon – azokat a munkaállomásokat, amelyek éppen elérhetők a kollégák számára, és azokat le is lehet foglalni.

A mozgás- és képérzékelők névtelenül és valós időben nyomon követik a mozgásokat, így riasztást adnak ki, amikor az emberek megsértik a távolságtartási szabályokat. Ezekről a folyamatokról az irodavezetők részletes adatokat kapnak szintén valós időben.

A szoftver megkönnyíti az emberek számára a tárgyalók távolról történő foglalását is saját okostelefonjuk segítségével. A magánélet tiszteletben tartásával a kapcsolatfelvétel nyomon követhető a helyfoglalási rendszerek adatainak segítségével, így az információkat a vezetők folyamatosan tudják értékelni.

Az egyik app a beltéri navigálásában is szerepet játszik, hiszen megmutatja a gyaloglási útvonalakat és a rendelkezésre álló íróasztalokat a digitális alaprajzokon, és megjeleníti az éppen kialakult zsúfoltságot, hogy az emberek elkerülhessék a forgalmas helyeket.

De még számos tényező merül fel, amelyet a járványveszély helyezett reflektorfénybe. Így a beltéri klíma megfigyelésével minimalizálhatjuk a levegőben történő szennyezés kockázatát,  szükség esetén növelhetjük a friss levegő bevitelét, és általában is ellenőrizhetjük a környezeti feltételeket.

De a tisztaság is előtérbe került a vírussal együtt, így egy többek között kórházi környezetben tesztelt app a takarító személyzet számára világos utasításokat és biztonsági intézkedéseket ad az alaprajzokon keresztül. Az ügyfelek is bármikor frissíthetik a konfigurációt egy önkiszolgáló portálon.

Összességében a megoldások egy része szenzorok nélkül is megvalósítható, de ha mozgásérzékelőket is telepítünk, akkor folyamatosan figyelemmel kísérhetjük a kihasználtságot, a képérzékelők pedig valós idejű képet nyújtanak a zsúfoltságról. A digitális eszközök egy része már eleve adott volt, míg az új funkciók a dolgok internete szerepét még inkább felerősítette a kereskedelmiingatlan-piacon.

Fotó: GettyImages

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Így vehetjük fel a harcot a járvány ellen az irodában!

Egyre több, a létestménygazdálkodási vagy az irodapiacon jelenlévő proptech cég fejleszt rohamtempóban olyan szoftvereket, appokat, amelyek a vírus okozta kihívások legyőzésében segítik a bérlőket. Az új IoT-megoldások segítségével a munkavállalók biztonságos körülmények között visszatérhetnek az irodáikba.

Számos országban enyhülnek a koronavírus miatti korlátozások, sokan visszatérnek az irodákba, azonban a járványveszély még nem múlt el, így a vállalati vezetők, a bérlők és a létesítményszolgáltatók új kihívásokkal szembesülnek. A távolságtartás és az egyéb higiéniai intézkedések nagy valószínűséggel addig lesznek érvényben, amíg meg nem érkezik a vírus ellenszereként szolgáló oltás. Addig a mindennapi munkavégzést és a munkahelyek működését meghatározzák az új óvintézkedések.

Számos proptech cég villámgyorsan reagált a változásokra, így többek között a Spacewell a munkahelyi vezetőket új vagy frissített digitális eszközökkel segíti, hogy az átmeneti időszakban is meg lehessen szervezni az irodai munkát, nyomon lehessen követni, hogy a kollégák megfelelő távolságban legyenek egymástól, ne alakulhassanak ki zsúfolt gócpontok. Másrészt ezek az eszközök hosszabb távon is elősegítik a vállalati teljesítmények javítását és a munkahelyi jóllét növelését.

Többek között a bérlőknek újra kell tervezniük a munkaállomások kiosztását, hogy megfeleljenek a megfelelő távolság követelményeinek, ami nagyjából 1,5-2 méter, majd ezeket az új szabályokat tudatosítani kell a dolgozókban is. A Spacewell szoftvere megjelöli a digitális alaprajzokon – érintőképernyőkön és okostelefonokon – azokat a munkaállomásokat, amelyek éppen elérhetők a kollégák számára, és azokat le is lehet foglalni.

A mozgás- és képérzékelők névtelenül és valós időben nyomon követik a mozgásokat, így riasztást adnak ki, amikor az emberek megsértik a távolságtartási szabályokat. Ezekről a folyamatokról az irodavezetők részletes adatokat kapnak szintén valós időben.

A szoftver megkönnyíti az emberek számára a tárgyalók távolról történő foglalását is saját okostelefonjuk segítségével. A magánélet tiszteletben tartásával a kapcsolatfelvétel nyomon követhető a helyfoglalási rendszerek adatainak segítségével, így az információkat a vezetők folyamatosan tudják értékelni.

Az egyik app a beltéri navigálásában is szerepet játszik, hiszen megmutatja a gyaloglási útvonalakat és a rendelkezésre álló íróasztalokat a digitális alaprajzokon, és megjeleníti az éppen kialakult zsúfoltságot, hogy az emberek elkerülhessék a forgalmas helyeket.

De még számos tényező merül fel, amelyet a járványveszély helyezett reflektorfénybe. Így a beltéri klíma megfigyelésével minimalizálhatjuk a levegőben történő szennyezés kockázatát,  szükség esetén növelhetjük a friss levegő bevitelét, és általában is ellenőrizhetjük a környezeti feltételeket.

De a tisztaság is előtérbe került a vírussal együtt, így egy többek között kórházi környezetben tesztelt app a takarító személyzet számára világos utasításokat és biztonsági intézkedéseket ad az alaprajzokon keresztül. Az ügyfelek is bármikor frissíthetik a konfigurációt egy önkiszolgáló portálon.

Összességében a megoldások egy része szenzorok nélkül is megvalósítható, de ha mozgásérzékelőket is telepítünk, akkor folyamatosan figyelemmel kísérhetjük a kihasználtságot, a képérzékelők pedig valós idejű képet nyújtanak a zsúfoltságról. A digitális eszközök egy része már eleve adott volt, míg az új funkciók a dolgok internete szerepét még inkább felerősítette a kereskedelmiingatlan-piacon.

Fotó: GettyImages

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC