X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A Science Parkba költözött a TAKENAKA irodája

2020. Január 13.
Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. 

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét.

Ezúttal a Japánban több mint 400 éves múltra visszatekintő TAKENAKA új irodáját vettük górcső alá. A cégcsoport Európában 45, Magyarországon 25 éve van jelen “Design and Built” építőipari tevékenységével. Irodájuk 2019. novemberében Budapest belvárosából a Science Park irodaházba költözött, ahol az új területet saját maguknak tervezték és kivitelezték.

A költözéssel elsősorban egy jól működő, kényelmes és inspiráló munkakörnyezet megteremtése volt a cél, illetve az új iroda kialakítása ügyfeleik számára mintaként szolgálhat, bizonyítva hozzáértésüket a naprakész, gazdaságos funkcionalista tervezés és magas színvonalú kivitelezés terén. Mindezeken túl megvalósítottak több, jelenleg elérhető csúcstechnológiával tervezett és kivitelezett belsőépítészeti elemet is.

Czirják Ágnes, a TAKENAKA Europe GmbH Hungary Branch építésze mesélt a részletekről.

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS/ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Az elmúlt években egyre többen lettünk, és az előző helyen már nem fértünk el egy irodaszinten, ami nehezítette a közös munkát. Ez indokolta a költözést.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Elsősorban arra, hogy mindent mi terveztünk és kiviteleztünk, de ha belsőépítészeti elemet szeretnék kiemelni, akkor az a recepció kialakítása.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Egyéni és csoportos véleményeket gyűjtöttünk az előző irodáról – hiszen azt ismerték a kollégáink –, és ezek segítségével próbáltuk kialakítani a legoptimálisabb rendszert az új helyszíni adottságok ismeretében.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK/MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

Több raktározási helyet alakítanánk ki.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Mindenképpen! A jelenlegi és leendő munkatársaink, valamint megrendelőink felé is a márkaépítés részének tekintjük az irodát.

Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A Science Parkba költözött a TAKENAKA irodája

Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. 

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét.

Ezúttal a Japánban több mint 400 éves múltra visszatekintő TAKENAKA új irodáját vettük górcső alá. A cégcsoport Európában 45, Magyarországon 25 éve van jelen “Design and Built” építőipari tevékenységével. Irodájuk 2019. novemberében Budapest belvárosából a Science Park irodaházba költözött, ahol az új területet saját maguknak tervezték és kivitelezték.

A költözéssel elsősorban egy jól működő, kényelmes és inspiráló munkakörnyezet megteremtése volt a cél, illetve az új iroda kialakítása ügyfeleik számára mintaként szolgálhat, bizonyítva hozzáértésüket a naprakész, gazdaságos funkcionalista tervezés és magas színvonalú kivitelezés terén. Mindezeken túl megvalósítottak több, jelenleg elérhető csúcstechnológiával tervezett és kivitelezett belsőépítészeti elemet is.

Czirják Ágnes, a TAKENAKA Europe GmbH Hungary Branch építésze mesélt a részletekről.

MI VOLT AZ ÁTALAKÍTÁS/ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Az elmúlt években egyre többen lettünk, és az előző helyen már nem fértünk el egy irodaszinten, ami nehezítette a közös munkát. Ez indokolta a költözést.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Elsősorban arra, hogy mindent mi terveztünk és kiviteleztünk, de ha belsőépítészeti elemet szeretnék kiemelni, akkor az a recepció kialakítása.

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

Egyéni és csoportos véleményeket gyűjtöttünk az előző irodáról – hiszen azt ismerték a kollégáink –, és ezek segítségével próbáltuk kialakítani a legoptimálisabb rendszert az új helyszíni adottságok ismeretében.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK/MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG?

Több raktározási helyet alakítanánk ki.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Mindenképpen! A jelenlegi és leendő munkatársaink, valamint megrendelőink felé is a márkaépítés részének tekintjük az irodát.

Ha érdekel, hogy miként fest az iroda vagy szavaznál rá, ITT megteheted!

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC