X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

25 éves történetét ünnepli az INTERSPAR Magyarországon

2020. Március 05. Retail
A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot. 25 évvel ezelőtt, Győrben nyílt meg az első INTERSPAR, azóta már 34 üzlet szolgálja ki a vevőket országszerte. Az üzletformátum sikerét a széles és minőségi árukínálat, a többletszolgáltatások, a jó megközelíthetőség, a családbarát megoldások és a folyamatos modernizáció alapozta meg.

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 1995-ben nyitotta meg az első olyan önkiszolgáló kiskereskedelmi létesítményét, amely nagy területen az élelmiszerek és egyéb cikkek széles választékát kínálta – a vállalat ezzel az úttörő kezdeményezésével honosította meg hazánkban elsőként a hipermarket-formátumot. Az elmúlt időszak visszaigazolta a SPAR döntését, illetve a beruházásait és a – folyamatosan alakuló vásárlási trendek szerinti – modernizációit.

A hipermarketek sikeréhez hozzájárult az is, hogy a SPAR folyamatosan követte és megértette a változó fogyasztói igényeket, szokásokat. Figyelembe vette például, hogy a gazdasági válság alatt az árral kapcsolatos döntési szempontok voltak a jellemzőek, ma viszont már a vásárlási élmény, a környezet, az ár-érték arány és az időtényező is fontossá vált.

„Az elért eredmények különösen annak fényében értékesek, hogy míg a hipermarket-szegmens Európában visszaesett, addig a SPAR hazánkban növekedést tudott elérni. Az üzletlánc célja, hogy a fejlődés ütemét, a fogyasztók érdeklődését megtartsa, ennek érdekében vásárlási élményt és minőségi szolgáltatásokat biztosít a régebben épült INTERSPAR-ok esetében is"  - mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. 

Folyamatosan megújuló széles árukínálat

Egyre népszerűbbé vált a vevők körében az INTERSPAR, hiszen gazdag és minőségi élelmiszer-választéka, illetve frissáru kínálata mellett az áruházakban elektromos és egyéb háztartási cikkek, játékok, konyhai cikkek, papír- és írószeráruk, textíliák és szezonális cikkek is kaphatók. A hipermarketekben található üzletsoroknak köszönhetően egy helyen lehet megejteni a napi- és a nagybevásárlást is. A legjellemzőbb szolgáltatások között szerepelnek a gyógyszertárak és drogériák, lottózók, posták, illetve éttermek és kávézók.

Az INTERSPAR áruházakban a vásárlók mindenkori igényeit maximálisan figyelembe veszik, akik így mindig számíthatnak a minőségi termékkínálatra és szolgáltatásokra. Az üzletekben több mint 30 ezer árucikk érhető el, a saját márkás termékek száma pedig közel 3 ezer. A SPAR hipermarketjeiben a vegán, bio, laktóz- és gluténmentes termékekkel is folyamatosan bővül a speciális igényű táplálkozáshoz szükséges kínálat. Az élelmiszertermékek több mint 90%-a pedig hazai beszállítóktól származik, magyar családoknak, gazdáknak, vállalkozásoknak biztosítva ezzel stabil megélhetést.

Fotó: spar.hu

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

25 éves történetét ünnepli az INTERSPAR Magyarországon

2020. Március 05. Retail
A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot. 25 évvel ezelőtt, Győrben nyílt meg az első INTERSPAR, azóta már 34 üzlet szolgálja ki a vevőket országszerte. Az üzletformátum sikerét a széles és minőségi árukínálat, a többletszolgáltatások, a jó megközelíthetőség, a családbarát megoldások és a folyamatos modernizáció alapozta meg.

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 1995-ben nyitotta meg az első olyan önkiszolgáló kiskereskedelmi létesítményét, amely nagy területen az élelmiszerek és egyéb cikkek széles választékát kínálta – a vállalat ezzel az úttörő kezdeményezésével honosította meg hazánkban elsőként a hipermarket-formátumot. Az elmúlt időszak visszaigazolta a SPAR döntését, illetve a beruházásait és a – folyamatosan alakuló vásárlási trendek szerinti – modernizációit.

A hipermarketek sikeréhez hozzájárult az is, hogy a SPAR folyamatosan követte és megértette a változó fogyasztói igényeket, szokásokat. Figyelembe vette például, hogy a gazdasági válság alatt az árral kapcsolatos döntési szempontok voltak a jellemzőek, ma viszont már a vásárlási élmény, a környezet, az ár-érték arány és az időtényező is fontossá vált.

„Az elért eredmények különösen annak fényében értékesek, hogy míg a hipermarket-szegmens Európában visszaesett, addig a SPAR hazánkban növekedést tudott elérni. Az üzletlánc célja, hogy a fejlődés ütemét, a fogyasztók érdeklődését megtartsa, ennek érdekében vásárlási élményt és minőségi szolgáltatásokat biztosít a régebben épült INTERSPAR-ok esetében is"  - mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. 

Folyamatosan megújuló széles árukínálat

Egyre népszerűbbé vált a vevők körében az INTERSPAR, hiszen gazdag és minőségi élelmiszer-választéka, illetve frissáru kínálata mellett az áruházakban elektromos és egyéb háztartási cikkek, játékok, konyhai cikkek, papír- és írószeráruk, textíliák és szezonális cikkek is kaphatók. A hipermarketekben található üzletsoroknak köszönhetően egy helyen lehet megejteni a napi- és a nagybevásárlást is. A legjellemzőbb szolgáltatások között szerepelnek a gyógyszertárak és drogériák, lottózók, posták, illetve éttermek és kávézók.

Az INTERSPAR áruházakban a vásárlók mindenkori igényeit maximálisan figyelembe veszik, akik így mindig számíthatnak a minőségi termékkínálatra és szolgáltatásokra. Az üzletekben több mint 30 ezer árucikk érhető el, a saját márkás termékek száma pedig közel 3 ezer. A SPAR hipermarketjeiben a vegán, bio, laktóz- és gluténmentes termékekkel is folyamatosan bővül a speciális igényű táplálkozáshoz szükséges kínálat. Az élelmiszertermékek több mint 90%-a pedig hazai beszállítóktól származik, magyar családoknak, gazdáknak, vállalkozásoknak biztosítva ezzel stabil megélhetést.

Fotó: spar.hu

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC