X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Ajándékcsere invázió a plázákban

2017. December 28. Retail
Ajándékcsere invázióra készülnek a vállalkozások karácsony és szilveszter között. Bár nem lenne kötelező, többségük - fogyasztóbarát szempontok miatt - cserél. Dacára annak, hogy vannak, akik visszaélnek ezzel. Volt, aki használtan akarta visszavinni a terméket. Például guminőt.

A vállalkozások 65 százaléka tervezi, hogy nyitva lesz karácsony és szilveszter között. A megkérdezett cégek tapasztalatai szerint az ajándékvásárlók 5-10 százaléka szokott cserélni, többségük karácsony és szilveszter között, ezért zsúfoltságra lehet számítani az üzletekben – derül ki a Marketing Commando, 150 kis- és közepes vállalkozás megkérdezésével a napokban végzett online felméréséből.

Bár a kereskedők nem kötelesek cserélni vagy visszavenni a terméket - ha nem hibás -  többségük fogyasztóbarát szempontok miatt mégis megteszi. Ha megvan a blokk és az áru sértetlen, a válaszadó vállalkozások 85 százalék minden további nélkül kicseréli. A megkérdezettek 47 százalékánál, ha a vevő nem talál megfelelő cserét, levásárolható az áru ára, 38 százalékuk pedig visszaadja a pénzt.

Wolf Gábor a Marketing Commando vezető tanácsadója szerint ezen a területen jelentős a fejlődés, de még így is sok cég kekeckedik feleslegesen az ajándékcserénél. Jóllehet az a cég amelyik elégedett vevőket szeretne, annak rugalmasnak és nagyvonalúnak kell lennie a visszáru kezelésénél. A vevőknek azt kell éreznie, hogy bármit visz vissza, nem vitatkoznak, nem veszekednek vele, hanem segítik.

A vevőnek mindig igaza van? Kínos esetek

A vevők többsége szeretné mihamarabb elintézni a cserét. 40 százalékuk még karácsony és szilveszter között, 48 százalékuk pedig január első hetében igyekszik kicserélni a karácsonyi ajándékokat. Mindössze a vásárlók 10 százaléka hagyja január közepére a cserét. 

Persze az is rendszeresen megesik, hogy még későbbre halasztják az ajándékok cseréjét. A válaszadó vállalkozások 32 százalékánál még februárban is visznek vissza ajándékot cserére.  20 százalékuknál a március-áprilisban visszahozott ajándék sem ritka.

A szakértő szerint, mivel néhány napra koncentrálódik a cserék zöme, nagyon megkönnyítheti a vevők és a kereskedők életét is ha a vállalkozás aktívan kommunikálja az ajándékcsere feltételeit. Mivel a visszáru kezelése egy hétköznapi esetben is eléggé időigényes, ezért rengeteg időt és bosszúságot lehet az előzetes tájékoztatással megtakarítani.

A sok hétköznapi ajándékcsere mellet, kínosabbnál kínosabb helyzetekről számoltak be a megkérdezett vállalkozások. Egy hölgy ki szerette volna cserélni a terméket, de nem volt nála és még ő volt felháborodva, hogy miért nem cserélik ki. Vittek már vissza guminőt, amivel nem is lett volna probléma, csakhogy közben használták. De volt, aki két évvel a vásárlás után vitte vissza a terméket arra hivatkozva, hogy nem tetszik neki.

Túlköltekeznek és visszakérik az ajándék árát néha

A csere indoka legtöbbször (70 százalék), hogy nem lett jó az ajándék – például mérete. A vevők 45 százalékánál pedig egyszerűen nem tetszett az ajándék. A válaszadó vállalkozások 9 százaléka találkozik olyan esettel, hogy a vevő bevallja, hogy túlköltekezett és visszakéri a pénzt. A webáruházaknál fordul elő rendszeresen, hogy – a biztoság kedvéért – a vevő két webshopból is rendel, aztán az egyik terméket nem veszik át, élve az elállás jogával.

Wolf Gábor szerint nem jellemző, hogy a vevők visszaélnek a garancia és a csere feltételeivel. Azonban mindig számolni kell azzal, hogy lesz egy elenyésző része a vásárlóknak, akik igen. Azonban nem rájuk, hanem a tisztességes vevőkre kell szabni a visszáru szabályokat. A szakértő szerint megéri maximálisan korrektnek lenni a cégeknek, mert az ma még mindig versenyelőnynek számít. A vevők szívesebben keltik hírét annak a cégnek, amelyik barátságosan és nagyvonalúan intézi a garanciát, mint annak, amelyik a legolcsóbb.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Ajándékcsere invázió a plázákban

Ajándékcsere invázióra készülnek a vállalkozások karácsony és szilveszter között. Bár nem lenne kötelező, többségük - fogyasztóbarát szempontok miatt - cserél. Dacára annak, hogy vannak, akik visszaélnek ezzel. Volt, aki használtan akarta visszavinni a terméket. Például guminőt.

A vállalkozások 65 százaléka tervezi, hogy nyitva lesz karácsony és szilveszter között. A megkérdezett cégek tapasztalatai szerint az ajándékvásárlók 5-10 százaléka szokott cserélni, többségük karácsony és szilveszter között, ezért zsúfoltságra lehet számítani az üzletekben – derül ki a Marketing Commando, 150 kis- és közepes vállalkozás megkérdezésével a napokban végzett online felméréséből.

Bár a kereskedők nem kötelesek cserélni vagy visszavenni a terméket - ha nem hibás -  többségük fogyasztóbarát szempontok miatt mégis megteszi. Ha megvan a blokk és az áru sértetlen, a válaszadó vállalkozások 85 százalék minden további nélkül kicseréli. A megkérdezettek 47 százalékánál, ha a vevő nem talál megfelelő cserét, levásárolható az áru ára, 38 százalékuk pedig visszaadja a pénzt.

Wolf Gábor a Marketing Commando vezető tanácsadója szerint ezen a területen jelentős a fejlődés, de még így is sok cég kekeckedik feleslegesen az ajándékcserénél. Jóllehet az a cég amelyik elégedett vevőket szeretne, annak rugalmasnak és nagyvonalúnak kell lennie a visszáru kezelésénél. A vevőknek azt kell éreznie, hogy bármit visz vissza, nem vitatkoznak, nem veszekednek vele, hanem segítik.

A vevőnek mindig igaza van? Kínos esetek

A vevők többsége szeretné mihamarabb elintézni a cserét. 40 százalékuk még karácsony és szilveszter között, 48 százalékuk pedig január első hetében igyekszik kicserélni a karácsonyi ajándékokat. Mindössze a vásárlók 10 százaléka hagyja január közepére a cserét. 

Persze az is rendszeresen megesik, hogy még későbbre halasztják az ajándékok cseréjét. A válaszadó vállalkozások 32 százalékánál még februárban is visznek vissza ajándékot cserére.  20 százalékuknál a március-áprilisban visszahozott ajándék sem ritka.

A szakértő szerint, mivel néhány napra koncentrálódik a cserék zöme, nagyon megkönnyítheti a vevők és a kereskedők életét is ha a vállalkozás aktívan kommunikálja az ajándékcsere feltételeit. Mivel a visszáru kezelése egy hétköznapi esetben is eléggé időigényes, ezért rengeteg időt és bosszúságot lehet az előzetes tájékoztatással megtakarítani.

A sok hétköznapi ajándékcsere mellet, kínosabbnál kínosabb helyzetekről számoltak be a megkérdezett vállalkozások. Egy hölgy ki szerette volna cserélni a terméket, de nem volt nála és még ő volt felháborodva, hogy miért nem cserélik ki. Vittek már vissza guminőt, amivel nem is lett volna probléma, csakhogy közben használták. De volt, aki két évvel a vásárlás után vitte vissza a terméket arra hivatkozva, hogy nem tetszik neki.

Túlköltekeznek és visszakérik az ajándék árát néha

A csere indoka legtöbbször (70 százalék), hogy nem lett jó az ajándék – például mérete. A vevők 45 százalékánál pedig egyszerűen nem tetszett az ajándék. A válaszadó vállalkozások 9 százaléka találkozik olyan esettel, hogy a vevő bevallja, hogy túlköltekezett és visszakéri a pénzt. A webáruházaknál fordul elő rendszeresen, hogy – a biztoság kedvéért – a vevő két webshopból is rendel, aztán az egyik terméket nem veszik át, élve az elállás jogával.

Wolf Gábor szerint nem jellemző, hogy a vevők visszaélnek a garancia és a csere feltételeivel. Azonban mindig számolni kell azzal, hogy lesz egy elenyésző része a vásárlóknak, akik igen. Azonban nem rájuk, hanem a tisztességes vevőkre kell szabni a visszáru szabályokat. A szakértő szerint megéri maximálisan korrektnek lenni a cégeknek, mert az ma még mindig versenyelőnynek számít. A vevők szívesebben keltik hírét annak a cégnek, amelyik barátságosan és nagyvonalúan intézi a garanciát, mint annak, amelyik a legolcsóbb.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC