X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Az OfficeXPO igazi kuriózum a magyar ingatlanpiacon – beszélgetés Kiss Péterrel, a LEVEL UP Office Design vezető tervezőjével

2019. December 09.
Az ingatlan.com csoport rendezvény üzletága októberben rendezte meg a nagy sikerű, háromnapos OfficeXPO irodatér kiállítását a MOM Sportban, amely abszolút úttörő kezdeményezés Magyarországon. A hazai irodakultúra világszínvonalú értékeit ismerhette meg a nagyközönség a nagy számú és változatos standokon. A rendezvény apropóján beszélgettünk Kiss Péterrel, a LEVEL UP Office Design vezető tervezőjével, akik aktívan közreműködtek a rendezvény sikeres lebonyolításában.

–A háromnapos rendezvény szervezésében és lebonyolításában oroszlánrészt vállalt a LEVEL UP Office Design. Pontosan hogyan segítették Önök a szervezők munkáját?

– Már a kora tavaszi OfficeUP konferencia kiállítói tereinek tervezésében és megvalósításában is aktívan részt vettünk, ahol többek között átadták Az Év Irodája verseny díjait. Ezt követően kezdtünk el közösen gondolkodni Fodor Dániellel, az ingatlan.com csoport rendezvényeinek főszervezőjével egy jóval nagyobb volumenű, nemzetközi színvonalú irodadesign kiállításon, végül megkaptuk a megbízást az első OfficeXPO helyszíni megvalósulásának projektmenedzsmentjére. Ez egy nagyon sokrétű folyamat volt, ami többek között magába foglalta a kiállítás vizuális megjelenésének, térszervezésnek és látogatói élményének megtervezését, de a mi feladatunk volt a helyszínnel és a kiállítókkal való műszaki egyeztetés is.

– Mennyiben jelentett nehézséget, hogy ez egy abszolút úttörő projekt volt, hiszen ilyen típusú és  nagyságrendű rendezvényt még nem szerveztek Magyarországon, sőt, Európában is párját ritkítja?

– A tervezőcsapatunkkal évek óta látogatjuk Európa legnagyobb, legnevesebb belsőépítészeti design kiállításait, így volt egy határozott elképzelésünk arról, hogy milyen színvonalat szeretnénk itthon is megvalósítani – természetesen a hazai piac méreteihez igazítva. Sok hazai  cégnek nem volt még alkalma ilyen környezetben bemutatni a termékeit, így azt a víziót is át kellett adnunk, hogy a rollupokat, molinókat és szórólap állványokat mindenki hagyja maga mögött, és olyan irodai enteriőröket alakítsanak ki, amelyek támogatni tudják az adott térben gondosan bemutatott termékeket.

Rengeteg előkészítő munkát és szakmai egyeztetést igényelt a projekt, hogy a kiállítókat műszaki és szakmai oldalról is támogatni tudjuk a professzionális megvilágítástól kezdve a szerkezetépítésen át a logisztikáig, illetve velük közösen olyan tereket alakítsunk ki, amiben minden kiállító ki tud teljesedni, de az OfficeXPO egységes összképe és üzenete is érvényesülni tud.

– Önök napi kapcsolatban álltak a kiállítókkal. Milyen igényeket fogalmaztak meg? Hogyan lehetett egy ilyen hatalmas csarnokot úgy élettel megtölteni, hogy közben a szakmaiság is a legmagasabb színvonalat képviselje, illetve minden apró kis elem a helyére kerüljön a nagy egészben?

– Minden kiállítóval szoros kapcsolatban álltunk már a tervezési folyamat elejétől kezdve, így az egyedi igényeket is tudtuk kezelni.  A BB Works koncepciójában például egy akusztikus álmennyezet függesztését kellett megoldani a csarnok 10 méter magas tartószerkezetéről milliméter pontosan, az ArchStudio világító installációjának érvényesüléséhez pedig fontos volt, hogy a területük közelében szinte teljesen sötét legyen a csarnokban. De a kiállítói terek mellett nagy hangsúlyt fektettünk a közösségi terek kialakítására is, hiszen itt is törekedtünk arra, hogy olyan inspiráló zónákat alakítsunk ki, ahol a látogatók, kiállítók, partnerek és kollégák kötetlenül megoszthatják tapasztalataikat, gondolataikat a látottakkal, hallottakkal kapcsolatban.

– Az egyes standokat végiglátogatva egy nagyon sokszínű és sokrétű irodakultúra bontakozott ki a látogatók szeme előtt. Önök hogyan látják, melyek azok a fontos irodatrendek, amelyek visszaköszöntek a kiállítók megvalósult standjain is?

– Nagyon örülünk, hogy ilyen változatosra sikerült a kiállítói felhozatal, emellett az is fontos volt, hogy a szakmai cégek új, innovatív megoldásokat tudjanak mutatni a látogatói közönségnek.  Az irodai akusztika például egy nagyon fontos és aktuális téma, amire egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a hazai cégek is. Ez jól megmutatkozott a kiállításon is, hiszen számos olyan megoldást mutattak be a cégek, amelyekkel az irodai zaj mérsékelhető és ezáltal komfortosabbá tehető a munkakörnyezet, legyen szó hangelnyelő panelekről, akusztikus álmennyezetről vagy térben álló hangszigetelt telefonáló, illetve tárgyaló egységekről.

– Utólag visszagondolva melyek voltak a kiállítás legérdekesebb és legnépszerűbb elemei, eseményei?

– Az előadások közül tervezőként kiemelten érdekesnek találtam Tomáš Meliško előadását a HB Reavis pozsonyi irodájának háromdimenziós virtuális modelljéről, ami rengeteg hasznos információt közvetít a munkakörnyezetről a munkavállalóknak, munkáltatóknak és az épület üzemeltetőinek egyaránt. 

Ugyanígy izgalmas volt a GMB Solutions átlátszóságot szabályozó, vetíthető smart fóliával ellátott üvegfal megoldása, valamint a mobilitást és flexibilitást támogató room-in-room tárgyaló megoldásai. Külön örülünk, hogy ez esetben  a megrendelő felkérésére már a koncepció- és látványterveket is mi készíthettük el, és a látogatói visszajelzések alapján úgy látjuk, hogy egy igazán látványos és innovatív kiállítóteret sikerült létrehoznunk!

De fontos és aktuális téma az is: hogyan változtassuk az irodákat családbarát munkakörnyezetté. Szerencsére belsőépítészként is egyre többször találkozunk azzal az igénnyel, hogy alakítsunk ki az irodában gyereksarkot és olyan tereket, amelyek támogatják, hogy a kisgyermekes szülők időnként magukkal vihessék a gyermeküket a munkahelyükre. Ezért is ajánlottuk fel a családbarát irodákért elkötelezetten dolgozó Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom számára, hogy megtervezzük és megépítjük az OfficeXPO-s  standjukat.

– Hogyan értékelik az OfficeXPO-t? Sikerült a küldetését beteljesítenie?

– Büszkék vagyunk rá, hogy az ingatlan.com csoport rendezvény üzletágával közösen sikerült egy nemzetközi színvonalú, tartalmas irodadesign kiállítást megvalósítanunk. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk mind kiállítói, mind látogató oldalról, de vannak olyan területek is, amelyeket fejlesztenünk kell. Bízunk benne, hogy az idei tapasztalatokra építve legközelebb még tartalmasabban és még szélesebb körű kiállítói és látogatói közönséget elérve tudjuk tovább fejleszteni ezt a hiánypótló szakmai rendezvényt!

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Az OfficeXPO igazi kuriózum a magyar ingatlanpiacon – beszélgetés Kiss Péterrel, a LEVEL UP Office Design vezető tervezőjével

Az ingatlan.com csoport rendezvény üzletága októberben rendezte meg a nagy sikerű, háromnapos OfficeXPO irodatér kiállítását a MOM Sportban, amely abszolút úttörő kezdeményezés Magyarországon. A hazai irodakultúra világszínvonalú értékeit ismerhette meg a nagyközönség a nagy számú és változatos standokon. A rendezvény apropóján beszélgettünk Kiss Péterrel, a LEVEL UP Office Design vezető tervezőjével, akik aktívan közreműködtek a rendezvény sikeres lebonyolításában.

–A háromnapos rendezvény szervezésében és lebonyolításában oroszlánrészt vállalt a LEVEL UP Office Design. Pontosan hogyan segítették Önök a szervezők munkáját?

– Már a kora tavaszi OfficeUP konferencia kiállítói tereinek tervezésében és megvalósításában is aktívan részt vettünk, ahol többek között átadták Az Év Irodája verseny díjait. Ezt követően kezdtünk el közösen gondolkodni Fodor Dániellel, az ingatlan.com csoport rendezvényeinek főszervezőjével egy jóval nagyobb volumenű, nemzetközi színvonalú irodadesign kiállításon, végül megkaptuk a megbízást az első OfficeXPO helyszíni megvalósulásának projektmenedzsmentjére. Ez egy nagyon sokrétű folyamat volt, ami többek között magába foglalta a kiállítás vizuális megjelenésének, térszervezésnek és látogatói élményének megtervezését, de a mi feladatunk volt a helyszínnel és a kiállítókkal való műszaki egyeztetés is.

– Mennyiben jelentett nehézséget, hogy ez egy abszolút úttörő projekt volt, hiszen ilyen típusú és  nagyságrendű rendezvényt még nem szerveztek Magyarországon, sőt, Európában is párját ritkítja?

– A tervezőcsapatunkkal évek óta látogatjuk Európa legnagyobb, legnevesebb belsőépítészeti design kiállításait, így volt egy határozott elképzelésünk arról, hogy milyen színvonalat szeretnénk itthon is megvalósítani – természetesen a hazai piac méreteihez igazítva. Sok hazai  cégnek nem volt még alkalma ilyen környezetben bemutatni a termékeit, így azt a víziót is át kellett adnunk, hogy a rollupokat, molinókat és szórólap állványokat mindenki hagyja maga mögött, és olyan irodai enteriőröket alakítsanak ki, amelyek támogatni tudják az adott térben gondosan bemutatott termékeket.

Rengeteg előkészítő munkát és szakmai egyeztetést igényelt a projekt, hogy a kiállítókat műszaki és szakmai oldalról is támogatni tudjuk a professzionális megvilágítástól kezdve a szerkezetépítésen át a logisztikáig, illetve velük közösen olyan tereket alakítsunk ki, amiben minden kiállító ki tud teljesedni, de az OfficeXPO egységes összképe és üzenete is érvényesülni tud.

– Önök napi kapcsolatban álltak a kiállítókkal. Milyen igényeket fogalmaztak meg? Hogyan lehetett egy ilyen hatalmas csarnokot úgy élettel megtölteni, hogy közben a szakmaiság is a legmagasabb színvonalat képviselje, illetve minden apró kis elem a helyére kerüljön a nagy egészben?

– Minden kiállítóval szoros kapcsolatban álltunk már a tervezési folyamat elejétől kezdve, így az egyedi igényeket is tudtuk kezelni.  A BB Works koncepciójában például egy akusztikus álmennyezet függesztését kellett megoldani a csarnok 10 méter magas tartószerkezetéről milliméter pontosan, az ArchStudio világító installációjának érvényesüléséhez pedig fontos volt, hogy a területük közelében szinte teljesen sötét legyen a csarnokban. De a kiállítói terek mellett nagy hangsúlyt fektettünk a közösségi terek kialakítására is, hiszen itt is törekedtünk arra, hogy olyan inspiráló zónákat alakítsunk ki, ahol a látogatók, kiállítók, partnerek és kollégák kötetlenül megoszthatják tapasztalataikat, gondolataikat a látottakkal, hallottakkal kapcsolatban.

– Az egyes standokat végiglátogatva egy nagyon sokszínű és sokrétű irodakultúra bontakozott ki a látogatók szeme előtt. Önök hogyan látják, melyek azok a fontos irodatrendek, amelyek visszaköszöntek a kiállítók megvalósult standjain is?

– Nagyon örülünk, hogy ilyen változatosra sikerült a kiállítói felhozatal, emellett az is fontos volt, hogy a szakmai cégek új, innovatív megoldásokat tudjanak mutatni a látogatói közönségnek.  Az irodai akusztika például egy nagyon fontos és aktuális téma, amire egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a hazai cégek is. Ez jól megmutatkozott a kiállításon is, hiszen számos olyan megoldást mutattak be a cégek, amelyekkel az irodai zaj mérsékelhető és ezáltal komfortosabbá tehető a munkakörnyezet, legyen szó hangelnyelő panelekről, akusztikus álmennyezetről vagy térben álló hangszigetelt telefonáló, illetve tárgyaló egységekről.

– Utólag visszagondolva melyek voltak a kiállítás legérdekesebb és legnépszerűbb elemei, eseményei?

– Az előadások közül tervezőként kiemelten érdekesnek találtam Tomáš Meliško előadását a HB Reavis pozsonyi irodájának háromdimenziós virtuális modelljéről, ami rengeteg hasznos információt közvetít a munkakörnyezetről a munkavállalóknak, munkáltatóknak és az épület üzemeltetőinek egyaránt. 

Ugyanígy izgalmas volt a GMB Solutions átlátszóságot szabályozó, vetíthető smart fóliával ellátott üvegfal megoldása, valamint a mobilitást és flexibilitást támogató room-in-room tárgyaló megoldásai. Külön örülünk, hogy ez esetben  a megrendelő felkérésére már a koncepció- és látványterveket is mi készíthettük el, és a látogatói visszajelzések alapján úgy látjuk, hogy egy igazán látványos és innovatív kiállítóteret sikerült létrehoznunk!

De fontos és aktuális téma az is: hogyan változtassuk az irodákat családbarát munkakörnyezetté. Szerencsére belsőépítészként is egyre többször találkozunk azzal az igénnyel, hogy alakítsunk ki az irodában gyereksarkot és olyan tereket, amelyek támogatják, hogy a kisgyermekes szülők időnként magukkal vihessék a gyermeküket a munkahelyükre. Ezért is ajánlottuk fel a családbarát irodákért elkötelezetten dolgozó Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom számára, hogy megtervezzük és megépítjük az OfficeXPO-s  standjukat.

– Hogyan értékelik az OfficeXPO-t? Sikerült a küldetését beteljesítenie?

– Büszkék vagyunk rá, hogy az ingatlan.com csoport rendezvény üzletágával közösen sikerült egy nemzetközi színvonalú, tartalmas irodadesign kiállítást megvalósítanunk. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk mind kiállítói, mind látogató oldalról, de vannak olyan területek is, amelyeket fejlesztenünk kell. Bízunk benne, hogy az idei tapasztalatokra építve legközelebb még tartalmasabban és még szélesebb körű kiállítói és látogatói közönséget elérve tudjuk tovább fejleszteni ezt a hiánypótló szakmai rendezvényt!

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC