X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Erős forgalomra számítanak az áruházláncok

2019. December 11. Retail
Erős karácsonyi forgalomra számítanak az áruházláncok, a kiskereskedelem átlagos növekedési ütemét továbbra is meghaladja az iparcikkek forgalmának bővülése - derül ki az MTI által készített körképből.

Az Euronics decemberben a forgalom 10 százalékos növekedésére számít az előző év azonos időszakához képest. A műszaki piacon továbbra is a december a legforgalmasabb, de a november egyre jobban megközelíti. A vásárlók tudatosan igyekeznek korábbra tolni a karácsonyi vásárlást, ebben a kereskedelmi akcióknak is fontos szerepe van. Az Euronics az év utolsó három hónapjában éri el éves forgalmának csaknem 35 százalékát.

A karácsony közeledtével a háztartási kisgépek forgalma kezd először emelkedni. Az Euronics arra számít, hogy a padlóápolási termékek egyébként is jól teljesítő forgalma még tovább erősödik december vége felé, ezt a szegmenst főleg a robotporszívók és az idén közkedveltté váló vezeték nélküli állóporszívók hajtják. Továbbra is jelentős a klasszikusan népszerű kategóriák, a játékkonzolok, okostelefonok, okosórák, okostévék forgalma.

A Praktiker szintén a forgalom 10 százalékos növekedésére számít decemberben az előző év decemberéhez képest. Ilyenkor a szezonális termékek, például a karácsonyfatalpak, műfenyők, karácsonyi izzók mellett jelentősen megnő a világítás, a klasszikus lámpák, csillárok, falikarok, hosszabbító kábelek, kapcsolók, valamint a dekorációs termékek iránti érdeklődés, ezeknek a forgalma 15 százalékkal is nőhet a tavalyi azonos időszakhoz képest. Sokan vesznek ilyenkor barkácsszerszámokat, fúrógépeket, praktikus háztartási termékeket és bútort, emellett a kályhák, illetve a fürdőszoba felszerelések a legkelendőbbek. Az adventi időszak általában 10-15 százalékkal forgalmasabb az év többi hétvégéjéhez képest, a legnagyobb vásárlói rohamot az ezüst- és aranyvasárnapi hétvégéken várja a Praktiker.

Kiemelt karácsonyi forgalommal számol a MediaMarkt is. Az áruházlánc tapasztalatai szerint decemberben több mint háromszor akkora is lehet a forgalom, mint egy átlagos hónapban, egyes kiemelt napokon pedig egy átlagos nap nyolcszorosára is nőhet, erre számítanak az idén is. A karácsonyi vásárlások már most intenzívek, de a legnagyobb roham az ezüst- és aranyvasárnapon várható az áruházakban.

A legnépszerűbb termékek között vannak a nagyképernyős, nagyfelbontású televíziók, okostelefonok és játékkonzolok. Egyre nagyobb a kereslet az olyan termékek iránt, amelyek wifi-képesek vagy Bluetooth-kapcsolattal rendelkeznek. A MediaMarkt ugyanakkor azt tapasztalja, hogy nem csak bizonyos termékek köre fogy ilyenkor kiemelten, hanem az ezekhez választott kiegészítő szolgáltatások értékesítése is. A novemberi akciók idején három és félszeresére nőtt a szolgáltatás-értékesítés a tavalyihoz képest a vállalatnál, ezek között a legnépszerűbb a kijelzővédő fóliák felhelyezése, továbbá a kiterjesztett garancia szolgáltatás volt.

Az Ikea tájékoztatása szerint a december kiemelten fontos az értékesítésben, általában a társaság éves forgalmának 11 százaléka realizálódik ekkor. Novemberben a vásárlók a nagyobb méretű termékeket keresik a lakberendezési lánc áruházaiban, decemberben a kisebb méretűek kerülnek előtérbe, így a dekorációs és az étkezéshez kötődő termékek, valamint a játékok eladása nő. A dekorációs termékek közül a legnépszerűbbek a gyertyák, díszek, csomagolóanyagok, illetve az ünnepi világítás, az étkezéshez kapcsolódó termékek közül a poharak, étkészletek, tároló dobozok, székek, asztalok a legkeresettebbek.

Az Ikea jelezte azt is, hogy az elmúlt hat pénzügyi év mindegyikében kétszámjegyű forgalom-növekedést értek el Magyarországon. Az augusztus végén zárult 2019-es pénzügyi évben 18 százalékos volt a növekedés az előző pénzügyi évhez képest, a 2020-as pénzügyi évben a nettó árbevétel 12 százalékos emelkedésére számítanak.

A dm Magyarország a forgalom 8 százalékos bővülésére számít decemberben az előző év azonos időszakához képest. A drogérialánc tájékoztatása szerint az év utolsó hónapja a legforgalmasabb, de már novemberben elkezdődik a növekedés. Sokan az utolsó pillanatokra hagyják a bevásárlást, így még az utolsó héten is nagy érdeklődésre számítanak.

A legkedveltebb termék egyértelműen a parfüm, de népszerűek a karácsonyi csomagok, az arcápolási termékek és a férfi kozmetikumok is. A dm tapasztalatai szerint a vásárlók sokkal tudatosabbak és felkészültebbek, több csatornán is tájékozódnak vásárlás előtt, illetve egyre többen keresik a fenntartható termékeket, erősödik az öko, bio és natur szegmens.

Fotó: Radu Bercan - shutterstock.com

Média forrás: mti
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Erős forgalomra számítanak az áruházláncok

Erős karácsonyi forgalomra számítanak az áruházláncok, a kiskereskedelem átlagos növekedési ütemét továbbra is meghaladja az iparcikkek forgalmának bővülése - derül ki az MTI által készített körképből.

Az Euronics decemberben a forgalom 10 százalékos növekedésére számít az előző év azonos időszakához képest. A műszaki piacon továbbra is a december a legforgalmasabb, de a november egyre jobban megközelíti. A vásárlók tudatosan igyekeznek korábbra tolni a karácsonyi vásárlást, ebben a kereskedelmi akcióknak is fontos szerepe van. Az Euronics az év utolsó három hónapjában éri el éves forgalmának csaknem 35 százalékát.

A karácsony közeledtével a háztartási kisgépek forgalma kezd először emelkedni. Az Euronics arra számít, hogy a padlóápolási termékek egyébként is jól teljesítő forgalma még tovább erősödik december vége felé, ezt a szegmenst főleg a robotporszívók és az idén közkedveltté váló vezeték nélküli állóporszívók hajtják. Továbbra is jelentős a klasszikusan népszerű kategóriák, a játékkonzolok, okostelefonok, okosórák, okostévék forgalma.

A Praktiker szintén a forgalom 10 százalékos növekedésére számít decemberben az előző év decemberéhez képest. Ilyenkor a szezonális termékek, például a karácsonyfatalpak, műfenyők, karácsonyi izzók mellett jelentősen megnő a világítás, a klasszikus lámpák, csillárok, falikarok, hosszabbító kábelek, kapcsolók, valamint a dekorációs termékek iránti érdeklődés, ezeknek a forgalma 15 százalékkal is nőhet a tavalyi azonos időszakhoz képest. Sokan vesznek ilyenkor barkácsszerszámokat, fúrógépeket, praktikus háztartási termékeket és bútort, emellett a kályhák, illetve a fürdőszoba felszerelések a legkelendőbbek. Az adventi időszak általában 10-15 százalékkal forgalmasabb az év többi hétvégéjéhez képest, a legnagyobb vásárlói rohamot az ezüst- és aranyvasárnapi hétvégéken várja a Praktiker.

Kiemelt karácsonyi forgalommal számol a MediaMarkt is. Az áruházlánc tapasztalatai szerint decemberben több mint háromszor akkora is lehet a forgalom, mint egy átlagos hónapban, egyes kiemelt napokon pedig egy átlagos nap nyolcszorosára is nőhet, erre számítanak az idén is. A karácsonyi vásárlások már most intenzívek, de a legnagyobb roham az ezüst- és aranyvasárnapon várható az áruházakban.

A legnépszerűbb termékek között vannak a nagyképernyős, nagyfelbontású televíziók, okostelefonok és játékkonzolok. Egyre nagyobb a kereslet az olyan termékek iránt, amelyek wifi-képesek vagy Bluetooth-kapcsolattal rendelkeznek. A MediaMarkt ugyanakkor azt tapasztalja, hogy nem csak bizonyos termékek köre fogy ilyenkor kiemelten, hanem az ezekhez választott kiegészítő szolgáltatások értékesítése is. A novemberi akciók idején három és félszeresére nőtt a szolgáltatás-értékesítés a tavalyihoz képest a vállalatnál, ezek között a legnépszerűbb a kijelzővédő fóliák felhelyezése, továbbá a kiterjesztett garancia szolgáltatás volt.

Az Ikea tájékoztatása szerint a december kiemelten fontos az értékesítésben, általában a társaság éves forgalmának 11 százaléka realizálódik ekkor. Novemberben a vásárlók a nagyobb méretű termékeket keresik a lakberendezési lánc áruházaiban, decemberben a kisebb méretűek kerülnek előtérbe, így a dekorációs és az étkezéshez kötődő termékek, valamint a játékok eladása nő. A dekorációs termékek közül a legnépszerűbbek a gyertyák, díszek, csomagolóanyagok, illetve az ünnepi világítás, az étkezéshez kapcsolódó termékek közül a poharak, étkészletek, tároló dobozok, székek, asztalok a legkeresettebbek.

Az Ikea jelezte azt is, hogy az elmúlt hat pénzügyi év mindegyikében kétszámjegyű forgalom-növekedést értek el Magyarországon. Az augusztus végén zárult 2019-es pénzügyi évben 18 százalékos volt a növekedés az előző pénzügyi évhez képest, a 2020-as pénzügyi évben a nettó árbevétel 12 százalékos emelkedésére számítanak.

A dm Magyarország a forgalom 8 százalékos bővülésére számít decemberben az előző év azonos időszakához képest. A drogérialánc tájékoztatása szerint az év utolsó hónapja a legforgalmasabb, de már novemberben elkezdődik a növekedés. Sokan az utolsó pillanatokra hagyják a bevásárlást, így még az utolsó héten is nagy érdeklődésre számítanak.

A legkedveltebb termék egyértelműen a parfüm, de népszerűek a karácsonyi csomagok, az arcápolási termékek és a férfi kozmetikumok is. A dm tapasztalatai szerint a vásárlók sokkal tudatosabbak és felkészültebbek, több csatornán is tájékozódnak vásárlás előtt, illetve egyre többen keresik a fenntartható termékeket, erősödik az öko, bio és natur szegmens.

Fotó: Radu Bercan - shutterstock.com

Média forrás: mti

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC