X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A világ legértékesebb márkái ilyen székhelyeket építenek

2020. Október 22. Retail
Immár a nyolcadik egymást követő évben lett az Apple a világ legértékesebb márkája az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában. Második az Amazon, a harmadik pedig a Microsoft. Elképesztő márkaértékek és székhelyek, hiszen ezek a tech óriások nem csak virtuálisan léteznek, hanem a valóságban is reprezentálnak. Lássuk most ezeket.

A 100 vállalatot rangsoroló "Best Global Brands" globális márkarangsorban az Apple márkaértéke 323 milliárd dollár, 38 százalékkal több a tavalyinál. A második Amazon márkaértéke pedig 60 százalékkal, 200,7 milliárd dollárra emelkedett. A negyedik helyről a harmadikra jött föl a Microsoft, a márka értéke 53 százalékkal, 166 milliárd dollárra nőtt. A tavalyi második helyről a negyedikre csúszott vissza a Google, márkaértéke 1 százalékkal, 165,4 milliárd dollárra csökkent.

A győztes vállalat a kaliforniai Cupertinóban található Apple Parkot 2017-ben vette birtokba, ahol az Űrhajónak becézett négy emeletes központi épület Norman Foster tervei alapján készült el. 71 hektáron a 260 ezer négyzetméteres kampuszon több mint 12 ezer alkalmazott dolgozik. Az Apple társalapítója, Steve Jobs azt szerette volna, hogy a kampusz ne egy közönséges irodapark legyen, hanem inkább egy zöld oázis a nagyvárosok zajától távol. A terület 80%-a zöld terület, ahová szárazságnak ellenálló fákat és őshonos növényeket telepítettek, míg a főépület középső udvarán egy mesterséges tó található gyümölcsfákkal és kanyargós utakkal. A főépület falai üvegből készültek, így a munkatársak abszolút a természetben érezhetik magukat, ráadásul az utak és a parkolók is mind a föld alatt találhatók.

Az Amazon Seattle-ben a South Lake Union negyedben rendezkedett be, ahol 750 ezer m2-t foglal el 33 épületben. De a vállalat egy második székhely építését is elhatározta, ami után számos ajánlatot kaptak szerte Amerikából, míg végül 2017-ben jelentették be, hogy két új helyszínen fognak fejleszteni. Egyik az Észak-Virginiai Arlingtonban Crystal City-ben található, míg a másik a New York-i Queens mellett a Long Island City. Az új lokációkban összesen 5 milliárd dollárért építkeztek volna, ahol összesen 50 ezer szakember dolgozott volna, az ingatlanok összalapterülete pedig elérte volna az 1 millió négyzetmétert is mintegy 15 év alatt. Végül New Yorkot törölték, így egyedül maradt Arlington, ahol idén végre a felújítások mellett elkezdődött az új kampusz első épületének fejlesztése a helyi Metropolitan Park közelében.

A listán harmadik Microsoft székhelye 1986 óta Redmondban található, Washington államban a keleti parton, ahol a többszörös bővítések után 750 000 m2-nyi irodaterületen 30-40 ezer alkalmazott dolgozik. Egyébként ide meglehetősen közel van Seattle, ahol az Amazon székel. A vállalat 2017-ben jelentette be a kampusz felújításának tervét, amely szerint több épületet ledózerolnak, 18 új épületet emelnek, így összességében az ingatlanok száma 125-ről 131-re növekedne, ahol 47 ezer alkalmazott is kényelmesen elfér majd. Az 5-7 évig tartó munkálatok során futó- és gyalogosösvények jönnek létre, egy gyalogoshidat is terveznek, míg az összes autót földalatti parkolóba költöztetik, vagyis e tekintetben a Microsoft az Apple példáját követi.

Ezek az óriások szerepelnek még a listán

Visszatérve az Interbrand listájára, a Samsung az ötödik lett, márkaértéke 2 százalékkal, 62,3 milliárd dollárra emelkedett. A Coca-Cola a hatodikra csúszott vissza, márkaértéke 10 százalékkal, 56,9 milliárd dollárra mérséklődött. Nincs változás a következő négy helyen: 7. a Toyota (az 51,6 milliárd dolláros márkaértéke 8 százalékkal esett) a 8. a Mercedes-Benz (a 49,3 milliárd dolláros márkaértéke 3 százalékkal cöskkent), a 9. a McDonald's, (a 42,8 milliárd dolláros márkaértéke 6 százalékkal esett vissza) és a 10. a Disney 40,8 milliárd dollár márkaértékkel, ami 8 százalékkal alacsonyabb tavalyhoz képest. Ez a tíz cég adta a százas listán szereplő vállalatok márkaértékének a felét.

A százas listára először került fel az Instagram (19. helyezéssel, 26,1 milliárd dolláros márkaértékkel), a YouTube (30. hely, 17,3 milliárd dollár) és a Zoom (100. hely, 4,48 milliárd dollár). A százas listán a Spotify lépett előre a legnagyobbat, a tavalyi 92. helyről a 70-ikre, márkaértéke 52 százalékkal, 8,4 milliárd dollárra nőtt. A második legnagyobb kiugrást a Netflix érte el, a lista 41. helyére került a tavalyi 65-ről, márkaértéke 41 százalékkal, 12,67 milliárd dollárra emelkedett.

Két év kihagyás után ismét felkerült a százas listára a Tesla, amely rögtön a 40. helyre került 12,8 milliárd dolláros márkaértékkel. Idén már egyetlen olajvállalat sem szerepelt a százas listán, a tavaly az ágazatot egyedüliként képviselő, 97. helyen álló Shell is búcsút mondott. A százas rangsorban szereplő cégek együttes márkaértéke 2336 milliárd dollár, ami 9 százalékkal több tavalyhoz képest.

Fotó: shutterstock.com, microsoft.com, Arlington County Facebook-oldal

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A világ legértékesebb márkái ilyen székhelyeket építenek

2020. Október 22. Retail
Immár a nyolcadik egymást követő évben lett az Apple a világ legértékesebb márkája az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában. Második az Amazon, a harmadik pedig a Microsoft. Elképesztő márkaértékek és székhelyek, hiszen ezek a tech óriások nem csak virtuálisan léteznek, hanem a valóságban is reprezentálnak. Lássuk most ezeket.

A 100 vállalatot rangsoroló "Best Global Brands" globális márkarangsorban az Apple márkaértéke 323 milliárd dollár, 38 százalékkal több a tavalyinál. A második Amazon márkaértéke pedig 60 százalékkal, 200,7 milliárd dollárra emelkedett. A negyedik helyről a harmadikra jött föl a Microsoft, a márka értéke 53 százalékkal, 166 milliárd dollárra nőtt. A tavalyi második helyről a negyedikre csúszott vissza a Google, márkaértéke 1 százalékkal, 165,4 milliárd dollárra csökkent.

A győztes vállalat a kaliforniai Cupertinóban található Apple Parkot 2017-ben vette birtokba, ahol az Űrhajónak becézett négy emeletes központi épület Norman Foster tervei alapján készült el. 71 hektáron a 260 ezer négyzetméteres kampuszon több mint 12 ezer alkalmazott dolgozik. Az Apple társalapítója, Steve Jobs azt szerette volna, hogy a kampusz ne egy közönséges irodapark legyen, hanem inkább egy zöld oázis a nagyvárosok zajától távol. A terület 80%-a zöld terület, ahová szárazságnak ellenálló fákat és őshonos növényeket telepítettek, míg a főépület középső udvarán egy mesterséges tó található gyümölcsfákkal és kanyargós utakkal. A főépület falai üvegből készültek, így a munkatársak abszolút a természetben érezhetik magukat, ráadásul az utak és a parkolók is mind a föld alatt találhatók.

Az Amazon Seattle-ben a South Lake Union negyedben rendezkedett be, ahol 750 ezer m2-t foglal el 33 épületben. De a vállalat egy második székhely építését is elhatározta, ami után számos ajánlatot kaptak szerte Amerikából, míg végül 2017-ben jelentették be, hogy két új helyszínen fognak fejleszteni. Egyik az Észak-Virginiai Arlingtonban Crystal City-ben található, míg a másik a New York-i Queens mellett a Long Island City. Az új lokációkban összesen 5 milliárd dollárért építkeztek volna, ahol összesen 50 ezer szakember dolgozott volna, az ingatlanok összalapterülete pedig elérte volna az 1 millió négyzetmétert is mintegy 15 év alatt. Végül New Yorkot törölték, így egyedül maradt Arlington, ahol idén végre a felújítások mellett elkezdődött az új kampusz első épületének fejlesztése a helyi Metropolitan Park közelében.

A listán harmadik Microsoft székhelye 1986 óta Redmondban található, Washington államban a keleti parton, ahol a többszörös bővítések után 750 000 m2-nyi irodaterületen 30-40 ezer alkalmazott dolgozik. Egyébként ide meglehetősen közel van Seattle, ahol az Amazon székel. A vállalat 2017-ben jelentette be a kampusz felújításának tervét, amely szerint több épületet ledózerolnak, 18 új épületet emelnek, így összességében az ingatlanok száma 125-ről 131-re növekedne, ahol 47 ezer alkalmazott is kényelmesen elfér majd. Az 5-7 évig tartó munkálatok során futó- és gyalogosösvények jönnek létre, egy gyalogoshidat is terveznek, míg az összes autót földalatti parkolóba költöztetik, vagyis e tekintetben a Microsoft az Apple példáját követi.

Ezek az óriások szerepelnek még a listán

Visszatérve az Interbrand listájára, a Samsung az ötödik lett, márkaértéke 2 százalékkal, 62,3 milliárd dollárra emelkedett. A Coca-Cola a hatodikra csúszott vissza, márkaértéke 10 százalékkal, 56,9 milliárd dollárra mérséklődött. Nincs változás a következő négy helyen: 7. a Toyota (az 51,6 milliárd dolláros márkaértéke 8 százalékkal esett) a 8. a Mercedes-Benz (a 49,3 milliárd dolláros márkaértéke 3 százalékkal cöskkent), a 9. a McDonald's, (a 42,8 milliárd dolláros márkaértéke 6 százalékkal esett vissza) és a 10. a Disney 40,8 milliárd dollár márkaértékkel, ami 8 százalékkal alacsonyabb tavalyhoz képest. Ez a tíz cég adta a százas listán szereplő vállalatok márkaértékének a felét.

A százas listára először került fel az Instagram (19. helyezéssel, 26,1 milliárd dolláros márkaértékkel), a YouTube (30. hely, 17,3 milliárd dollár) és a Zoom (100. hely, 4,48 milliárd dollár). A százas listán a Spotify lépett előre a legnagyobbat, a tavalyi 92. helyről a 70-ikre, márkaértéke 52 százalékkal, 8,4 milliárd dollárra nőtt. A második legnagyobb kiugrást a Netflix érte el, a lista 41. helyére került a tavalyi 65-ről, márkaértéke 41 százalékkal, 12,67 milliárd dollárra emelkedett.

Két év kihagyás után ismét felkerült a százas listára a Tesla, amely rögtön a 40. helyre került 12,8 milliárd dolláros márkaértékkel. Idén már egyetlen olajvállalat sem szerepelt a százas listán, a tavaly az ágazatot egyedüliként képviselő, 97. helyen álló Shell is búcsút mondott. A százas rangsorban szereplő cégek együttes márkaértéke 2336 milliárd dollár, ami 9 százalékkal több tavalyhoz képest.

Fotó: shutterstock.com, microsoft.com, Arlington County Facebook-oldal

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC