X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Arena Plaza: ahol mindig történik valami

2014. Április 29. Retail
Az Arena Plaza töretlen sikere néhány szóban: hatalmas választék, színvonalas programok, új trendi márkák, személyre szabott szolgáltatások, divatblog, Facebook. Vagyis itt mindig történik valami.

A közel 200 márkát felvonultató, 66 ezer négyzetméteres Arena Plaza 2013-ban sikeres évet zárt, hiszen ahogy már megszokhattuk, itt mindig történik valami. A bevásárlóközpont széles üzletkínálata az idén számos új üzlettel bővült, amelyek a legszélesebb célcsoportok igényeit is kielégítik. Idén nyáron az első emeleten közel 2.000 m2-nyi területen nyitott az Európában több mint 100 áruházzal rendelkező brit Sportsdirect áruházlánc, amely olyan világhírű márkák termékeit kínálja, mint a Nike, az Adidas vagy éppen a Puma.

A házban az év során számos új márka is megjelent, így a Napapijri, a Helly Hansen, az Amnesia, a Magenta, a Skeckers, a Tapas del Mundo, a Butlers, a Parfois, a Ninakoko, a Le Coq Sportif és a Playmax nyitott új üzletet. Mindemellett a manapság egyik legnépszerűbb cégcsoport, az Inditex két márkájának – Pull&Bear, Stradivarius – üzlete is megújult, így a világban hódító belsőépítészeti trendeket első kézből tapasztalhatja meg az Arena-látogató. Azonban az üzletközpont a legszofisztikáltabb igényeknek is meg kíván felelni, ezért idén átadták hazánk első Michael Kors üzletét is, amely a világ legigényesebb bevásárlóutcáiban van jelen.

Az Arena Plaza a bérlői mix fejlesztésével párhuzamosan számos szórakoztató programmal kedveskedett látogatóinak, amelyek közül kiemelkedett az augusztusi „Arena Farmer Napok”, ahol a látogatók kedvezményesen vásárolhattak nadrágokat. Az októberben megrendezett „Szépséglaboratórium” keretén belül pedig az érdeklődők nyolc szépségápolási üzlet standjára látogathattak el, ahol miközben  személyre szabott tanácsokat kaptak, megszépítették a vállalkozó szelleműeket. Október 25-én megnyitotta második szezonját a téli sportok szerelmeseit kiszolgáló Arena Plaza Jégterasz közel 1.200 m2-es szabadtéri jégpályája is, ahol többek között van korcsolyaoktatás, sportrendezvény, jégbár, VIP-galéria.

Az Arena Plaza a trendekre nem csak egy-egy program erejéig koncentrál, hanem immár folyamatosan a reflektorfénybe állítja a nagybetűs divatot. Ennek érdekében a hazai bevásárlóközpontok közül elsőként trendblogot indítottak „Fashion Crush” néven, amelynek szerzője a Randikommandó című műsorból is jól ismert stylist, Lendvai Lilla. A divattal és stílussal foglalkozó blog tartalma, témaválasztása, látásmódja lendületes és fiatalos, vagyis immár az Arena Plaza nem csak kínálja, hanem diktálja is a divatot.

A bevásárlóközpont 2009 októbere óta a Facebookon is jelen van, hogy az egyre gyarapodó és a divat iránt fogékony rajongótáborát a legújabb trendekkel, összeállításokkal, divathírekkel, népszerű applikációkkal és szórakoztató tartalmakkal várja. A közösségi oldala 2012-ben – egy koncepcióváltásnak köszönhetően – még látványosabban kezdett el fejlődni, ennek eredményeképpen a lájkolók száma ma már meghaladja a 140 ezret is, így jelenleg még mindig a legnagyobb rajongótáborral rendelkezik a magyar bevásárlóközpontokat figyelembe véve. 

A cikk az Ingatlan Évkönyv 2013/14 című kiadvány 154. oldalán található. Amennyiben szívesen olvasná évkönyvünk további cikkeit, tekintse meg az online változatot vagy rendelje meg, és mi ingyen elpostázzuk Önnek.

Média forrás: Ingatlan Évkönyv 2013/14
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Arena Plaza: ahol mindig történik valami

Az Arena Plaza töretlen sikere néhány szóban: hatalmas választék, színvonalas programok, új trendi márkák, személyre szabott szolgáltatások, divatblog, Facebook. Vagyis itt mindig történik valami.

A közel 200 márkát felvonultató, 66 ezer négyzetméteres Arena Plaza 2013-ban sikeres évet zárt, hiszen ahogy már megszokhattuk, itt mindig történik valami. A bevásárlóközpont széles üzletkínálata az idén számos új üzlettel bővült, amelyek a legszélesebb célcsoportok igényeit is kielégítik. Idén nyáron az első emeleten közel 2.000 m2-nyi területen nyitott az Európában több mint 100 áruházzal rendelkező brit Sportsdirect áruházlánc, amely olyan világhírű márkák termékeit kínálja, mint a Nike, az Adidas vagy éppen a Puma.

A házban az év során számos új márka is megjelent, így a Napapijri, a Helly Hansen, az Amnesia, a Magenta, a Skeckers, a Tapas del Mundo, a Butlers, a Parfois, a Ninakoko, a Le Coq Sportif és a Playmax nyitott új üzletet. Mindemellett a manapság egyik legnépszerűbb cégcsoport, az Inditex két márkájának – Pull&Bear, Stradivarius – üzlete is megújult, így a világban hódító belsőépítészeti trendeket első kézből tapasztalhatja meg az Arena-látogató. Azonban az üzletközpont a legszofisztikáltabb igényeknek is meg kíván felelni, ezért idén átadták hazánk első Michael Kors üzletét is, amely a világ legigényesebb bevásárlóutcáiban van jelen.

Az Arena Plaza a bérlői mix fejlesztésével párhuzamosan számos szórakoztató programmal kedveskedett látogatóinak, amelyek közül kiemelkedett az augusztusi „Arena Farmer Napok”, ahol a látogatók kedvezményesen vásárolhattak nadrágokat. Az októberben megrendezett „Szépséglaboratórium” keretén belül pedig az érdeklődők nyolc szépségápolási üzlet standjára látogathattak el, ahol miközben  személyre szabott tanácsokat kaptak, megszépítették a vállalkozó szelleműeket. Október 25-én megnyitotta második szezonját a téli sportok szerelmeseit kiszolgáló Arena Plaza Jégterasz közel 1.200 m2-es szabadtéri jégpályája is, ahol többek között van korcsolyaoktatás, sportrendezvény, jégbár, VIP-galéria.

Az Arena Plaza a trendekre nem csak egy-egy program erejéig koncentrál, hanem immár folyamatosan a reflektorfénybe állítja a nagybetűs divatot. Ennek érdekében a hazai bevásárlóközpontok közül elsőként trendblogot indítottak „Fashion Crush” néven, amelynek szerzője a Randikommandó című műsorból is jól ismert stylist, Lendvai Lilla. A divattal és stílussal foglalkozó blog tartalma, témaválasztása, látásmódja lendületes és fiatalos, vagyis immár az Arena Plaza nem csak kínálja, hanem diktálja is a divatot.

A bevásárlóközpont 2009 októbere óta a Facebookon is jelen van, hogy az egyre gyarapodó és a divat iránt fogékony rajongótáborát a legújabb trendekkel, összeállításokkal, divathírekkel, népszerű applikációkkal és szórakoztató tartalmakkal várja. A közösségi oldala 2012-ben – egy koncepcióváltásnak köszönhetően – még látványosabban kezdett el fejlődni, ennek eredményeképpen a lájkolók száma ma már meghaladja a 140 ezret is, így jelenleg még mindig a legnagyobb rajongótáborral rendelkezik a magyar bevásárlóközpontokat figyelembe véve. 

A cikk az Ingatlan Évkönyv 2013/14 című kiadvány 154. oldalán található. Amennyiben szívesen olvasná évkönyvünk további cikkeit, tekintse meg az online változatot vagy rendelje meg, és mi ingyen elpostázzuk Önnek.

Média forrás: Ingatlan Évkönyv 2013/14

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC