X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Az optimalizálás, a fejlesztés és az inspiráció jegyében készült el a TetraPak új irodája

2020. Február 25.
Közeleg Az Év Irodája verseny eredményhirdetése. Amíg az idei indulók izgatottan várják a nagy napot, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal a TetraPak budaörsi telephelyét mutatjuk be Nektek.

MI VOLT AZ ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

A versenyképesség megtartásához kulcsfontosságú a munkafolyamatok optimalizálása és a munkakörnyezet fejlesztése. Az ABW (Activity Based Working) flexibilis munkamódszer és munkakörnyezet elősegíti a kommunikációt és inspirálja az együttműködést az egyének, a különböző szervezeti egységek és nagyobb szervezetek között, emellett az önálló, fókuszált munkát is lehetővé teszi. Az ABW-ben növekszik a hatékonyság, további előnye pedig, hogy kellemes munkakörnyezetet is biztosít a munkavállalóknak.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Ha mosolygós kollégákkal találkozunk a különböző munkaterekben :-) 
A kollégák láthatóan élvezik a modern, bármilyen tevékenység-típusra alkalmas új irodát.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Rengeteg workshopot tartottunk, együtt alakítottuk a szükséges tereket. Nagyon érdekesnek tartották a folyamatot, érezték az elejétől kezdve, hogy számít a véleményük. Már az adott terek alaprajzának tervezésekor is bevontuk őket.

A projekt során felmértük a kollégák tevékenységeit és asztalfoglaltsági tanulmányt végeztünk, mely alapján egyéni munkaállomásokat, nagy fókuszt biztosító projektszobákat, együttműködésre és egyéb informális és formális megbeszélésekre is alkalmas különböző méretű tereket, és csendes szobákat hoztunk létre.

MENNYI IDŐ TELT EL A TERVEZÉS ELKEZDÉSÉTŐL A BEKÖLTÖZÉSIG?

Egy bő  másfél éves folyamat volt az elindulástól az átadásig, és több lépcsőben készültünk el. Fontos megjegyezni, hogy a projekt változásmenedzsment része folyamatos tevékenység. Annak érdekében, hogy az iroda az ABW elvei mentén működjön, folyamatos kommunikációt tartunk fent a dolgozókkal, segítjük a munkamódszer elsajátítását. Heti rendszerességgel office fórumokat tartunk, teret adva további fejlesztéseknek. A legjobb ötleteket mindig a kollégáktól kapjuk, erre számtalan példa van a kialakított irodában.  

Ezeken kívül az  új dolgozók belépő programjába beletartozik az ABW irodai tréning is.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Természetesen igen. Nagyon fontos számunkra, hogy vonzó munkahelyet teremtsünk a már itt dolgozó és természetesen a leendő kollégáknak.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

A tervezés során nem, viszont a végeredmény láttán, amikor visszatekintettünk, hogy mind a módszertan (ABW, változásmenedzsment) bevezetése, mind a dolgozók bevonása során mekkora erőfeszítéseket tettünk, nem beszélve arról, hogy a belsőépítészet is igen jól sikerült, úgy döntöttünk, érdemes lenne az irodánkat ebbe a rangos versenybe benevezni. A Tetra Paknál szeretjük a kihívásokat, megmérettetéseket..:-)

Ha megnéznéd az iroda képeit, ITT megteheted.

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Az optimalizálás, a fejlesztés és az inspiráció jegyében készült el a TetraPak új irodája

2020. Február 25.
Közeleg Az Év Irodája verseny eredményhirdetése. Amíg az idei indulók izgatottan várják a nagy napot, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal a TetraPak budaörsi telephelyét mutatjuk be Nektek.

MI VOLT AZ ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

A versenyképesség megtartásához kulcsfontosságú a munkafolyamatok optimalizálása és a munkakörnyezet fejlesztése. Az ABW (Activity Based Working) flexibilis munkamódszer és munkakörnyezet elősegíti a kommunikációt és inspirálja az együttműködést az egyének, a különböző szervezeti egységek és nagyobb szervezetek között, emellett az önálló, fókuszált munkát is lehetővé teszi. Az ABW-ben növekszik a hatékonyság, további előnye pedig, hogy kellemes munkakörnyezetet is biztosít a munkavállalóknak.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Ha mosolygós kollégákkal találkozunk a különböző munkaterekben :-) 
A kollégák láthatóan élvezik a modern, bármilyen tevékenység-típusra alkalmas új irodát.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Rengeteg workshopot tartottunk, együtt alakítottuk a szükséges tereket. Nagyon érdekesnek tartották a folyamatot, érezték az elejétől kezdve, hogy számít a véleményük. Már az adott terek alaprajzának tervezésekor is bevontuk őket.

A projekt során felmértük a kollégák tevékenységeit és asztalfoglaltsági tanulmányt végeztünk, mely alapján egyéni munkaállomásokat, nagy fókuszt biztosító projektszobákat, együttműködésre és egyéb informális és formális megbeszélésekre is alkalmas különböző méretű tereket, és csendes szobákat hoztunk létre.

MENNYI IDŐ TELT EL A TERVEZÉS ELKEZDÉSÉTŐL A BEKÖLTÖZÉSIG?

Egy bő  másfél éves folyamat volt az elindulástól az átadásig, és több lépcsőben készültünk el. Fontos megjegyezni, hogy a projekt változásmenedzsment része folyamatos tevékenység. Annak érdekében, hogy az iroda az ABW elvei mentén működjön, folyamatos kommunikációt tartunk fent a dolgozókkal, segítjük a munkamódszer elsajátítását. Heti rendszerességgel office fórumokat tartunk, teret adva további fejlesztéseknek. A legjobb ötleteket mindig a kollégáktól kapjuk, erre számtalan példa van a kialakított irodában.  

Ezeken kívül az  új dolgozók belépő programjába beletartozik az ABW irodai tréning is.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Természetesen igen. Nagyon fontos számunkra, hogy vonzó munkahelyet teremtsünk a már itt dolgozó és természetesen a leendő kollégáknak.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

A tervezés során nem, viszont a végeredmény láttán, amikor visszatekintettünk, hogy mind a módszertan (ABW, változásmenedzsment) bevezetése, mind a dolgozók bevonása során mekkora erőfeszítéseket tettünk, nem beszélve arról, hogy a belsőépítészet is igen jól sikerült, úgy döntöttünk, érdemes lenne az irodánkat ebbe a rangos versenybe benevezni. A Tetra Paknál szeretjük a kihívásokat, megmérettetéseket..:-)

Ha megnéznéd az iroda képeit, ITT megteheted.

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC