X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A menő irodákat már nem a babzsákok uralják

2019. Október 08.
A Design Hét keretében került sor “A babzsákon túl - a szervezeti kultúra és a design kapcsolata” c. kerekasztal-beszélgetésre a Promenade Gardens irodaházban, ahol a résztvevők megnézhették a TransferWise közel négyezer négyzetméteres irodáját is.

A design, a szervezeti átalakulások és a felhasználói igények kapcsolatát vizsgálták a beszélgetésben résztvevők, majd megtekinthettük az észt TransferWise új irodáját, amely éppen az átalakuló szervezeti kultúra gyakorlati megvalósulását mutatta be.

Új munkakultúra és új funkciók

A munkavállalói élmény és a munkáltatói márkaépítés manapság már az irodatervezés legfontosabb szempontjai közé kerültek, ezért egy új iroda kialakítása már véletlenül sem öncélú folyamat, hanem a dolgozók igényeinek maximális figyelembe vételével zajlik. Ha a munkaszervezet bővülése nagyobb irodába költözéssel jár együtt, akkor egyfajta kultúraváltás is történik, mint azt a TransferWise esetében is tapasztalhatjuk, amely új szervezeti kereteket és szabályrendszereket igényel.

Az új helyszín esetében nagyon fontos a kollégák edukálása, hiszen új szolgáltatások és új funkciók jelennek meg, így például a zöld minősítéssel rendelkező irodaházakban számos műszaki berendezés automatizált. A munkakultúra is átalakul ilyen esetekben, ezért a változásmenedzsment szerepe felértékelődik, amely a HR-es és az office menedzsment munkatársaktól kíván plusz erőfeszítést – magyarázta Kenyeres Adrienn, a Transferwise irodavezetője.

Egyre hangsúlyosabb szerepet kap az iroda mint a közösségépítés színtere. A változó bérlői igényeknek megfelelően az iroda a toborzás, a megtartás, az elköteleződés és a munkáltatói márkaépítés eszköze lett, ahol a funkcionalitás hangsúlyosan támogatja a dolgozókat a mindennapjaikban, hogy hatékonyak legyenek és jól érezzék magukat a munkahelyükön  – tette hozzá Mazsaroff Kata, a Colliers iroda bérbeadási csapatának vezetője.

Átalakuló munkaszervezetek

A sokrétű tervezési szempontrendszer és a többfunkciós terek kialakítása miatt egyre nagyobb szerep hárul a szakmai tanácsadókra, legyen az tervező vagy irodapiaci szakértő, hogy részletesen meghatározzák a szervezeti struktúrát, amelyre alapozva elkészül az iroda. Az igények felmérése előzetesen egy többsíkú folyamat, amelynek során kirajzolódik egy funkcionális séma, amelyből már látszik, hogyan lesz működőképes az új munkatér – hangsúlyozta Kiss Ida, a DVM group tervezési osztályának vezetője.

Nagyjából 150 fő az a létszám egy vállalatnál, amely fölött már új szervezeti keretekre és tudatosabb szabályrendszerre van szükség, hogy működőképes maradjon az iroda és a szervezet. Ne a design határozza meg az irodánkat, hanem a kollégák igényeire alapozzuk a munkahely fizikai megvalósítását. Az iroda valójában egy találkozási, közösségi helyszínné válik, ahol az együttgondolkodás kiemelt szerepet kap, ahová szeretnek bejárni a kollégák – emelte ki Kalmár Zoltán, az ingatlan.com értékesítési vezetője, Az Év Irodája verseny alapítója.

A home office, a zöld és a smart

Az Y és Z generációk térnyerésével, illetve a növekvő irodabérleti költségek emelkedésével párhuzamosan az otthoni munka szerepe is felértékelődik. Utóbbi esetében meghatározó a bizalom, vagyis a munkavállalók és a vállalat közötti együttműködés stabilitása.

A fenntarthatóságot sem hagyhatjuk figyelmen kívül, egyre több környezetbarát terméket építenek be az új irodákba, a zöld minősítésű irodaházak pedig a dolgozókat is új szemléletmódra ösztönzik, hogy valóban költséghatékonyan tudják használni az épület környezettudatos megoldásait. A zöld mint bűvös kifejezés régebben marketingfogás volt, de manapság már valós igény a cégek részéről, vagyis tényleg értékké válik az adott szervezeti kultúrában.

Ide kapcsolódik a smart megoldások terjedése, így az automatizáció többek között a fény, a hőmérséklet és a levegő hármasára fókuszál, amely befolyásolja a dolgozók mindennapjait és jó közérzetét. De a technológia adta lehetőségek ennél sokkal többet jelentenek, hiszen például a szenzorok segítségével naprakész adatokat kaphatunk az adott munkaszervezet működéséről, hol vannak kihasználatlan terek, hol akadozik a gépezet stb., vagyis az információk a szervezeti működés hatékonyságnövelésében játszhatnak jelentős szerepet.

A TransferWise új irodájában is jártunk

A beszélgetést követően a TransferWise mintegy négyezer négyzetméteres irodáját nézhették meg a résztvevők a Promenade Gardens harmadik emeletén, ahol az öt kontinens határozza meg a térszerkezetet. Az észt alapítású fintech cég egyébként a nemzetközi banki átutalásokat teszi jóval olcsóbbá és gyorsabbá, amely a budapesti munkaszervezetét is gyors ütemben bővíti.

A különböző zónák harmonikusan kapcsolódnak egymáshoz, szinte nem is érzékeljük, hogy már egy másik divízióba érkezünk, csupán a földrészek által meghatározott kulturális sajátosságok, a bútorokban és berendezési tárgyakban megnyilvánuló egyediségek szegmentálják a tereket.

Minden transzparens és magától értetődő, a többfunkciós terek pedig számos tevékenységre adnak lehetőséget, az egyterű irodaterek, a közösségi zónák, az étkezők, a telefonkuckók mind-mind, akár egy kirakós játékban, pontosan illeszkednek, miközben a Design Héthez méltóan a funkcionalitás mellett egyedi designtárgyakban és - bútorokban sem szenvedünk hiányt.

Fotók: DVM group tervezési osztály iroda és TransferWise iroda - Promenade Gardens

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A menő irodákat már nem a babzsákok uralják

A Design Hét keretében került sor “A babzsákon túl - a szervezeti kultúra és a design kapcsolata” c. kerekasztal-beszélgetésre a Promenade Gardens irodaházban, ahol a résztvevők megnézhették a TransferWise közel négyezer négyzetméteres irodáját is.

A design, a szervezeti átalakulások és a felhasználói igények kapcsolatát vizsgálták a beszélgetésben résztvevők, majd megtekinthettük az észt TransferWise új irodáját, amely éppen az átalakuló szervezeti kultúra gyakorlati megvalósulását mutatta be.

Új munkakultúra és új funkciók

A munkavállalói élmény és a munkáltatói márkaépítés manapság már az irodatervezés legfontosabb szempontjai közé kerültek, ezért egy új iroda kialakítása már véletlenül sem öncélú folyamat, hanem a dolgozók igényeinek maximális figyelembe vételével zajlik. Ha a munkaszervezet bővülése nagyobb irodába költözéssel jár együtt, akkor egyfajta kultúraváltás is történik, mint azt a TransferWise esetében is tapasztalhatjuk, amely új szervezeti kereteket és szabályrendszereket igényel.

Az új helyszín esetében nagyon fontos a kollégák edukálása, hiszen új szolgáltatások és új funkciók jelennek meg, így például a zöld minősítéssel rendelkező irodaházakban számos műszaki berendezés automatizált. A munkakultúra is átalakul ilyen esetekben, ezért a változásmenedzsment szerepe felértékelődik, amely a HR-es és az office menedzsment munkatársaktól kíván plusz erőfeszítést – magyarázta Kenyeres Adrienn, a Transferwise irodavezetője.

Egyre hangsúlyosabb szerepet kap az iroda mint a közösségépítés színtere. A változó bérlői igényeknek megfelelően az iroda a toborzás, a megtartás, az elköteleződés és a munkáltatói márkaépítés eszköze lett, ahol a funkcionalitás hangsúlyosan támogatja a dolgozókat a mindennapjaikban, hogy hatékonyak legyenek és jól érezzék magukat a munkahelyükön  – tette hozzá Mazsaroff Kata, a Colliers iroda bérbeadási csapatának vezetője.

Átalakuló munkaszervezetek

A sokrétű tervezési szempontrendszer és a többfunkciós terek kialakítása miatt egyre nagyobb szerep hárul a szakmai tanácsadókra, legyen az tervező vagy irodapiaci szakértő, hogy részletesen meghatározzák a szervezeti struktúrát, amelyre alapozva elkészül az iroda. Az igények felmérése előzetesen egy többsíkú folyamat, amelynek során kirajzolódik egy funkcionális séma, amelyből már látszik, hogyan lesz működőképes az új munkatér – hangsúlyozta Kiss Ida, a DVM group tervezési osztályának vezetője.

Nagyjából 150 fő az a létszám egy vállalatnál, amely fölött már új szervezeti keretekre és tudatosabb szabályrendszerre van szükség, hogy működőképes maradjon az iroda és a szervezet. Ne a design határozza meg az irodánkat, hanem a kollégák igényeire alapozzuk a munkahely fizikai megvalósítását. Az iroda valójában egy találkozási, közösségi helyszínné válik, ahol az együttgondolkodás kiemelt szerepet kap, ahová szeretnek bejárni a kollégák – emelte ki Kalmár Zoltán, az ingatlan.com értékesítési vezetője, Az Év Irodája verseny alapítója.

A home office, a zöld és a smart

Az Y és Z generációk térnyerésével, illetve a növekvő irodabérleti költségek emelkedésével párhuzamosan az otthoni munka szerepe is felértékelődik. Utóbbi esetében meghatározó a bizalom, vagyis a munkavállalók és a vállalat közötti együttműködés stabilitása.

A fenntarthatóságot sem hagyhatjuk figyelmen kívül, egyre több környezetbarát terméket építenek be az új irodákba, a zöld minősítésű irodaházak pedig a dolgozókat is új szemléletmódra ösztönzik, hogy valóban költséghatékonyan tudják használni az épület környezettudatos megoldásait. A zöld mint bűvös kifejezés régebben marketingfogás volt, de manapság már valós igény a cégek részéről, vagyis tényleg értékké válik az adott szervezeti kultúrában.

Ide kapcsolódik a smart megoldások terjedése, így az automatizáció többek között a fény, a hőmérséklet és a levegő hármasára fókuszál, amely befolyásolja a dolgozók mindennapjait és jó közérzetét. De a technológia adta lehetőségek ennél sokkal többet jelentenek, hiszen például a szenzorok segítségével naprakész adatokat kaphatunk az adott munkaszervezet működéséről, hol vannak kihasználatlan terek, hol akadozik a gépezet stb., vagyis az információk a szervezeti működés hatékonyságnövelésében játszhatnak jelentős szerepet.

A TransferWise új irodájában is jártunk

A beszélgetést követően a TransferWise mintegy négyezer négyzetméteres irodáját nézhették meg a résztvevők a Promenade Gardens harmadik emeletén, ahol az öt kontinens határozza meg a térszerkezetet. Az észt alapítású fintech cég egyébként a nemzetközi banki átutalásokat teszi jóval olcsóbbá és gyorsabbá, amely a budapesti munkaszervezetét is gyors ütemben bővíti.

A különböző zónák harmonikusan kapcsolódnak egymáshoz, szinte nem is érzékeljük, hogy már egy másik divízióba érkezünk, csupán a földrészek által meghatározott kulturális sajátosságok, a bútorokban és berendezési tárgyakban megnyilvánuló egyediségek szegmentálják a tereket.

Minden transzparens és magától értetődő, a többfunkciós terek pedig számos tevékenységre adnak lehetőséget, az egyterű irodaterek, a közösségi zónák, az étkezők, a telefonkuckók mind-mind, akár egy kirakós játékban, pontosan illeszkednek, miközben a Design Héthez méltóan a funkcionalitás mellett egyedi designtárgyakban és - bútorokban sem szenvedünk hiányt.

Fotók: DVM group tervezési osztály iroda és TransferWise iroda - Promenade Gardens

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC