X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Így ülj helyesen az irodában!

2019. Április 26.
Fáj a nyakad vagy a derekad? Az irodai széked fullextrás, mégis fájdalommal jár a mindennapos ülőmunka? Ha betartod a következő lépéseket, fájdalommentesen és sokkal hatékonyabban végezheted a feladataidat.

Mivel időnk 90%-át zárt térben, ebből 8-10 órát a munkahelyünkön töltünk, ez hatással van közérzetünkre, jóllétünkre, egészségünkre is. Ha valaki ülőmunkát végez, annak különösen fontos, hogy odafigyeljen a testtartására, ugyanis a görnyedés vagy helytelen ülés sok bosszúságot okozhat. A kezdetben alig érezhető hátfájás, nyakfájás is már alattomosan hatással lehet a munkavégzésünkre, azonban a tartósan fennálló rossz testtartás súlyosabb következményekkel is járhat.

Előzzük meg a bajt, hogy ne kelljen életünk végéig gyógytornára járni és fájdalomcsillapítókkal tömni magunkat! Így ülj helyesen az irodaszékeden:

1. Fej és nyak: A fejed lazán, erőfeszítés nélkül üljön a gerincoszlopod tetején. Ilyenkor kissé előre billen, kb. 20 fokot, és emiatt picit lefelé nézel, ez a természetes fejtartás.

2. Vállak: A vállaidat lazán ejtsd hátra, ne a könyöködből emeld a karjaidat.

3. Könyök: Támaszd alá mindkét könyöködet, érintkezzenek lazán az asztaloddal, ne támaszkodj rájuk.

4. Gerincoszlop: Húzd ki magadat, a gerinced legyen enyhén homorú a derékrésznél.

5. Talpak: Ha szükséges, használj lábtámaszt azért, hogy a talpad éppen hogy támaszkodjon a földön.

6. Monitor: A monitor ne függőleges legyen, hanem kb. 20 fokkal billenjen felfelé, hogy pontosan szemben legyen. A monitor felső pereme legyen kb. a szemöldököd magasságában. A fő monitorod legyen veled pontosan szemben, hogy ne kelljen folyton oldalra nézned.

7. Asztallap: Az asztallap és a széked ülőfelülete között kb. 20 cm távolság legyen.

 

Plusz dolgok, amikkel megkönnyítheted az ülőmunkát:

- Ha lehetőség van rá, ergonomikus széken dolgozz – minél több konfigurálhatósággal –, amely segít a helyes ülés megtartásában. Sőt, ma már olyan készülékeket is lehet kapni, melyek figyelmeztetnek, ha túl renyhe az ülőpozíciód.

- A helytelen ülésen kívül a másik legnagyobb veszélyt egészségünkre a fizikai inaktivitás jelenti. Óránként állj fel és mozgasd át magad! Aki folyamatos ülőmunkát végez, annak napi 2 óra mozgás kell ahhoz, hogy szervezete a megfelelő egyensúlyban maradjon.  

- Az emelhető asztalok is jó megoldást nyújthatnak, így nem kell a munkát megszakítanod, akkor állsz fel, amikor csak szeretnél. Ha túl elfoglalt lennél, mobilalkalmazások segíthetnek a mozgásban, és figyelmeztetnek a szünetek fontosságára.

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Így ülj helyesen az irodában!

Fáj a nyakad vagy a derekad? Az irodai széked fullextrás, mégis fájdalommal jár a mindennapos ülőmunka? Ha betartod a következő lépéseket, fájdalommentesen és sokkal hatékonyabban végezheted a feladataidat.

Mivel időnk 90%-át zárt térben, ebből 8-10 órát a munkahelyünkön töltünk, ez hatással van közérzetünkre, jóllétünkre, egészségünkre is. Ha valaki ülőmunkát végez, annak különösen fontos, hogy odafigyeljen a testtartására, ugyanis a görnyedés vagy helytelen ülés sok bosszúságot okozhat. A kezdetben alig érezhető hátfájás, nyakfájás is már alattomosan hatással lehet a munkavégzésünkre, azonban a tartósan fennálló rossz testtartás súlyosabb következményekkel is járhat.

Előzzük meg a bajt, hogy ne kelljen életünk végéig gyógytornára járni és fájdalomcsillapítókkal tömni magunkat! Így ülj helyesen az irodaszékeden:

1. Fej és nyak: A fejed lazán, erőfeszítés nélkül üljön a gerincoszlopod tetején. Ilyenkor kissé előre billen, kb. 20 fokot, és emiatt picit lefelé nézel, ez a természetes fejtartás.

2. Vállak: A vállaidat lazán ejtsd hátra, ne a könyöködből emeld a karjaidat.

3. Könyök: Támaszd alá mindkét könyöködet, érintkezzenek lazán az asztaloddal, ne támaszkodj rájuk.

4. Gerincoszlop: Húzd ki magadat, a gerinced legyen enyhén homorú a derékrésznél.

5. Talpak: Ha szükséges, használj lábtámaszt azért, hogy a talpad éppen hogy támaszkodjon a földön.

6. Monitor: A monitor ne függőleges legyen, hanem kb. 20 fokkal billenjen felfelé, hogy pontosan szemben legyen. A monitor felső pereme legyen kb. a szemöldököd magasságában. A fő monitorod legyen veled pontosan szemben, hogy ne kelljen folyton oldalra nézned.

7. Asztallap: Az asztallap és a széked ülőfelülete között kb. 20 cm távolság legyen.

 

Plusz dolgok, amikkel megkönnyítheted az ülőmunkát:

- Ha lehetőség van rá, ergonomikus széken dolgozz – minél több konfigurálhatósággal –, amely segít a helyes ülés megtartásában. Sőt, ma már olyan készülékeket is lehet kapni, melyek figyelmeztetnek, ha túl renyhe az ülőpozíciód.

- A helytelen ülésen kívül a másik legnagyobb veszélyt egészségünkre a fizikai inaktivitás jelenti. Óránként állj fel és mozgasd át magad! Aki folyamatos ülőmunkát végez, annak napi 2 óra mozgás kell ahhoz, hogy szervezete a megfelelő egyensúlyban maradjon.  

- Az emelhető asztalok is jó megoldást nyújthatnak, így nem kell a munkát megszakítanod, akkor állsz fel, amikor csak szeretnél. Ha túl elfoglalt lennél, mobilalkalmazások segíthetnek a mozgásban, és figyelmeztetnek a szünetek fontosságára.

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC