X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A vasút lehet a logisztika nagy dobása

2019. Július 04. Raktár
Mosóczi László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára indította el Budapestről 1200 kilométeres útjára azt a vonatot, amely az Ekol Kft. 3000. pótkocsiját vasúton juttatja el nyugat-európai célállomására. 

Ezzel a megoldással a magyarországi gyárak termékei a közúti fuvarozással összemérhető menetidő alatt jutnak el nyugat-európai piacaikra biztonságosan, környezetkímélő módon, gépjárművezetők igénybevétele nélkül. A vonatokat a Rail Cargo Hungaria korszerű mozdonyai vontatják, amelyek visszatáplálják a vasúti energiahálózatba a fékezési energiát.

A pótkocsikat a Rail Cargo Terminal - BILK-en daruval emelik a vagonokra, ahonnan 1200 kilométer megtétele után, a németországi Neuss vasútlogisztikai központjában ugyanígy kerülnek vissza az útra. Innen a pótkocsik hagyományos közúti fuvarozással jutnak el végső rendeltetési helyükre. A megoldással az Ekol Kft. Magyarországon megvalósította a közút-vasút modalitások kombinációjának tervezhető, menetrendszerű forgalmát, és többszázezer tonnával csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását.

Mosóczi László közlekedéspolitikáért felelős államtitkár az eseményen hangsúlyozta, hogy a vasúti fuvarozás a szárazföldi áruszállítás leginkább környezetbarát módja. A háztól-házig történő szállítás érdekében az ideális megoldást a kombinált árufuvarozás jelenti, amelynek gerincét a fenntartható és energiahatékony vasút adja, rövidebb távokon a közúti fuvarozással kiegészítve. Szakértői becslések szerint a különböző fuvarozási módok hatékonyabb együttműködésével évi mintegy 50 ezer kamionnal lehetne kevesebb a magyarországi közutakon.

Az Európai Unió a nagy távolságú vasúti árufuvarozás 30 százalékos részesedésének elérését tűzte ki célul 2030-ra. Magyarországon az ágazat részaránya jelenleg az uniós átlag körül alakul, 20 százalék alatt marad az összes áruszállításban. A vasúti szolgáltatások fejlesztését és az ágazat versenyképességének növelését ebben az uniós ciklusban 1000 milliárd forint, a következő pénzügyi időszakban pedig a tervek szerint hasonló forrásmennyiség segíti. A kombinált fuvarozás térnyerésében fontos előrelépést jelent az Ekol és az RCH között megvalósult, tartósan sikeres együttműködés.

Kovács Ákos, az Ekol Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a magyarországi gyáripar egyre több nagyvállalata ismeri fel a közúti és a vasúti fuvarozás kombinációjának előnyeit. Az igények kielégítésére a társaság 150 daruzható pótkocsit szerzett be, és kapacitásokat épített ki Németországban. A Rajna-vidékre, Franciaországba, Hollandiába és Belgiumba irányuló szállítások csaknem háromnegyede már így bonyolódik. Az Ekol a budapesti BILK-ből az idei évtől kezdve törökországi rendeltetésű fuvarjainak nagy részét is intermodális módon valósítja meg. 2018-ban a teljes árbevételének 28%-át tette ki kombinált fuvarozás.

Dr. Kovács Imre, a Rail Cargo Group Igazgatóságának tagja, a Rail Cargo Hungaria Igazgatóságának elnöke az eseményen elmondta, hogy a Rail Cargo Group vállalatai közösen dolgoznak a fuvarfeladat sikeres teljesítése érdekében. A rakodás a Rail Cargo Terminal - BILK-en történik, a vonatokat a Rail Cargo Hungaria kezeli és a Rail Cargo Operator szervezi. 33 millió tonnás éves forgalmával az RCH a magyarországi vasúti árufuvarozás piacvezető vállalata, amely volumen 80%-át nemzetközi viszonylatban bonyolítja.

A kíséretlen pótkocsi forgalmak az RCH intermodális forgalmán belül még csak mintegy 6%-os arányt képviselnek, de részesedése érezhetően növekszik. A megbízók számára érezhetően egyre fontosabbak a környezettudatosság és környezetvédelem szempontjai, ugyanakkor döntésüknél figyelembe veszik a közutak zsúfoltságát, valamint a költséghatékonyság és az árubiztonság követelményeit is. Ezek pedig a közúti és a vasúti modalitást összekapcsoló fuvarozás előnyeit mutatják.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A vasút lehet a logisztika nagy dobása

Mosóczi László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára indította el Budapestről 1200 kilométeres útjára azt a vonatot, amely az Ekol Kft. 3000. pótkocsiját vasúton juttatja el nyugat-európai célállomására. 

Ezzel a megoldással a magyarországi gyárak termékei a közúti fuvarozással összemérhető menetidő alatt jutnak el nyugat-európai piacaikra biztonságosan, környezetkímélő módon, gépjárművezetők igénybevétele nélkül. A vonatokat a Rail Cargo Hungaria korszerű mozdonyai vontatják, amelyek visszatáplálják a vasúti energiahálózatba a fékezési energiát.

A pótkocsikat a Rail Cargo Terminal - BILK-en daruval emelik a vagonokra, ahonnan 1200 kilométer megtétele után, a németországi Neuss vasútlogisztikai központjában ugyanígy kerülnek vissza az útra. Innen a pótkocsik hagyományos közúti fuvarozással jutnak el végső rendeltetési helyükre. A megoldással az Ekol Kft. Magyarországon megvalósította a közút-vasút modalitások kombinációjának tervezhető, menetrendszerű forgalmát, és többszázezer tonnával csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását.

Mosóczi László közlekedéspolitikáért felelős államtitkár az eseményen hangsúlyozta, hogy a vasúti fuvarozás a szárazföldi áruszállítás leginkább környezetbarát módja. A háztól-házig történő szállítás érdekében az ideális megoldást a kombinált árufuvarozás jelenti, amelynek gerincét a fenntartható és energiahatékony vasút adja, rövidebb távokon a közúti fuvarozással kiegészítve. Szakértői becslések szerint a különböző fuvarozási módok hatékonyabb együttműködésével évi mintegy 50 ezer kamionnal lehetne kevesebb a magyarországi közutakon.

Az Európai Unió a nagy távolságú vasúti árufuvarozás 30 százalékos részesedésének elérését tűzte ki célul 2030-ra. Magyarországon az ágazat részaránya jelenleg az uniós átlag körül alakul, 20 százalék alatt marad az összes áruszállításban. A vasúti szolgáltatások fejlesztését és az ágazat versenyképességének növelését ebben az uniós ciklusban 1000 milliárd forint, a következő pénzügyi időszakban pedig a tervek szerint hasonló forrásmennyiség segíti. A kombinált fuvarozás térnyerésében fontos előrelépést jelent az Ekol és az RCH között megvalósult, tartósan sikeres együttműködés.

Kovács Ákos, az Ekol Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a magyarországi gyáripar egyre több nagyvállalata ismeri fel a közúti és a vasúti fuvarozás kombinációjának előnyeit. Az igények kielégítésére a társaság 150 daruzható pótkocsit szerzett be, és kapacitásokat épített ki Németországban. A Rajna-vidékre, Franciaországba, Hollandiába és Belgiumba irányuló szállítások csaknem háromnegyede már így bonyolódik. Az Ekol a budapesti BILK-ből az idei évtől kezdve törökországi rendeltetésű fuvarjainak nagy részét is intermodális módon valósítja meg. 2018-ban a teljes árbevételének 28%-át tette ki kombinált fuvarozás.

Dr. Kovács Imre, a Rail Cargo Group Igazgatóságának tagja, a Rail Cargo Hungaria Igazgatóságának elnöke az eseményen elmondta, hogy a Rail Cargo Group vállalatai közösen dolgoznak a fuvarfeladat sikeres teljesítése érdekében. A rakodás a Rail Cargo Terminal - BILK-en történik, a vonatokat a Rail Cargo Hungaria kezeli és a Rail Cargo Operator szervezi. 33 millió tonnás éves forgalmával az RCH a magyarországi vasúti árufuvarozás piacvezető vállalata, amely volumen 80%-át nemzetközi viszonylatban bonyolítja.

A kíséretlen pótkocsi forgalmak az RCH intermodális forgalmán belül még csak mintegy 6%-os arányt képviselnek, de részesedése érezhetően növekszik. A megbízók számára érezhetően egyre fontosabbak a környezettudatosság és környezetvédelem szempontjai, ugyanakkor döntésüknél figyelembe veszik a közutak zsúfoltságát, valamint a költséghatékonyság és az árubiztonság követelményeit is. Ezek pedig a közúti és a vasúti modalitást összekapcsoló fuvarozás előnyeit mutatják.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC