X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Arena Plaza: ahol mindig történik valami

2014. Április 29. Retail
Az Arena Plaza töretlen sikere néhány szóban: hatalmas választék, színvonalas programok, új trendi márkák, személyre szabott szolgáltatások, divatblog, Facebook. Vagyis itt mindig történik valami.

A közel 200 márkát felvonultató, 66 ezer négyzetméteres Arena Plaza 2013-ban sikeres évet zárt, hiszen ahogy már megszokhattuk, itt mindig történik valami. A bevásárlóközpont széles üzletkínálata az idén számos új üzlettel bővült, amelyek a legszélesebb célcsoportok igényeit is kielégítik. Idén nyáron az első emeleten közel 2.000 m2-nyi területen nyitott az Európában több mint 100 áruházzal rendelkező brit Sportsdirect áruházlánc, amely olyan világhírű márkák termékeit kínálja, mint a Nike, az Adidas vagy éppen a Puma.

A házban az év során számos új márka is megjelent, így a Napapijri, a Helly Hansen, az Amnesia, a Magenta, a Skeckers, a Tapas del Mundo, a Butlers, a Parfois, a Ninakoko, a Le Coq Sportif és a Playmax nyitott új üzletet. Mindemellett a manapság egyik legnépszerűbb cégcsoport, az Inditex két márkájának – Pull&Bear, Stradivarius – üzlete is megújult, így a világban hódító belsőépítészeti trendeket első kézből tapasztalhatja meg az Arena-látogató. Azonban az üzletközpont a legszofisztikáltabb igényeknek is meg kíván felelni, ezért idén átadták hazánk első Michael Kors üzletét is, amely a világ legigényesebb bevásárlóutcáiban van jelen.

Az Arena Plaza a bérlői mix fejlesztésével párhuzamosan számos szórakoztató programmal kedveskedett látogatóinak, amelyek közül kiemelkedett az augusztusi „Arena Farmer Napok”, ahol a látogatók kedvezményesen vásárolhattak nadrágokat. Az októberben megrendezett „Szépséglaboratórium” keretén belül pedig az érdeklődők nyolc szépségápolási üzlet standjára látogathattak el, ahol miközben  személyre szabott tanácsokat kaptak, megszépítették a vállalkozó szelleműeket. Október 25-én megnyitotta második szezonját a téli sportok szerelmeseit kiszolgáló Arena Plaza Jégterasz közel 1.200 m2-es szabadtéri jégpályája is, ahol többek között van korcsolyaoktatás, sportrendezvény, jégbár, VIP-galéria.

Az Arena Plaza a trendekre nem csak egy-egy program erejéig koncentrál, hanem immár folyamatosan a reflektorfénybe állítja a nagybetűs divatot. Ennek érdekében a hazai bevásárlóközpontok közül elsőként trendblogot indítottak „Fashion Crush” néven, amelynek szerzője a Randikommandó című műsorból is jól ismert stylist, Lendvai Lilla. A divattal és stílussal foglalkozó blog tartalma, témaválasztása, látásmódja lendületes és fiatalos, vagyis immár az Arena Plaza nem csak kínálja, hanem diktálja is a divatot.

A bevásárlóközpont 2009 októbere óta a Facebookon is jelen van, hogy az egyre gyarapodó és a divat iránt fogékony rajongótáborát a legújabb trendekkel, összeállításokkal, divathírekkel, népszerű applikációkkal és szórakoztató tartalmakkal várja. A közösségi oldala 2012-ben – egy koncepcióváltásnak köszönhetően – még látványosabban kezdett el fejlődni, ennek eredményeképpen a lájkolók száma ma már meghaladja a 140 ezret is, így jelenleg még mindig a legnagyobb rajongótáborral rendelkezik a magyar bevásárlóközpontokat figyelembe véve. 

A cikk az Ingatlan Évkönyv 2013/14 című kiadvány 154. oldalán található. Amennyiben szívesen olvasná évkönyvünk további cikkeit, tekintse meg az online változatot vagy rendelje meg, és mi ingyen elpostázzuk Önnek.

Média forrás: Ingatlan Évkönyv 2013/14
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Arena Plaza: ahol mindig történik valami

Az Arena Plaza töretlen sikere néhány szóban: hatalmas választék, színvonalas programok, új trendi márkák, személyre szabott szolgáltatások, divatblog, Facebook. Vagyis itt mindig történik valami.

A közel 200 márkát felvonultató, 66 ezer négyzetméteres Arena Plaza 2013-ban sikeres évet zárt, hiszen ahogy már megszokhattuk, itt mindig történik valami. A bevásárlóközpont széles üzletkínálata az idén számos új üzlettel bővült, amelyek a legszélesebb célcsoportok igényeit is kielégítik. Idén nyáron az első emeleten közel 2.000 m2-nyi területen nyitott az Európában több mint 100 áruházzal rendelkező brit Sportsdirect áruházlánc, amely olyan világhírű márkák termékeit kínálja, mint a Nike, az Adidas vagy éppen a Puma.

A házban az év során számos új márka is megjelent, így a Napapijri, a Helly Hansen, az Amnesia, a Magenta, a Skeckers, a Tapas del Mundo, a Butlers, a Parfois, a Ninakoko, a Le Coq Sportif és a Playmax nyitott új üzletet. Mindemellett a manapság egyik legnépszerűbb cégcsoport, az Inditex két márkájának – Pull&Bear, Stradivarius – üzlete is megújult, így a világban hódító belsőépítészeti trendeket első kézből tapasztalhatja meg az Arena-látogató. Azonban az üzletközpont a legszofisztikáltabb igényeknek is meg kíván felelni, ezért idén átadták hazánk első Michael Kors üzletét is, amely a világ legigényesebb bevásárlóutcáiban van jelen.

Az Arena Plaza a bérlői mix fejlesztésével párhuzamosan számos szórakoztató programmal kedveskedett látogatóinak, amelyek közül kiemelkedett az augusztusi „Arena Farmer Napok”, ahol a látogatók kedvezményesen vásárolhattak nadrágokat. Az októberben megrendezett „Szépséglaboratórium” keretén belül pedig az érdeklődők nyolc szépségápolási üzlet standjára látogathattak el, ahol miközben  személyre szabott tanácsokat kaptak, megszépítették a vállalkozó szelleműeket. Október 25-én megnyitotta második szezonját a téli sportok szerelmeseit kiszolgáló Arena Plaza Jégterasz közel 1.200 m2-es szabadtéri jégpályája is, ahol többek között van korcsolyaoktatás, sportrendezvény, jégbár, VIP-galéria.

Az Arena Plaza a trendekre nem csak egy-egy program erejéig koncentrál, hanem immár folyamatosan a reflektorfénybe állítja a nagybetűs divatot. Ennek érdekében a hazai bevásárlóközpontok közül elsőként trendblogot indítottak „Fashion Crush” néven, amelynek szerzője a Randikommandó című műsorból is jól ismert stylist, Lendvai Lilla. A divattal és stílussal foglalkozó blog tartalma, témaválasztása, látásmódja lendületes és fiatalos, vagyis immár az Arena Plaza nem csak kínálja, hanem diktálja is a divatot.

A bevásárlóközpont 2009 októbere óta a Facebookon is jelen van, hogy az egyre gyarapodó és a divat iránt fogékony rajongótáborát a legújabb trendekkel, összeállításokkal, divathírekkel, népszerű applikációkkal és szórakoztató tartalmakkal várja. A közösségi oldala 2012-ben – egy koncepcióváltásnak köszönhetően – még látványosabban kezdett el fejlődni, ennek eredményeképpen a lájkolók száma ma már meghaladja a 140 ezret is, így jelenleg még mindig a legnagyobb rajongótáborral rendelkezik a magyar bevásárlóközpontokat figyelembe véve. 

A cikk az Ingatlan Évkönyv 2013/14 című kiadvány 154. oldalán található. Amennyiben szívesen olvasná évkönyvünk további cikkeit, tekintse meg az online változatot vagy rendelje meg, és mi ingyen elpostázzuk Önnek.

Média forrás: Ingatlan Évkönyv 2013/14

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC