X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Az Ahrend a hazai irodapiacon is jelentős szerepre készül

2021. Január 19. Urbanisztika
Az új irodatrendek elemi erővel jelennek meg a munkaerőpiacon, amely a szakvállalatokat, irodabútorosokat, tervezőket és kivitelezőket is új feladatok elé állítják. Az Ahrend Európában már meghatározó szereplője az irodabútor-piacnak, idén azonban a Techo akvizícióját követően a hazai ingatlanszektorban is fontos szerepet kíván betölteni, innovatív megoldásaival és bútoraival a járvány után az irodaterek újratervezésében és felfrissítésében szeretné segíteni a vállalatokat.

A holland székhelyű Royal Ahrend csoport hazai leányvállalata – korábban Techo Hungáriaként – már eddig is aktív résztvevője volt a magyar ingatlanpiacnak, most teljesen megújulva az irodabútorok forgalmazása mellett projektmenedzsmenttel és munkakörnyezet-kialakítással (többek között alaprajz- és látványtervezéssel) is foglalkozik, amelyek elősegítik a dolgozói jóllétet, a sokszínűséget, az elkötelezettséget, a fenntarthatóságot és növelik a termelékenységet.

Az új tevékenységekhez a világszínvonalú szakmai hátteret a Royal Ahrend csoport biztosítja, amely már több mint egy évszázada foglalkozik munkahelyi környezet kialakításával és irodabútorok gyártásával, a világ több mint huszonöt országában rendelkezik jelentős pozíciókkal, amelyet a cseh Techo akvizíciójával tovább erősített.

A magyar leányvállalat számos márka (Ahrend, Techo, B&T, Feltouch) kizárólagos hazai forgalmazójaként még aktívabb szerepet kíván játszani a jövőben, hiszen a teljes irodakialakítási- és berendezési spektrumot szeretnék lefedni széleskörű termékeikkel és szolgáltatásaikkal. Többek között olyan partnerekkel rendelkezik, mint az Erste, az IBM, a Nokia, vagy éppen a Procter&Gamble.

„Az irodabérlők ma már komplex megoldásokat részesítenek előnyben, hiszen a vállalatoknak olyan sokoldalú és multifunkciós tereket kell kínálniuk a dolgozóik számára a munkahelyi élmény vonatkozásában, hogy ehhez professzionális szolgáltatók segítségére van szükségük. A mi nemzetközi tapasztalataink és világszínvonalú termékportfóliónk birtokában most a hazai piacon is szeretnénk sokkal aktívabban kiszolgálni a partnereinket, hiszen miközben kiváló ár-érték arányban forgalmazunk irodabútorokat, az irodaterek és munkakörnyezet hatékony átformálásában is szívesen közreműködünk többek között alaprajz- és látványtervezéssel, munkatér-optimalizálással” – mondja Medvedovszky Gergely, az Ahrend hazai vezetője.

A pandémia miatt 2020-tól az új trendek a biztonságos, egészséges és tevékenységalapú munkahelyek megteremtéséről szólnak. A nagy irodai újratervezés pedig még jó néhány évig eltarthat, miközben számos kérdést felvet. Hogyan lehet a meglévő tárgyi eszközparkkal biztonságosan működtethetővé tenni az irodát? Vannak-e olyan területek, amelyek hasznossága átértékelődött? Milyenek lesznek a jövő irodaterei? Hogyan valósul meg a hibrid irodamodell? Még sorolhatnánk a felmerülő kérdéseket, amelyekre az Ahrend hatékony válaszokat tud adni, miközben az új irodatrendeket termékportfóliójukkal is támogatják, amelyek között kiemelhetjük a munkaállomásokat, a közösségi mobíliákat, valamint a térakusztikai elemeket.

De hogyan is működik a gyakorlatban az újratervezés és optimalizálás? Az Ahrend első lépésben interjúk és ún. Office heatmap segítségével feltérképezi a dolgozók igényeit és az egyéni irodahasználatukat, majd a problémák analizálása után megoldási javaslatokat dolgoz ki, végül megkezdődhet az irodaterületek átalakítása az aktuális és valós igények alapján. A cél, hogy a vállalatok kényelmesebb környezetben, hatékonyabb és elégedettebb munkavállalókkal még versenyképesebb legyenek a jövőben, és az olyan váratlan eseményekhez is – mint a koronavírus – rugalmasan és zökkenőmentesebben tudjanak alkalmazkodni.

További érdekességekért, izgalmas szakmai projektekért, információkért kövessétek az Ahrend Facebook, Linkedin és Instagram oldalait.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Az Ahrend a hazai irodapiacon is jelentős szerepre készül

Az új irodatrendek elemi erővel jelennek meg a munkaerőpiacon, amely a szakvállalatokat, irodabútorosokat, tervezőket és kivitelezőket is új feladatok elé állítják. Az Ahrend Európában már meghatározó szereplője az irodabútor-piacnak, idén azonban a Techo akvizícióját követően a hazai ingatlanszektorban is fontos szerepet kíván betölteni, innovatív megoldásaival és bútoraival a járvány után az irodaterek újratervezésében és felfrissítésében szeretné segíteni a vállalatokat.

A holland székhelyű Royal Ahrend csoport hazai leányvállalata – korábban Techo Hungáriaként – már eddig is aktív résztvevője volt a magyar ingatlanpiacnak, most teljesen megújulva az irodabútorok forgalmazása mellett projektmenedzsmenttel és munkakörnyezet-kialakítással (többek között alaprajz- és látványtervezéssel) is foglalkozik, amelyek elősegítik a dolgozói jóllétet, a sokszínűséget, az elkötelezettséget, a fenntarthatóságot és növelik a termelékenységet.

Az új tevékenységekhez a világszínvonalú szakmai hátteret a Royal Ahrend csoport biztosítja, amely már több mint egy évszázada foglalkozik munkahelyi környezet kialakításával és irodabútorok gyártásával, a világ több mint huszonöt országában rendelkezik jelentős pozíciókkal, amelyet a cseh Techo akvizíciójával tovább erősített.

A magyar leányvállalat számos márka (Ahrend, Techo, B&T, Feltouch) kizárólagos hazai forgalmazójaként még aktívabb szerepet kíván játszani a jövőben, hiszen a teljes irodakialakítási- és berendezési spektrumot szeretnék lefedni széleskörű termékeikkel és szolgáltatásaikkal. Többek között olyan partnerekkel rendelkezik, mint az Erste, az IBM, a Nokia, vagy éppen a Procter&Gamble.

„Az irodabérlők ma már komplex megoldásokat részesítenek előnyben, hiszen a vállalatoknak olyan sokoldalú és multifunkciós tereket kell kínálniuk a dolgozóik számára a munkahelyi élmény vonatkozásában, hogy ehhez professzionális szolgáltatók segítségére van szükségük. A mi nemzetközi tapasztalataink és világszínvonalú termékportfóliónk birtokában most a hazai piacon is szeretnénk sokkal aktívabban kiszolgálni a partnereinket, hiszen miközben kiváló ár-érték arányban forgalmazunk irodabútorokat, az irodaterek és munkakörnyezet hatékony átformálásában is szívesen közreműködünk többek között alaprajz- és látványtervezéssel, munkatér-optimalizálással” – mondja Medvedovszky Gergely, az Ahrend hazai vezetője.

A pandémia miatt 2020-tól az új trendek a biztonságos, egészséges és tevékenységalapú munkahelyek megteremtéséről szólnak. A nagy irodai újratervezés pedig még jó néhány évig eltarthat, miközben számos kérdést felvet. Hogyan lehet a meglévő tárgyi eszközparkkal biztonságosan működtethetővé tenni az irodát? Vannak-e olyan területek, amelyek hasznossága átértékelődött? Milyenek lesznek a jövő irodaterei? Hogyan valósul meg a hibrid irodamodell? Még sorolhatnánk a felmerülő kérdéseket, amelyekre az Ahrend hatékony válaszokat tud adni, miközben az új irodatrendeket termékportfóliójukkal is támogatják, amelyek között kiemelhetjük a munkaállomásokat, a közösségi mobíliákat, valamint a térakusztikai elemeket.

De hogyan is működik a gyakorlatban az újratervezés és optimalizálás? Az Ahrend első lépésben interjúk és ún. Office heatmap segítségével feltérképezi a dolgozók igényeit és az egyéni irodahasználatukat, majd a problémák analizálása után megoldási javaslatokat dolgoz ki, végül megkezdődhet az irodaterületek átalakítása az aktuális és valós igények alapján. A cél, hogy a vállalatok kényelmesebb környezetben, hatékonyabb és elégedettebb munkavállalókkal még versenyképesebb legyenek a jövőben, és az olyan váratlan eseményekhez is – mint a koronavírus – rugalmasan és zökkenőmentesebben tudjanak alkalmazkodni.

További érdekességekért, izgalmas szakmai projektekért, információkért kövessétek az Ahrend Facebook, Linkedin és Instagram oldalait.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC